2020-05-03, 22:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna gillar ju inte konkurrens, när det kommer till kritan, bryr hon sig bara om sig själv.
Hon skulle göra allt för att stjäla uppmärksamhet från Pernilla och är nog övertygad om att Pernillas relativt välordnad liv skulle bli ointressant när tvtittarna kan få se spännande saker som att Anna puffar på kuddar, borstar håret och brer ett kilo smör på sina mackor.
Anna skulle nog även passa på att sitta och prata i monolog och ge övriga familjen väldigt lite utrymme, typ skälla på kameramannen om de fokuserar för mycket på birollsinnehavarna dvs resten av familjen, för Anna är ju stjärnan.. "Artisten" som hållit på i sisådär 34 och ett halvt år plus 2 dagar, 1 timme och 1 sekund, i snart 35 år..

Jag tror faktiskt på en realityserie med Stolledanos
Minns att jag såg någon med Osbournes .. och de va väl oxå mest bara en udda familj .
Skulle de bara filma dem någon-stop , utan censur . Så tror jag det skulle bli riktigt intressant och underhållande .
Citera
2020-05-03, 22:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror faktiskt på en realityserie med Stolledanos
Minns att jag såg någon med Osbournes .. och de va väl oxå mest bara en udda familj .
Skulle de bara filma dem någon-stop , utan censur . Så tror jag det skulle bli riktigt intressant och underhållande .

Tror jag med, nu är väl alla barnen myndiga.
Men även om Anna är underhållande på ett sätt som möjligtvis hon inte önskar, så undrar jag om det är lämpligt med ett tv program med en familj som inte mår psykiskt bra alla dagar.
Det produktionsbolag som är villiga på att ta på sig ett sådant program, måste ju ta ett tungt ansvar för deras välmående.
Anna kommer säkert att säga något som ger rubriker, bråka med produktionsbolaget osv
Anna är ju som bekant dålig på att ta eget ansvar för välmående, det är alltid andras fel.
Sedan kan ju barnen välja att inte vara med, men om de medverkar är det kanske inte så bra, pga att det återigen lär rikta uppmärksamheten tillbaka till barnens brottsliga gärningar.
Citera
2020-05-03, 22:30
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Är det någon som hänger med i Annas påstående om att Pernilla W ska vara glad över att Anna tack nej till en egen realityshow i tolv års tid? Skulle det ha varit mindre intressant att följa familjen Wahlgrens framgångar i ”Wahlgrens värld” om Anna haft en egen realityshow? Vad har hänt i Annas liv under dessa tolv år som skulle ha lockat tittare att följa henne framför Wahlgrens?
Pernillas barn vinner b l a melodifestivalen och utvecklas till den typ mest inflytelserika influensern i Sverige. AB får besöka sina på häktet/kåken. I slutändan är det nog mest intressant att följa den senaste, som ett slags freakshow. Bara ABs medverkan i Arga Snickaren fick mig att vilka cringa. Tänk 10 avsnitt av sådant mög - underbart! Om Lance Hedman och systrarna Graaf kan få egna serier, tycker jag AB med familj förtjänar en liten chans i allafall.
Citera
2020-05-03, 22:51
Medlem
guranboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Enligt Expressen så har tunnan tackat nej till att göra en reality i 12 år...

Ytterligare en fet lögn av Tunnan, hon skulle sälja någon av ungarna för en sådan chans. Naturligtvis är hon totalt omedveten om att hennes liv inte räcker till någon såpa, det är bara att titta på bloggen som skulle visa oss hur hennes fartfyllda glammiga liv såg ut. Ers Hemskhet hade material till några inlägg ibland som var lika intressanta som att titta på målarfärg som torkar.

Möjligen att hon fått erbjudande från Lyxfällan 😂
Citera
2020-05-03, 22:56
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guranboy
Möjligen att hon fått erbjudande från Lyxfällan 😂
Hon lyckades ju klämma sig med till Fort Boyard, innan de Corona-stängde...undrar om Rövardottern och den menlöse är med i laget? Trodde att Anna kanske blev av med denna inkomst, som väl borde vara den enda regelbundna hon har. Trodde hon gjorde bort sig angående utebliven skaldjutsplatå, eller vad det var...
Citera
2020-05-04, 00:53
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Är det någon som hänger med i Annas påstående om att Pernilla W ska vara glad över att Anna tack nej till en egen realityshow i tolv års tid? Skulle det ha varit mindre intressant att följa familjen Wahlgrens framgångar i ”Wahlgrens värld” om Anna haft en egen realityshow? Vad har hänt i Annas liv under dessa tolv år som skulle ha lockat tittare att följa henne framför Wahlgrens?
Trams. Men märker journalistens uppenbara känsla för ironi när hon benämner Anna som stjärnan....
Citera
2020-05-04, 07:08
Medlem
Citat:

Jag fick intrycket att hon försöker komma med nåt slags hot, att hon skulle avslöja massa saker om hon hade en egen serie. På samma sätt som hon säger att hon "Kan hela alfabetet" och inte bara ABC.
Citera
2020-05-04, 07:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Men hur kan man blocka ngn så.. ser man på instagram vilka som besöker?

Man kan se vilka som klickar på stories tror jag, eller livesändningarna.
Citera
2020-05-04, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag fick intrycket att hon försöker komma med nåt slags hot, att hon skulle avslöja massa saker om hon hade en egen serie. På samma sätt som hon säger att hon "Kan hela alfabetet" och inte bara ABC.

Hon försöker utnyttja uppmärksamheten maximalt. Med sin oförmåga att tolka sociala signaler och uppförandekoder tror hon säkert att något tevebolag ska nappa på hennes beten om smaskiga avslöjanden. Men nu är det ju så att ett tevekanaler behöver intäkter och därmed sponsorer som vill bli förknippade med deras program. Till skillnad från Märstamorsan har de inget Halmpynt som födokrok. Anna Books CV åker i papperskorgen överallt. Kriminalitet, samarbetsproblem och allmänt illa omtyckt.

För övrigt har hon plötsligt blivit bästa vän med Minette Tigerfalk, bedragerskan som lurade av Christina Schollin hennes Gamla Stan-butik.
Citera
2020-05-04, 08:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte

Äsch hon kör med rappakalja igen, blandat med lite engelska uttryck.
Hade hon något viktigt att säga i sitt "Preaching the bible" snack när hon satt i en sjukhus korridor? Nope.
Tror inte ens Anna vet vad hon menar...
Citera
2020-05-04, 08:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Man kan se vilka som klickar på stories tror jag, eller livesändningarna.

Hm, jag tror bara det går att se det är när hon sänder live, för då dyker alla som loggar in sig i hennes chatttext upp, alla som kollar kan se vem som tillkommit.
Citera
2020-05-04, 08:46
Medlem
nytt på instagram,

https://postimg.cc/N5XzFGgh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in