2020-06-15, 20:06
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Var såg du det?
På My's blogg
Citera
2020-06-15, 20:10
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Man kommer rätt långt på 40 tkr/månad om man slipper räntor och amorteringar på sitt boende.
Men nu tjänar han ju inte ens 35' i månaden...
Citera
2020-06-15, 20:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Fast hellre en AB utan manus. Det är det som är skönt med hennes lives, de kommer spontant och hjärtat. Vet inte vilka "kändis" - lives du refererar till. Kan du nämna några exempel?

Pernilla och Sofias podd tex. De har ett grundmanus och sedan florerar de utifrån det.
Med grundmanus menar jag att de förstås har skrivit ner och funderat över vad de vill prata om i det speciella avsnittet, inte vad de ska säga ord för ord, det är ett annat slags manus
Citera
2020-06-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vem fan är My Martens? Jag undrar fortfarande.
Vem är My precis?
Citera
2020-06-15, 20:51
Medlem
Zassazs avatar
[quote=anit76|71961865]Vem är My precis?[/
My är en sällsynt ointressant person men hon har iaf en egen tråd här med rubriken:
Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
Citera
2020-06-15, 21:10
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men nu tjänar han ju inte ens 35' i månaden...
Och det skall skattas för, så han får inte ut 35' varje månad.
Citera
2020-06-15, 21:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Och det skall skattas för, så han får inte ut 35' varje månad.
Naturligtvis inte, det är knappt 35' före skatt. Sorgligt. Jag har redigt mycket mer på mitt pensionsuttag som jag med avsikt lagt precis under brytpunkten; räcker med råge för mitt liv som singel gamling. Resten får gå till efterlevandeskydd till kidsen

Men att med den rätt låga inkomsten försörja 5-6 personer som inte gör ett smack... jag tycker faktiskt synd om honom.
Citera
2020-06-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hon har flera gånger sagt att hon aldrig dricker, men vid något annat tillfälle sa hon att mkt sällan dricker (var väl när någon tog henne på bar gärning)
Hur som helst, det var svar på ett inlägg där någon skrev att "alkohol är nog en stor bov i dramat".
Vilket det säkert är, men Anna fortsätter försöka övertyga folk att hon minsann aldrig (eller mkt sällan, för all del) dricker alkohol.

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är mycket som det påstås här att Anna sagt fast hon inte gjort det, folk tolkar hej vilt medvetet eller omedvetet.
Jag har sett Anna svara på frågor och påståenden om alkohol många många gånger och never ever har hon då sagt att hon aldrig har druckit alkohol.
Att hon aldrig dricker alkohol har hon sagt flera gånger.
Att hon aldrig smakat alkohol har ingen påstått.
Citera
2020-06-15, 22:02
Medlem
här är kommentarer från martens blogg som handlar om book

https://postimg.cc/gallery/Dz3YDdX
Citera
2020-06-15, 22:32
Medlem
För er som inte lyssnat på Anna i fördomspodden, do it! Det är gammalt men ack så underhållande...
Citera
2020-06-15, 23:59
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
...Felicia, äldsta dottern, har väl inte haft så kul direkt under sin uppväxt.
https://youtu.be/VYvm6Ghh9PM
Numera drygt 30 år och bor fortfarande hemma, åtalad för att ha rånad en handikappad åldring i dennes hem.
Mycket mobbning i den familjen. Hade aldrig hört talas om Felicia förrän jag såg din länk. Här verkar hon ju rätt vettig, svårt att se henne som åldringsrånare. Var kan man läsa om det fallet?
Citera
2020-06-16, 00:54
Medlem
[quote=Zassaz|71962008]
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Vem är My precis?[/
My är en sällsynt ointressant person men hon har iaf en egen tråd här med rubriken:
Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
Anna Anna är som hon är.. Men My tycker jag verkar kämpa, jobba och kneta på. Hon tycks ha klarat av denna flytt ensam, utan att sitta i en källare gråtandes. Tycker absolut inte man kan kan jämföra de bägge. Även om har dålig smak gällande kompisar, så verkar My vara en helt ok person!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in