2019-10-10, 10:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Ja, all den tid hon brukar lägga på att retuschera selfies eller arrangera mysbilder med tända ljus läggs nu istället på att kontrollera vad som skrivs på nätet om henne och Felicia. Så tidsvinsten är noll.

Däremot vill man ju gärna tro att hon stängt ner Instagram för att hon har ett uns anständighet i kroppen och tagit till sig den svidande kritiken. Bilden på hur hon flinande prioriterar att göra naglarna på salong samtidigt som hennes dotter visar att hon sjunkit så lågt man bara kan.
Anständighet? Inte Märstamorsan inte! Nu ligger bilderna uppe på bloggen istället
Citera
2019-10-10, 10:09
Medlem
Öppen spis? Braskamin!
”Nu tände jag precis en ny härlig brasa i vår gamla fina öppna spis, och ljudet av veden och värmen som snabbt sprider.....”
Citera
2019-10-10, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Öppen spis? Braskamin!
”Nu tände jag precis en ny härlig brasa i vår gamla fina öppna spis, och ljudet av veden och värmen som snabbt sprider.....”
Heffaklumpen har naturligtvis inte koll på sådana teknikaliteter, hon vet förmodligen inte ens hur en spade ser ut.
Citera
2019-10-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Golven i källaren är el-uppvärmda men i vardagsrummet blåser kalla vindar in runt tvåglasfönstren.
På riktigt? Elgolvvärme på källarplatta om den inte isolerats lär inte bli billigt. Kan även orsaka fukt i väggarna med lite otur.
Citera
2019-10-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
På riktigt? Elgolvvärme på källarplatta om den inte isolerats lär inte bli billigt. Kan även orsaka fukt i väggarna med lite otur.

På riktigt det har jag missat hahhahhahha
Det kan ge riktigt svåra sättningar i grunden stora sprickor och att värma med el är inte billigt och sedan laga pga värmeslingor i golvet på bottenplatta det blir jävligt dyrt
hahhahaha detta gjorde min dag så korkad de är, de tycker säker det är så varmt och mysigt på morgonen att kliva på mattan och värmen men när räkningen kommer är det inte lika mysigt längre
Citera
2019-10-10, 10:51
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
På riktigt det har jag missat hahhahhahha
Det kan ge riktigt svåra sättningar i grunden stora sprickor och att värma med el är inte billigt och sedan laga pga värmeslingor i golvet på bottenplatta det blir jävligt dyrt
hahhahaha detta gjorde min dag så korkad de är, de tycker säker det är så varmt och mysigt på morgonen att kliva på mattan och värmen men när räkningen kommer är det inte lika mysigt längre

Jag tror inte att de kommer bli långvariga i herrgården.
Citera
2019-10-10, 12:29
Medlem
Är det bara jag som reagerar på att väldigt många av de bloggkommentarer som stryker Anna medhårs är skrivna från "ägg-konton"? Det ligger alltså nära tillhands att dra slutsatsen att det är Anna själv som skriver dessa hyllningar.
Citera
2019-10-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Är det bara jag som reagerar på att väldigt många av de bloggkommentarer som stryker Anna medhårs är skrivna från "ägg-konton"? Det ligger alltså nära tillhands att dra slutsatsen att det är Anna själv som skriver dessa hyllningar.

vad är äggkonton?
Citera
2019-10-10, 12:48
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
"Allt annat än förtjust i alkohol"?
https://youtu.be/uTElyiTL0kQ

Haha, ja jävlar vad onykter hon är här. Hon va säkert så nervös inför besöket och filmen så hon hällde i sig några stadiga groggar för att tämja nerverna..
Citera
2019-10-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vad är äggkonton?
Anonyma, utan länk eller bild (ursprunglingen från twitter, där anonyma konton - ofta utan varken bio eller inlägg - där bild saknas, och därför istället illustreras av "ett ägg").
Citera
2019-10-10, 13:13
Medlem
När denna familj sitter och äter middag ihop sitter de då och berättar vad de lyckats snatta/stjäla eller tar de upp vilken lögn som är bäst om de blir påkommen?
Man vill tro gott om sina barn men att vara så blåst som dessa föräldrar verkar vara så tror jag att de sitter tillsammans och ljuger ihop något och Roberto tar upp de bäst lögnerna som inte gjort några juridiska efterspelningar.
Jag tror på 100% så kommer Anna säga att hon har inte stulit detta det ramlade ner i väskan och hon har ej tagit droger det är ett falskt positivt svar
Citera
2019-10-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Anonyma, utan länk eller bild (ursprunglingen från twitter, där anonyma konton - ofta utan varken bio eller inlägg - där bild saknas, och därför istället illustreras av "ett ägg").

tack för förklaring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in