2020-04-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Hon har i alla fall inte skaffat de annars obligatoriska ankläpparna. Det får hon lite credd för av mig. Med reservation för att jag inte brukar klicka på länkarna i tråden, hon har väl inte gjort det?
Där har du rätt, tur för Anna att hon inte tänkt den tanken. Räcker väl med de fula kakeltänderna.
Citera
2020-04-07, 23:39
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Har Annna samma ögonbryn som Tilde de Paula?
Möjligtvis likadana..
De är väl inte siamesiska tvillingar?
Citera
2020-04-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Där har du rätt, tur för Anna att hon inte tänkt den tanken. Räcker väl med de fula kakeltänderna.
ÖGONBRYNEN!
Citera
2020-04-08, 04:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ett exempel på sminkad utan filter
https://postimg.cc/gallery/JsNgCJf

Och ett exempel som hon påstår är ”utan filter”.
https://postimg.cc/9wXJT94P

Jag tycker det är litet skillnad

Glöm inte bort att hon börjat vara öppen med sitt botoxande.
Hon har både tagit det i pannan, argrynkan och vete sjutton även kråksparkarna.. antingen är det botox eller filter som fått dem att försvinna för de har knappast flygit iväg av egen kraft.
Citera
2020-04-08, 16:27
Medlem
Frammes avatar
Märstatanten, hennes halmpynt och dom kriminella barnen, (ev. lilltjejen undantagen) väcker så många frågor . Kakelplattorna i munnen, ögonbrynen gjorda med en bred tuschpenna, fläsket här och där, dom berömda vaderna, akutbesök på sjukhus med nageltrång, knarkande, våldtäkt, poserande med vapen av sonen, halmpyntet luktar illa och raggar killar på pendeltåget, deras köp av huset är svärfarsans pengar, lägenheten i Spanien är hans också, grannarna i Solna jublade när familjen flyttade. En undran som jag har sen deras flytt till Märsta och hennes skryt om grannarna. Är dom lika galna som hon och törstande efter icke publicitet. Jag själv skulle ju aldrig visa mej i donnans sällskap. Hellre kryper jag på knäna i djup lera.
Citera
2020-04-08, 17:11
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Glöm inte bort att hon börjat vara öppen med sitt botoxande.
Hon har både tagit det i pannan, argrynkan och vete sjutton även kråksparkarna.. antingen är det botox eller filter som fått dem att försvinna för de har knappast flygit iväg av egen kraft.
Nu har jag skrattat klart och kan svara dig 😂.

Visst är det så att hon den senaste gången berättade om sin botoxinjektion (obs med reklam för kliniken). Men vi som följt Märstamorsan ett tag vet att hon botoxat tidigare.
Egentligen borde man strunta i hennes yttre och koncentrera sig på hennes inre - som inga injektioner i världen kan fixa. Tanten är skadad på något sätt!!!
Citera
2020-04-08, 18:07
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Märstatanten, hennes halmpynt och dom kriminella barnen, (ev. lilltjejen undantagen) väcker så många frågor . Kakelplattorna i munnen, ögonbrynen gjorda med en bred tuschpenna, fläsket här och där, dom berömda vaderna, akutbesök på sjukhus med nageltrång, knarkande, våldtäkt, poserande med vapen av sonen, halmpyntet luktar illa och raggar killar på pendeltåget, deras köp av huset är svärfarsans pengar, lägenheten i Spanien är hans också, grannarna i Solna jublade när familjen flyttade. En undran som jag har sen deras flytt till Märsta och hennes skryt om grannarna. Är dom lika galna som hon och törstande efter icke publicitet. Jag själv skulle ju aldrig visa mej i donnans sällskap. Hellre kryper jag på knäna i djup lera.

När hände detta?

Jag trodde att Halmis bara var familjens tama fåne och Annas sexslav. Nu visar han också andra mörka sidor.
Citera
2020-04-08, 18:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
När hände detta?

Jag trodde att Halmis bara var familjens tama fåne och Annas sexslav. Nu visar han också andra mörka sidor.

Det finns något som heter trådsanning, bör inte tas på allvar.
Citera
2020-04-08, 18:19
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
När hände detta?

Jag har alltid trott att Märstamorsan har någon form av hållhake på honom, för så mesig kan ingen karl vara utan orsak.
Det är ju dessutom han (hans pappa) som har pengarna
Citera
2020-04-08, 18:24
Medlem
Innan Halmpyntet kliver upp på Tunnan öppnar han alltid en påse Salubrin.
Citera
2020-04-08, 19:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Möjligtvis likadana..
De är väl inte siamesiska tvillingar?

Nä, men nu ska vi inte göra Tilde De Paula upprörd så här i påskmystider..
Komma med hintar att Tilde och Anna skulle vara siamesiska tvillingar...
Undrar hur länge Tilde skulle ha tålamod att ha
Anna vid sin sida 24 timmar om dygnet?

Tilde som brukar vara så klämkäck skulle väl
se helt förstörd ut efter en halv dag med Anna, förmodligen skulle hon konstant ha högt blodtryck och kola vippen rätt omgående efter 24 timmars oavbrutet lyssnande av Annas snyftningar,ältande, melonsmaskande, bebisspråkpratande varvat med en tonårskvinnas arga konstanta utbrott över världsviktiga ämnen som ögonbryn, filter och
mat.
Citera
2020-04-08, 20:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Innan Halmpyntet kliver upp på Tunnan öppnar han alltid en påse Salubrin.
Salubrin var effektivt när jag var barn. Många hade magproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in