Citat:
Ursprungligen postat av
blipdeductstereo
Hehehe, inget kvar om det i så fall på instagram om jag inte ser snett. Ids inte detaljkolla, men det ser mest ut som att det handlar om att hon spelat och get ut en ny låt, lite nya outfits i hissen, vinglas, mat, ...
Kan tänka mig att hon blivit lagom störd av att terapeut-spåret uppmärksammas av det där gänget.
Nja. Det var ett tag sen det var karriärplanen för dagen. Flera månader sen. Rena forntiden med Cissis mått mätt. Men det var en sån där hittepåutbildning där en strålkärring utbildar nya strålkärringar i hur man får fram undertryckta minnen och liknande humbug. Dvs, den sorts teurapeut som övertygade Cissi om att hon blivit våldtagen.
Just nu är hon väl i fallande ordning popsångerska, ståuppkomiker och teurapeut. Och så skall hon stämma staten tillsammans med en trave andra förtalsdömda tanter.
En dröm, som jag just kom på, vore om Olof K Gustavsson kom ut från finkan. Dumpade ryskan. Flyttade hem till Sverige och solochvårade Cisssi. Hon tar hälften av gubbens miljoner och sen blir det kaosfyrverkerier när hon och Olof K enablar och hetsar varandra till allt mer underhållande vansinnigheter. Allt väl utfläkt i sociala medier. Lite som att korsa strålarna i Ghostbusters.