2020-06-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Mmtja..eller så fanns inga fler att bjuda in
Efter Annas klavertramp på senaste tiden, vem vill bli utlagd på Annas IG ?
För ni vet ju att alla Anna möter under en dag MÅSTE fotas och taggas
Annars har det ju inte hänt liksom
Som storyn t.e.x
Vid det här laget vet de flesta i det här landet hur tacotillbehör ser ut
MIDDAG I ALL ENKELHET 🙏🙏🙏
SÅÅÅ TACKSAM ❤️❤️❤️❤️
o.s.v
Tror folk har tröttnat
Ger My max tre månader, sen har hon också fått nog
Egentligen så är det bara bra att inte ha större kalas nu under coronakrisen, men Anna har hittills under pandemin inte fattat eller brytt sig om att hålla avstånd till andra människor.
Inte ens äldre människor på 70-80+ har hon haft vett att hålla distans till.
Ang My så misstänker jag att deras vänskap kommer ta en ende med förskräckelse, precis som vänskapen med Denise gjorde.
Förr eller senare...
Citera
2020-06-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Egentligen så är det bara bra att inte ha större kalas nu under coronakrisen, men Anna har hittills under pandemin inte fattat eller brytt sig om att hålla avstånd till andra människor.
Ang My så misstänker jag att deras vänskap kommer ta en ende med förskräckelse, precis som vänskapen med Denise gjorde.
Förr eller senare...

O gud ja angående litet kalas i dessa coronatider
Men saken är ju den att Anna hittils struntat fullständigt i FHM:s rekommendationer
Hon vet inte ens vad myndigheten har för namn för bövelen
Hälsovårdsmyndigheten var det va ?
Hon är så obildad att det är skrämmande, ja antingen det eller obildbar 😄
Så näää..då tror jag mer på teorin om att allt färre vill ha med henne att göra

Klart som fan att hennes och Mys bff-relation kommer sluta som alla de andra
Trist och tråkigt för Anna, hon som brukar kraxa ur sig KARMA KARMA
Den här lilla fetknoppen kommer aldrig nånsin förändras
Citera
2020-06-25, 21:45
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Seså, var lite snälla mot Anna och sprid åtminstone inte något onödigt hat.
Visst är hon en tjock och löjlig figur, men det är väl inget brott.

Att hon är fet gör detsamma. Det är bland annat hennes fjortisformuleringar och -beteende (sorry alla fjortisar!) samt skeva verklighetsuppfattning som iaf jag har hakat upp mig på. För en hel del år sedan betraktade jag henne som en helt ok sångerska, men "lite oklart vart hon tagit vägen", men efter att ha sett hennes instagram/blogg och kommentarer är det bara att konstatera; kvinnan förefaller ju vara helt väck, tyvärr.
Citera
2020-06-25, 21:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Förr eller senare...
Tror det är okunskap, hon vet ärligt talat inte hur hon ska förhålla sig till de regler som finns.
Citera
2020-06-25, 23:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror det är okunskap, hon vet ärligt talat inte hur hon ska förhålla sig till de regler som finns.
Om man ser så tydliga reaktioner hos omgivningen på ens beteende borde man normalt stanna upp och undra vad det är man gör fel. Om jag lagt ut halva mitt liv på sociala medier och ständigt hånats och pikats för torftigt språk, mitt utseende, ouppfostrade barn, skrytande, ljugande osv - då skulle jag stanna upp och tänka att jag kanske bör förändra mig själv.

Hon gjorde ju ett försök att dra sig tillbaka i slutet av förra året men det var ju strax igång igen. Varför driver familjen henne fram till en total kollaps? Hon är som en tsunami, vågen byggs upp allt snabbare. Vi ser den komma.

