2019-11-15, 13:07
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Nej. De bevisen, som säkert delvis stämmer, är ingenting i sammanhanget tycker jag.

Hot mot Camilla? Nej. Jag läste. Det var inget hot
Då tycker vi helt enkelt olika. Jag har full förståelse för att man kan ogilla Haveristerna men om man tycker att Cissi är en vettig människa efter det som framkommit de senaste veckorna så är man faktiskt förblindad.
Citera
2019-11-15, 13:40
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Men du kan ju inte vara på riktigt? Jobbar du som terapeut??

Vemsomhelst kan kalla sig terapeut i det här landet. Som synes
Citera
2019-11-15, 13:43
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist

Aldrig ska man sluta förfäras..

Btw, jag börjar nästan undra om inte CW anlitat säkerhetsbolaget för att leta upp skit på närstående, för att sen utpressa dem om de inte går ut i sociala medier och försvarar henne 😅
Citera
2019-11-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ok nu har jag tagit mig tid att lyssna på Haveristernas alla avsnitt som rör Cissi Wallin, läst bloggbevakning, Kajjan och Hanna B:s inlägg på olika platser. Och jag måste säga att i jag tycker i inget - INGENTING! - tyder på att varken Cissi Wallin eller Gardet begått några större fel än de inblandade personerna.

Det här är ett äckligt drev bara. Ett försök att karaktärsmörda en stark kvinna. Vidrigt. Men det kommer inte att lyckas.

Mest besviken är jag personligen på Kajjan och Hanna B som lierar sig med Haveristerna.

"Men det kommer inte att lyckas."
Du sitter och känner och tycker och tror väldigt mycket du? Känns det bra?
Citera
2019-11-15, 14:06
Medlem
BrunteVIs avatar
Cissi verkar närma sig det totala psykbrytet med stormsteg. Jag tror det blir för mycket med stundande förtalsrättegång samtidigt som hela hennes kredibilitet som kvinnornas främsta kämpe ifrågasätts. Kombinationen av hennes grisiga personlighet och hennes tillgång till stålar gör mig rädd på riktigt. Vi får hoppas att mannen hennes drar sig ur asap, annars kan detta ta vilka proportioner som helst.
Citera
2019-11-15, 14:09
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chozo
Då tycker vi helt enkelt olika. Jag har full förståelse för att man kan ogilla Haveristerna men om man tycker att Cissi är en vettig människa efter det som framkommit de senaste veckorna så är man faktiskt förblindad.

I relation till saker som dagligen framkommer om andra tycker jag det som framkommit är... noll. zero. Helt ointressant.
Citera
2019-11-15, 14:11
Medlem
Chozos avatar
Citat:
I relation till saker som dagligen framkommer om andra tycker jag det som framkommit är... noll. zero. Helt ointressant.
CW's retorik i ett nötskal med andra ord. Om någon annan betett sig illa så spelar skit hon gjort ingen roll.
Citera
2019-11-15, 14:12
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist

Har mitt yrke något med något att göra i detta? Har ni två något jobb? Eller är det mamma, soc och a-kassan som finansierar datorn och routern?
Citera
2019-11-15, 14:13
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chozo
CW's retorik i ett nötskal med andra ord. Om någon annan betett sig illa så spelar skit hon gjort ingen roll.

Nix. Men överreagerar du på alla som beter sig illa? Stackars dig. Hur orkar du?
Citera
2019-11-15, 14:14
Medlem
Citat:

Det är du ensam om, kära CW-krigare. Svara på frågorna som Glitterfeminist ställde dig istället.
Citera
2019-11-15, 14:17
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Har mitt yrke något med något att göra i detta? Har ni två något jobb? Eller är det mamma, soc och a-kassan som finansierar datorn och routern?

Oj. Lugna ner dig lite hun, jag informerade bara brottinator om att terapeut inte är en skyddad titel.

0-100 i rekordfart, var det en öm punkt?
Citera
2019-11-15, 14:18
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Det är du ensam om, kära CW-krigare. Svara på frågorna som Glitterfeminist ställde dig istället.

Tack men nej tack kära Haveristernaärminatonårsidoler pojke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in