2020-06-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Så...

Om allt detta som avhandlas här i tråden; stalker el inte, halsknullande el inte, plasttuttar el inte, ligga bakom ryggen el inte, läcka sms el inte, äta sitt eget bajs el inte, knulla sin egen soffa el inte, stoppa upp svanungar i anus eller inte...

Varför är det INGET som tas upp den den gudsförgätna Facebookgruppen?

Alla i gruppen är medgångssupporters. Ingen här, pratar om facebookgruppen. Trots det, är samtliga Haverister involverade i Facebookgruppen på nästan daglig basis. Känns lite som att ni som gnäller verkligen VILL stå utanför och gnälla istället för att ringa på dörren.

Har jag fel?
Tror att alla vet att N har insyn i gruppen via en eller annan sockpuppet, och ingen vill henne mer uppmärksamhet än nödvändigt, eftersom det är det hon strävar efter hela tiden.

En kort resumé då: samtliga försök att skandalisera Haveristerna med lögner och trams har utgått från skärmdumpar som på ett eller annat sätt kommit från N, b. l. a. från Hatklubbens gamla adminchatt eller liknande. Det syns b. l. a. här.
Citera
2020-06-20, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Tror att alla vet att N har insyn i gruppen via en eller annan sockpuppet, och ingen vill henne mer uppmärksamhet än nödvändigt, eftersom det är det hon strävar efter hela tiden.

En kort resumé då: samtliga försök att skandalisera Haveristerna med lögner och trams har utgått från skärmdumpar som på ett eller annat sätt kommit från N, b. l. a. från Hatklubbens gamla adminchatt eller liknande. Det syns b. l. a. här.

Vi efterlyste nån form av bevisning som gick att gå på inte ytterligare trams. Den där dumpen har Chang Frick tagit på sig att han har läckt. (FB) Haveristerna inlägg daterat 2020-03-24. Här är en dump där Chang bekräftar det (FB) Haveristerna

Citat:
Det stämmer inte. Incidenten med Cissi och vad det berodde på har lyfts massor med gånger. Sen kanske inte gruppens medlemmar delar din vinkel.

Tycker Haveristernas fb-grupp är en lovande framväxande progressiv nätrotsrörelse. Högt i tak är det också, förstås.

Det är inte så att hon som haft Axels kuk i halsen är livrädd för att anmäla då med tanke på hur bland annat du går fram i den här tråden?

Tråden borde låsas. Den handlar inte om Haveristerna och deras podd öht.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-20 kl. 15:25.
Citera
2020-06-20, 15:25
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Om jag inte minns fel har personen som läckte den dumpen stått för det och är någon vars förnamn börjar på C - och som själv har tillgång till chatten.
Citera
2020-06-20, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Om jag inte minns fel har personen som läckte den dumpen stått för det och är någon vars förnamn börjar på C - och som själv har tillgång till chatten.

Chang Frick.
Editerade och länkade i mitt förra inlägg. Länkar in det igen (FB) Haveristerna

Massa förtalskonton som har blivit överbevisade hundra gånger om när de hela tiden driver tråden off-topic.

Den här tråden kan låsas.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-20 kl. 15:31.
Citera
2020-06-20, 15:28
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Tycker Haveristernas fb-grupp är en lovande framväxande progressiv nätrotsrörelse. Högt i tak är det också, förstås.

Det där säger allt någon behöver veta om dig.
Citera
2020-06-20, 15:54
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Chang Frick.
Editerade och länkade i mitt förra inlägg. Länkar in det igen (FB) Haveristerna

Massa förtalskonton som har blivit överbevisade hundra gånger om när de hela tiden driver tråden off-topic.

Den här tråden kan låsas.

Finemang, jag var osäker på var jag sett det, så jag var försiktig och nöjde mig med ett "C". Att påstå saker utan källa finns det tillräckligt med andra som gör i den här tråden.

+1 på lås tråden.
Citera
2020-06-20, 16:14
Avslutad
Citat:
Det stämmer inte. Incidenten med Cissi och vad det berodde på har lyfts massor med gånger. Sen kanske inte gruppens medlemmar delar din vinkel.

Det var ett Bagdad Bob-aktigt svar, inga av dina påstående stämmer.

