2020-06-09, 20:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Nu har galningen hälsat på Emilio Ingrossos föräldrar! Tagit med sig blommor. Allt är såklart adresserat till Pernilla. Hon har även skrivit meddelanden till Christina Schollin, Bianca och Benjamin sista tiden. Hon beter sig exakt som i Dede historien. Hon är på riktigt sjuk. Hoppas de ansöker om kontaktförbud och att Lazy F inte var med och stal. Sjukt också att våldgästa äldre och smitta ner dem.

Kanske får snart Pernilla ett hotbrev med posten?
Citera
2020-06-09, 20:57
Medlem
Ovcharkas avatar
1. Haha, hos dina f.d. svärföräldrar!
2. Bonus: Kanske dör de när jag smittat dom med "spanska kindpussar", efter att ha varit hos nagelfixarn och tjugo andra ställen.

Jag anar en dos av psykopati.

edit: Jävla tattare.
Citera
2020-06-09, 20:58
Medlem
nickomyras avatar
Haha 😆 och så zoomar hon in blomman de fick av henne .
( en vit ros .. är inte det lite sorgligt att ge ? )

Jag undrar om PW förstår vad hon har gett sig in på när hon pikade och kränkte Anna offentligt .
Senast redigerad av nickomyra 2020-06-09 kl. 21:04.
Citera
2020-06-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Jag undrar om PW förstår vad hon har gett sig in på när hon pikade och kränkte Anna offentligt .
Men oj!! Går hon så långt att hon fikar hos ingrosso föräldrarna! Är det något hon brukar göra? Eller bara för att visa Pernilla...
Citera
2020-06-09, 21:13
Medlem
Citat:

”Vita rosor betyder oskuldsfullhet, renhet och kyskhet. Den vita rosen brukar ofta symbolisera en ny början och används när man vill kommunicera sympati och ödmjukhet.” Vad ville hon få sagt med rosen?
Citera
2020-06-09, 21:14
Medlem
Citat:

Nej detta kan pågå i åratal, och kommer förmodligen sluta i rätten med ett kontaktförbud.
Citera
2020-06-09, 21:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Ehum, Anna säger ju att hon inte bryr sig
och hon ljuger ju aldrig..
Men i Annas hjärna finns miljoner iglar som fastnar vid varje liten detalj, som Anna med massor av dötid över får möjlighet att engagera sig i.
I Annas universum är hon en tuff brud i läderförpackning, som nästan har kontakt med maffian, iaf känner hon ju två pensionerade italienare och en dömd halvitalienare.. Så nära maffian man kan alltså kan komma.
Det är väl det hon vill hinta till Pernilla.
Citera
2020-06-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Tror faktiskt inte Anna och Roberto har så ofta sex med varandra. De som snackar mest om sex brukar sällan ha det.

Det är bara ytterligare en del i kampen att visa upp vilket perfekt liv de lever. Lyckade människor knullar.
Citera
2020-06-09, 21:32
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Lilla Anna skriver i sitt inlägg att vi måste bli bättre att uppmärksamma det " vidrig våldet mot kvinnor och barn".
Hon kan ju uppmärksamma sin egen son som blev fälld för våldtäkt.
Men han var ju den enda som försökte stoppa våldtäkten, iallafall enligt Felicia. Ser inte riktigt hur det är att stoppa en våldtäkt när man kör in sitt könsorgan i en minderårigs mun mot dens vilja.
Citera
2020-06-09, 21:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
”Vita rosor betyder oskuldsfullhet, renhet och kyskhet. Den vita rosen brukar ofta symbolisera en ny början och används när man vill kommunicera sympati och ödmjukhet.” Vad ville hon få sagt med rosen?
Jag tror hon inte fattar betydelsen av rosen utan gav den bara för att hon tyckte den var fin.
Citera
2020-06-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag tror hon inte fattar betydelsen av rosen utan gav den bara för att hon tyckte den var fin.
Eller så ville hon visa hur fin och ödmjuk hon är 🤣🤣
Citera
2020-06-09, 21:55
Medlem
Citat:

Vita rosor är för mig kondoleans eller begravningsblommor ingenting man tar med sig när man hälsar på någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in