Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-06-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu har hon varit och fikat hemma hos Pernilla Whalgrens fd svärföräldrar..
Anna känner väl dem sen tidigare ,de har bott i närheten i Solna och de har umgåtts med sonen Lucky bla ..
men tycker bara att det var ett märkligt sammanträffande att hon hälsar på dem på just nu.
Sedan så undviker ju iallafall jag att umgås med äldre nu ,iallafall om man inte kan ses utomhus och på distans .
https://imgur.com/gallery/eLqIY3W
Mycket märkligt är det. Hon drar sig inte för någonting. Nu ska hon bebisprata sig in hos alla Pernillas bekanta för att få dem att välja Annas sida... Sjuk i huvudet är hon definitivt, frågan är hur pass långt hon är redo att gå. Får läskiga vibbar av henne. Börjar nästan tro att Anna är en psykopat.
Citera
2020-06-09, 22:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Mycket märkligt är det. Hon drar sig inte för någonting. Nu ska hon bebisprata sig in hos alla Pernillas bekanta för att få dem att välja Annas sida... Sjuk i huvudet är hon definitivt, frågan är hur pass långt hon är redo att gå. Får läskiga vibbar av henne. Börjar nästan tro att Anna är en psykopat.
Skulle du säga det till Annas Fd kompisar skulle de säkert hålla med dig i varenda ord du skrev.
Citera
2020-06-09, 22:32
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Booken är generös, köper blomster för 100:- och tvingar floristen att binda ett ” tjusigt ” arrangemang.
Citera
2020-06-09, 22:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Booken är generös, köper blomster för 100:- och tvingar floristen att binda ett ” tjusigt ” arrangemang.
Vad säger att det är köpeblommor?
Citera
2020-06-09, 22:41
Medlem
Nu taggar hon även Pernillas tre barn i en bild med föräldrarna Ingrosso. Tror hon Pernilla ska bli svartsjuk? Snälla Anna sök hjälp innan det går för långt
Citera
2020-06-09, 22:42
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu har hon varit och fikat hemma hos Pernilla Whalgrens fd svärföräldrar..
Anna känner väl dem sen tidigare ,de har bott i närheten i Solna och de har umgåtts med sonen Lucky bla ..
men tycker bara att det var ett märkligt sammanträffande att hon hälsar på dem på just nu.
Sedan så undviker ju iallafall jag att umgås med äldre nu ,iallafall om man inte kan ses utomhus och på distans .
https://imgur.com/gallery/eLqIY3W
Fyfan, trodde inte denna människan kunde bli äckligare. Skulle inte förvåna mig om Anna har skickat flera hundra meddelande de senaste dagarna om hur kul det skulle var att ses. Stackarn hade väl inget val.
Citera
2020-06-09, 22:43
Medlem
Killthepoors avatar
Ja det här besöket var allt bra skruvat.............
Till och med för att vara Anna tycker jag nästan..
Citera
2020-06-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja det här besöket var allt bra skruvat.............
Till och med för att vara Anna tycker jag nästan..
Verkligen... Bättre hon åker hem till sin egen svärfar med en blomma och fika...
Citera
2020-06-09, 22:51
Medlem
PinkLaceys avatar
Nu har hon slagit över TOTALT. Att hon inte förstår hur creepy och gränsöverskridande hon är?
Och att tagga Pernillas barn i det. Herregud.
Citera
2020-06-09, 22:55
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nu har hon slagit över TOTALT. Att hon inte förstår hur creepy och gränsöverskridande hon är?
Och att tagga Pernillas barn i det. Herregud.
Anna har gjort många konstiga saker, men detta tar fan mig priset med hästlängder. Lagom läskig att hon söker uppmärksamhet från deras barnbarn också för den delen.
Citera
2020-06-09, 22:56
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Verkligen... Bättre hon åker hem till sin egen svärfar med en blomma och fika...

Precis. Men i fallet med sin egna svärfar var det väldigt noga att hålla avstånd och stå och skrika från trottoaren.
Här verkar det inte vara så noga.
Citera
2020-06-09, 22:57
Medlem
Hon ber även tanten (som verkar lätt dement) att hälsa till Benjamin och Bianca så att hon kan skicka hälsningen sen. Anna försöker komma mellan Pernilla och hennes barn. Det är så creepy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in