Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Kolla videon. Hänvisningen till ett uttalande från en före detta departementsanställd är ca. 9 minuter in i videon. Tydligen var budskapet att man skulle bortse från våldtäktsaspekten och istället bedöma fallen som frivilligt sex, trots att man visste att det var fråga om många minderåriga.
Här måste man hålla i minnet att britterna förvisso löpande släppt in muslimer från Pakistan under många år (gammal koloni etc.) men att det var efter att Blair blivit omvald, som Labour (med en judisk migrationsminister) i smyg öppnade slussportarna mot tredje världen för massinvandring. Att då plötsligt börja utreda anklagelser om muslimska våldtäktsligor som arbetade i en industriell skala hade kanske kunnat skada massinvandringsagendan.
Men vi får väl se vad som händer i UK.
Jag tänker inte titta på videon. Återigen så hade de mångkulturella förehavandena pågått i decennier innan Brown blev premiärminister och även efter att han upphörde vara det, d.v.s 10 år sedan. Att Labour inte är speciellt sugna på att gå hårt åt problemet säger sig självt men det ursäktar inte någon annan. Dessutom: "frivilligt" eller ej, med en byxmyndighetsålder på 16 år så är det fortfarande olagligt.
Så varför detta krumbuktande från ditt håll? Varför vilja lägga det hela på Blair/Brown? Det verkar underligt...men så förklarar du varför. Det handlar om en jude! Då förstår jag. Som om en judisk minister kan ta till några talmudiska trick, eller?
Anledningen till att jag tog upp det var att det i tidningar nämnts möjligheten att åtala vilket jag tycker är signifikant. Eller så kan man försöka få det hela till att handla om en (1) jude eller judinna i stället... känns bekvämare så menar jag. För med det kommer man aldrig komma någonstans.
Så: idén åtal av poliser är uppe och nosar i debatten. Och får man hoppas socialsekretare. Och i förlängningen av det finns det en möjlighet att gå åt forskarna. Det var ett terrordåd i England för ett tag sen. En nyligen utsläppt terrorist mördade två personer varav en var en blivande "forskare". Vad höll han på med? Jo, han höll på att skriva om hur rasifierade kroppar arresteras och döms alldeles för mycket av polisen helt enligt "forskarnas" manual. Du ser kopplingen till en sådan här grooming-härva?
Det är i detta skede Meiji låtsas inte begripa någonting alls och du helst vill föra in diskussionen på judar.
Varför har den liberala/antivita/mångkulturella sidan haft sådana framgångar? Det är inte på grund av konspirationer.