2019-08-02, 12:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här har du låren...

https://postimg.cc/Mf6mtZ7d
Usch! Hon är snart 50, hennes ben kommer aldrig orka bära upp den där tyngden i längden. Får väl bli operation igen för det är ju så synd om henne.
Citera
2019-08-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja nog har kilona kommit tbx på Anna

https://postimg.cc/5jqW7PVr
Äter man friterad svamp och friterad blomkål till lunch så lägger man på sig. Men det powerwalkar hon ju bort i ett nafs!
Citera
2019-08-02, 12:55
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja nog har kilona kommit tbx på Anna

https://postimg.cc/5jqW7PVr
Hur var det nu. Är det small hon skrev att hon har på bikinin från Lola? Och skulle egentligen haft x-extra small? Mkt märkligt....
Det spelar egentligen ingen roll om hon gått upp i vikt igen. Det är svårt att hålla sin vikt efter viktnedgång. Men det är tramsigt att ljuga.
Senast redigerad av Lillamig72 2019-08-02 kl. 13:03.
Citera
2019-08-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hur var det nu. Är det small hon skrev att hon har på bikinin från Lola? Och skulle egentligen haft x-extra small? Mkt märkligt....
Det spelar egentligen ingen roll om hon gått upp i vikt igen. Det är svårt att hålla sin vikt efter viktnedgång. Men det är tramsigt att ljuga.
Nä hon sa att hon hade beställt M som funkade, men S hade gått lika bra. En sådan reklampelare hade jag verkligen inte velat ha om jag hade ett klädföretag. Bortsett från att hon vägrar visa framsidan på sina produktbilder så skarvar hon när det gäller storlekarna. Jag kan säga att hade jag velat köpa från det där märket hade jag ju blivit mer än lovligt förvirrad av hennes storleksangivelse. Hon säger att S hade varit helt ok ... vad ska då en annan ha som kanske inte har det omfånget? Eller som har större omgång? Storlekarna verkar ju helt wack.
Citera
2019-08-02, 15:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det verkar vara ett töjbart och färgat snöre så då passar nog x small in mellan skinkorna. Äcklas av hennes lättklädda bilder.

På foton som nåt av barna tagit var Anna och Roberto brunsvarta medan Åzas foton visade en mer normal färg. Är det photoshoppat igen? De färglägger själva eller har fuskbrännan från nån kärringgrill i Malaga bleknat snabbt?
Citera
2019-08-02, 16:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tydligen. Har starkt för mig att jag läst just 6 veckor någonstans men hittar inte var, så vi får nog nöja oss med att det var min förvirrade hjärna som skojade lite tyvärr. Annars är det ju bara att vänta tills de är hemma så vet vi
Kan verkligen 6 veckor vara möjligt, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, o.s.v. i sex veckor. Sjukt liv och sonen och Vanessa borde vara hemma och försöka göra något vettigt. Kanske ett sommarjobb för en gångs skull som andra unga gör som en början att komma in i vuxenlivet och tjäna lite egna pengar. Den här familjen är inte på riktigt.
Citera
2019-08-02, 16:43
Medlem
De ska, enligt Anna i alla fall, tillbaka till Spanien och lämna av Vanessa inför sitt skolår. Och kommer då vara borta i slutet av augusti. Så ska de inte bara hem och vända i princip bör de väl åka hem snart.
Citera
2019-08-02, 17:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
De ska, enligt Anna i alla fall, tillbaka till Spanien och lämna av Vanessa inför sitt skolår. Och kommer då vara borta i slutet av augusti. Så ska de inte bara hem och vända i princip bör de väl åka hem snart.

Ska hon bo i lägenheten under skolåret eller på campus?
Citera
2019-08-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Den kvinnans profil är helt öppen, betvivlar att du är blockad av henne.

Hon blockar alla direkt om någon skriver något som inte passar henne .Blev blockad själv en gång när jag frågade något om sonen hennes och hans övergrepp på den där tjejen . Över ett år sedan blockad än 😁 hon har öppen insta och blogg men lusläser och blockar hej vilt ! Är nog hennes kvälls syssla .👍
Citera
2019-08-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Anna försöker sälja trosor

https://youtu.be/AlzgmJtJAic

Synd hon sålde dessa då . De sitter nog perfekt igen efter vad bilderna visar på hennes viktuppgång . Dumt att vara efterklok 😕😁
Citera
2019-08-02, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det finns ju massor på Youtube. Bara att söka på Anna Book falukorv.

Hon satt på youtube och hade filmat sig själv när hon var skit förbannad ! Folk hade väl nämt något om hennes ” nya tänder ” hon lät både förbannad och även påverkat av något 😁 svor , gapade på filmen 😂😂 kanske någon här kan tipsa vart den finns att hitta på youtube .Skämdes över hennes betende 🤭😳
Citera
2019-08-02, 18:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Hon satt på youtube och hade filmat sig själv när hon var skit förbannad ! Folk hade väl nämt något om hennes ” nya tänder ” hon lät både förbannad och även påverkat av något 😁 svor , gapade på filmen 😂😂 kanske någon här kan tipsa vart den finns att hitta på youtube .Skämdes över hennes betende 🤭😳

Varför söker du själv inte på youtube bara ?
🐟💩
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in