Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-09, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Verkligen... Bättre hon åker hem till sin egen svärfar med en blomma och fika...

Men honom får hon ju inte träffa eftersom han är 70+. Om Ingrossos får covid och dör hemska tanke, kan Bianca och Benjamin anmäla henne för vållande till annans död?
Citera
2020-06-09, 23:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu taggar hon även Pernillas tre barn i en bild med föräldrarna Ingrosso. Tror hon Pernilla ska bli svartsjuk? Snälla Anna sök hjälp innan det går för långt

Det här är ju bara pinsamt uppenbart att Anna vill ge igen på Pernilla.
Pinsamt är också bara förnamnet när Anna inställsamt kommer med blommor till Emilios föräldrar och sedan filmar med återkommande inzoomningar på Sin blombukett som hon kom med.
Eller när hon ber med uppenbar baktanke att
alla Pernillas barn ska få en hälsning så att Anna kan få en naturlig orsak till att tagga dem på IG. En tydlig hint till Pernilla, att Anna minsann har en relation till Emilios föräldrar sedan länge, medan Pernilla minsann inte har ett nära förhållande till sina barns farföräldrar...
Förutom att Anna tydligen också tänker skänka bort lite basilusker..

Hur var det nu Anna lägger inte någon möda på sin ilska, nädå.
Om nu Pernilla skulle läsa detta, låt kärringen få känna att lite hämnd har skipats annars kommer hennes mani bli värre.. som iof är underhållande, men inte sunt.
Senast redigerad av cece123 2020-06-09 kl. 23:13.
Citera
Medlem
Riktigt creapy! Och fy fan vad otrevligt att filma dom så mycket, man ser ju hur obekvämt det är! Sedan så kallar hon damen för "nona" som barnbarnen gör... Hon sover säkert med en hårtuss & nagelbitar från Pernilla under kudden
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon ber även tanten (som verkar lätt dement) att hälsa till Benjamin och Bianca så att hon kan skicka hälsningen sen. Anna försöker komma mellan Pernilla och hennes barn. Det är så creepy.

Haha, så sjukt. Fina Anna ska kanske söka hjälp inom psykiatrin, så att de kan skruva ihop hennes synapser.
Citera
2020-06-09, 23:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja det här besöket var allt bra skruvat.............
Till och med för att vara Anna tycker jag nästan..
Ja och hur reagerar Pernilla över detta?
Citera
2020-06-09, 23:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Riktigt creapy! Och fy fan vad otrevligt att filma dom så mycket, man ser ju hur obekvämt det är! Sedan så kallar hon damen för "nona" som barnbarnen gör... Hon sover säkert med en hårtuss & nagelbitar från Pernilla under kudden

Herregud, Annas liv är som gjord för en skräckfilm.
Folk kommer att hoppa högt i biosalongen när den mörkhåriga skådisen öppnar käften och visar sina lösgaddar och skrattar hest mellan bebispratet. 👹
Citera
2020-06-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nu har hon slagit över TOTALT. Att hon inte förstår hur creepy och gränsöverskridande hon är?
Och att tagga Pernillas barn i det. Herregud.
Nu har Booken gått över gränsen på riktigt 😫😫😫
Citera
2020-06-09, 23:24
Alltså jag har försökt vara lite the voice of reason, vara saklig och dämpa både felaktigheter och överdrifter i kritiken.

Men detta är även för mig too creepy
Citera
2020-06-09, 23:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja och hur reagerar Pernilla över detta?
Det är alltså mamman till mannen som misshandlade Pernilla hon besökt?
Citera
2020-06-09, 23:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Alltså jag har försökt vara lite the voice of reason, vara saklig och dämpa både felaktigheter och överdrifter i kritiken.

Men detta är även för mig too creepy
Ja jag tror att dom som kunde ha överseende av hennes beteende börjar "väga över" nu. Det är liksom inte bara en grej i veckan utan fem per dag ungefär.
Citera
2020-06-09, 23:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja jag tror det om jag inte har fått det om bakfoten.
Citera
2020-06-09, 23:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Japp. Luciano Ingrosso
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in