Skärp dig Anna! Du är så sorglig att se och höra. Jag har försökt lyssna på dina låtar, sorgligt att någon inbillat dig att du kan sjunga. När du slog igenom, eller vad man ska kalla det, var under en period när jag var fullt upptagen med studier och arbete och jag hörde aldrig något om dig då. Du var inte den stjärna du inbillar dig nu.
Citera
2020-06-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ok, men bortsett från Partykungen, så ordnade mamma bara fika för sonen, med typ två gäster, medan mamma ordnade riktig fest för systerns födelsedag.
Fast det är väl skillnad på barn och barn i den familjen...
Ska man vara ärlig var väl det ett klokt beslut. Stora kalas är det liksom inte läge för just nu.
Såg för sent att jag är tvåa på den pucken. F´låt.
Senast redigerad av IvrigeIvar 2020-06-26 kl. 00:03.
Citera
2020-06-26, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Om man kollar in My’s Instastory kan man få se 20-åringen utföra en sexig dans.
Som en hane av låg rang som utför en parningsdans framför flockens äldsta, något bedagade hona.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Totte bakar, Totte badar, Totte städar, Totte klär ut sig, Totte bygger eller Totte går till doktorn? Vilken läste hon?

Edit: Förlåt, det var nog Dostojevskijs berömda bok såklart.
Tippar på Dostojevskijs Idioten.
Citera
2020-06-26, 10:12
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ok, men bortsett från Partykungen, så ordnade mamma bara fika för sonen, med typ två gäster, medan mamma ordnade riktig fest för systerns födelsedag.
Fast det är väl skillnad på barn och barn i den familjen...
Tror snarare det kan vara dels så att sonen inte vill ha ståhej. Sen att de inte visar hur de firar Antonio ordentligt pga all kritik hon får angående honom.
Citera
2020-06-26, 10:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Tror snarare det kan vara dels så att sonen inte vill ha ståhej. Sen att de inte visar hur de firar Antonio ordentligt pga all kritik hon får angående honom.
Plus att ekonomin börjar bli lite ansträngd nu. Mycket som ska köpas och fixas. En ensam försörjare ska föda sex personer, inkl försörjaren.
Togs det inte nyligen ett till lån på 30 tusen?
Två eller tre barn som behöver körkort och bil, mat, kläder, nya mobiler och gud vet vad.
Citera
2020-06-26, 10:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag firar inte födelsedagar och har inte koll men är det någon skillnad mellan att fylla 18 och 20 typ som att fylla 50 som är stort har jag förstått? Tror f.ö. illbattingen inte har några kompisar och han är rätt isolerad där ute i Odensala. Åka med familjen till Sigtuna för att sola solarium och äta mat kan inte var något för en kåt 20-åring och hans desperata ragg på mammas kompis känns logiskt.
Citera
2020-06-26, 10:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tror f.ö. illbattingen inte har några kompisar och han är rätt isolerad där ute i Odensala.

Nej, jag får intrycket att han går ned samma väg som Felicia och helt enkelt tappar kontakten med sina vänner efter gymnasiet. Förhoppningsvis så får han faktiskt ett jobb med vettiga arbetskamrater och lyckas flytta ut från Casa del Took för annars kommer Anna få bygga ännu ett attefallshus om några år.

Jag hoppas som sagt att Vanessa åtminstone lyckas fly fältet. Hon verkar åtminstone ha lite studiehuvud så kanske kommer hon söka in på universitet/högskola långt från Mommie Dearest.
Citera
2020-06-26, 11:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag firar inte födelsedagar och har inte koll men är det någon skillnad mellan att fylla 18 och 20 typ som att fylla 50 som är stort har jag förstått? Tror f.ö. illbattingen inte har några kompisar och han är rätt isolerad där ute i Odensala. Åka med familjen till Sigtuna för att sola solarium och äta mat kan inte var något för en kåt 20-åring och hans desperata ragg på mammas kompis känns logiskt.
Som jag minns det gick man ut på krogen med sina bästa vänner när man fyllde 20.
Det är normalt då man flyttar hemifrån också. Därefter bjuder man sina föräldrar familj på tårta när man fyller år och sedan går man ut med vänner.
Kalas har ingen över tio. Finns väl ingenting som motsägelser att Antonio firade med kompisar på någon krog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in