2020-05-03, 18:41
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldMKensey
Varför kan jag inte längre se hennes instagram? Hsr hon gjort den privat nu precis?

Jag följer henne där .. jag ser hennes inlägg .
Citera
2020-05-03, 18:46
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag följer henne där .. jag ser hennes inlägg .

Har kunnat göra det fram till nu och så sent som några timmar sen. Hon måste gjort den privat så vi som inte följer inte kan se.
Citera
2020-05-03, 18:47
Medlem
Citat:
Har kunnat göra det fram till nu och så sent som några timmar sen. Hon måste gjort den privat så vi som inte följer inte kan se.

Du har blivit blockad
Citera
2020-05-03, 18:55
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Du har blivit blockad

Men det är väl osannolikt, jag har aldrig följt henne och aldrig skrivit ngn kommentar.
Citera
2020-05-03, 18:57
Medlem
Citat:
Men det är väl osannolikt, jag har aldrig följt henne och aldrig skrivit ngn kommentar.

Det räcker att du andas... jag har blivit blockad flera gånger utan anledning
Citera
2020-05-03, 19:01
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Det räcker att du andas... jag har blivit blockad flera gånger utan anledning

Men hur kan man blocka ngn så.. ser man på instagram vilka som besöker?
Citera
2020-05-03, 19:08
Medlem
Citat:

Blev också blockad utan att ha skrivit något överhuvudtaget.
Citera
2020-05-03, 19:14
Medlem
När tror vi att:
1. Felicia blir kallad till rättegång?
1B. Hur kommer Anna släta över det?
2. När faller Anna ihop som ett korthus och begär personlig konkurs?
Citera
2020-05-03, 19:48
Medlem
Citat:

Du kan ha råkat gilla nå’n negativ kommentar av misstag när du scrollat. Händer ibland att man kommer åt hjärtat till höger. Har också blivit blockad flera ggr utan anledning.
Citera
2020-05-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Fast jag tror inte Anna glömmer detta 😁

https://youtu.be/yJVUvEXZphA

Hysteriskt roligt, och verkligen huvudet på spiken för hur Booken är.
Citera
2020-05-03, 21:01
Medlem
Är det någon som hänger med i Annas påstående om att Pernilla W ska vara glad över att Anna tack nej till en egen realityshow i tolv års tid? Skulle det ha varit mindre intressant att följa familjen Wahlgrens framgångar i ”Wahlgrens värld” om Anna haft en egen realityshow? Vad har hänt i Annas liv under dessa tolv år som skulle ha lockat tittare att följa henne framför Wahlgrens?
Citera
2020-05-03, 21:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Är det någon som hänger med i Annas påstående om att Pernilla W ska vara glad över att Anna tack nej till en egen realityshow i tolv års tid? Skulle det ha varit mindre intressant att följa familjen Wahlgrens framgångar i ”Wahlgrens värld” om Anna haft en egen realityshow? Vad har hänt i Annas liv under dessa tolv år som skulle ha lockat tittare att följa henne framför Wahlgrens?

Anna gillar ju inte konkurrens, när det kommer till kritan, bryr hon sig bara om sig själv.
Hon skulle göra allt för att stjäla uppmärksamhet från Pernilla och är nog övertygad om att Pernillas relativt välordnad liv skulle bli ointressant när tvtittarna kan få se spännande saker som att Anna puffar på kuddar, borstar håret och brer ett kilo smör på sina mackor.
Anna skulle nog även passa på att sitta och prata i monolog och ge övriga familjen väldigt lite utrymme, typ skälla på kameramannen om de fokuserar för mycket på birollsinnehavarna dvs resten av familjen, för Anna är ju stjärnan.. "Artisten" som hållit på i sisådär 34 och ett halvt år plus 2 dagar, 1 timme och 1 sekund, i snart 35 år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in