Trådar om Axels övergrepp har låsts, och folk som tycker "fel" saker mobbas ut med angrepp på gammal Hatklubben-nivå.
Citera
2020-06-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Vi efterlyste nån form av bevisning som gick att gå på inte ytterligare trams. Den där dumpen har Chang Frick tagit på sig att han har läckt. (FB) Haveristerna inlägg daterat 2020-03-24. Här är en dump där Chang bekräftar det (FB) Haveristerna

Det är inte så att hon som haft Axels kuk i halsen är livrädd för att anmäla då med tanke på hur bland annat du går fram i den här tråden?

Tråden borde låsas. Den handlar inte om Haveristerna och deras podd öht.
jag tycker nog det är relevant att en galen person som driver ett vendetta mot Haveristerna läcker uppgifter till alla de har konflikter med. Minns ej om det var du eller Bloodninja som länkade Ns Twitter där det framgick att N la upp dumpar från sina konversationer med Anna Björklund. Att N glappat till Wallin vet vi sedan tidigare då Wallin försökte använda den infon för att utpressa Haveristerna till att sluta granska henne.

Apropå bevis: när ska du göra fram något bevis på att det är Haveristerna som läckt stalkerns dom?
Citera
2020-06-20, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
jag tycker nog det är relevant att en galen person som driver ett vendetta mot Haveristerna läcker uppgifter till alla de har konflikter med. Minns ej om det var du eller Bloodninja som länkade Ns Twitter där det framgick att N la upp dumpar från sina konversationer med Anna Björklund. Att N glappat till Wallin vet vi sedan tidigare då Wallin försökte använda den infon för att utpressa Haveristerna till att sluta granska henne.

Apropå bevis: när ska du göra fram något bevis på att det är Haveristerna som läckt stalkerns dom?

Vad yrar du om? Anna B och N har aldrig snackat. Det övriga har den här tråden sagt vart är beläggen för det? "Jag minns inte".

Det finns en länk till ett twitterkonto med 17 tweets i den här tråden där 13 av den berör att haveristerna beter sig som skit mot Emma Von Linne och de tweetsen är i samtal med några av Myras betas och de övriga att Henko borde sluta ringa på nätterna som ett psykfall. Nu får du fan ge dig, du har blivit motbevisad gång på gång och länkar till helt irrelevant skit.

Du förtalar enbart och så fort du blir motbevisad ignorerar du och börjar med nästa förtalspost.

Tråden kan låsas.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-20 kl. 17:21.
Citera
2020-06-20, 18:39
Avslutad
Citat:
Det är inte min bild, det har diskuterats i flera trådar, fast - som sagt - inte med den vinkeln som du har (eftersom det bara är i vissa knäppskallars fantasivärld det funnits nåt "övergrepp").

Fast det är skitsnack att det bara skulle handla om vissa knäppskallars värld. Axels bravader har diskuterats i Rosa Apor, och en del andra mer slutna grupper.

Det är bara fansen som möjligtvis intalar sig att det var ok, i vissa fall inte ens det kan jag tala om.

Nä du, Bagdad Bob, det där gick inte alls.
Citera
2020-06-20, 20:02
Avslutad
Citat:

Är ju rätt talande att så fort N:s förehavanden kommer på tal så säger alla de här postarna, lika unisont som i allt de skrivit tidigare, att tråden ska låsas.

Vad som är talande är din och andras sjukliga fixering vid den personen som inte är ämne för den här tråden och hur ni använder tråden till förtal utan att någon gång länka in några faktiska omständigheter.
Citera
2020-06-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
På sätt och vis en rimlig analys, men jag tror inte Haveristernas anhöriga, den uthängda påstådda stalkerns anhöriga, eller huvudpersonerna själva tycker det är lika roande.
Gissa hur mycket jag bryr mig? Dom har ju själva dragit in Jonas Hållen m fl inte särskilt offentliga personer.
Citat:
Jag ser att du tidigare har postat inlägg om podcasten.
Tycker du att tråden fortfarande handlar om den?
Ja, eftersom podden formas efter sina omständigheter. Man kan inte skriva om Freddie Mercury utan att nämna aids och man kan inte skriva om Haveristerna utan att nämna fylleringningar och stalkers. Det vore ganska snävt om samma regler ska tillämpas på andra konstnärer och deras verk, ärligt talat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in