2020-05-25, 11:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avemariA
Glöm för helvete inte att #annadukarfint.
Tyckte det stod #annaluktarfis
Citera
2020-05-25, 11:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna vill nog inte att modell och fabrikat ska bli känt för det KAN ju hända att nån i grannskapet kanske saknar en gräsklippare...
Gardena sekatör? Pengar växer inte på träd och vi pratar om Familjen Trash, inte Parneviks.
Citera
2020-05-25, 11:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tyckte det stod #annaluktarfis

Hehehe hon kanske har namnet "fispompen" ute på stan
Citera
2020-05-25, 11:57
Medlem
Hur gick vänskapen med den där lilla blondinen hon tokpolade med ett kort tag? Nya bästisten och ramsan "en blondin och en brunett, vad kan gå snett". Hon hyvlar av bästistar på löpande band och jag har svårt att se att hon har en genuin vänskap med något annat fruntimmer.
Citera
2020-05-25, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Hur gick vänskapen med den där lilla blondinen hon tokpolade med ett kort tag? Nya bästisten och ramsan "en blondin och en brunett, vad kan gå snett". Hon hyvlar av bästistar på löpande band och jag har svårt att se att hon har en genuin vänskap med något annat fruntimmer.
Vilken jäkla blondin
Citera
2020-05-25, 12:22
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Varför bryr du dig att folk bryr sig här i tunnans egna tråd??För att vara en utbyggd sommarstuga ute buschen i fiiina Märsta så ja då är den en dyr. Vaddå låta henne ha den ett tag?? Vi lär ju knappast få henne flytta, eller?
Även om den är det är det en fin kåk idag. Hon har den väl så länge hon har råd.
Citera
2020-05-25, 12:24
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eeh, Jag tänkte på pengarna, det var väl det som diskuterades.
Om Anna inte äger huset, är det inte främst hon som tjänar på en värdeökning. 🙄
Ja det gör hon. Står väl inte som ägare eftersom det skrivs här hon är hos kronkalle.

Been there, done that.

Skrev hus, sommarstuga och bilar på sambon. Inget konstigt med det.
Citera
2020-05-25, 13:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Det är Louise Hafdell (en trevlig tjej som jag tycker har ett intressant IG).
Två andra blondiner som ju var SÅÅÅ nära vänner är tvillingarna Ylva&Linda (där hon spelade in nygamla låtar). De har också försvunnit.

Nu är det någon på drejkursen som hon ÄLSKAR (hennes ordval) plus grannarna som blivit VÄNNER FÖR LIVET (återigen hennes ordval).

Fortsättning följer....säkert
Citera
2020-05-25, 13:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två andra blondiner som ju var SÅÅÅ nära vänner är tvillingarna Ylva&Linda (där hon spelade in nygamla låtar). De har också försvunnit.

Nu är det någon på drejkursen som hon ÄLSKAR (hennes ordval) plus grannarna som blivit VÄNNER FÖR LIVET (återigen hennes ordval).

My är ju blond oxå . Och så en till bloggare som jag inte minns namnet på .
Senast redigerad av nickomyra 2020-05-25 kl. 13:13.
Citera
2020-05-25, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Glöm inte bort tjejen som hon träffat en gång på solariet (hon som sorgligt nog drabbats av cancer) som hon försöker bonda med och träffas o ta en fika....
Senast redigerad av mrsgeggamojja 2020-05-25 kl. 14:12. Anledning: Felstavning
Citera
2020-05-25, 14:30
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eeh, Jag tänkte på pengarna, det var väl det som diskuterades.
Om Anna inte äger huset, är det inte främst hon som tjänar på en värdeökning. 🙄
Ja, för indirekt äger hon det. Blatten står för huset för hon kan inte. Kallas planering.
Citera
2020-05-25, 15:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
My är ju blond oxå . Och så en till bloggare som jag inte minns namnet på .
Men uttrycket ” en blondin och en brunett.... ” syftar på Louise Hafdell - Det var Annas sätt att försöka utnyttja Louise för egen vinning.
Tror att Louise (som verkar vara en skärpt kvinna) genomskådade henne rätt snart.
My är väl den enda som finns kvar?

En annan sak jag inte förstpr är att Tunnelbane-Nettan (som startat Vid Din Sida) är så bundis med Märstamorsan. Hon gullar och levererar komplimanger under väldigt många lives.

Why???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in