2019-01-30, 13:28
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ta det hon skrev om melodifestival, vad var syftet med det inlägget om Läckberg, hon kan väl ändå inte tro att om skriver i gåtor att det kommer fler besökare
Det verkar nästan som hon vill bli av med besökare. Snart kanske hon bara följer den här tråden. Ha ha. Här är hon ju populär.
Citera
2019-01-30, 13:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Från en live sent på tisdagskvällen.
Vet Anna inte vad hbtq- personer är? Någon skriver: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hbtq-personer. De sa att det är på G”

Anna läser högt: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hitta personer..
Aa jo jag vet... jag har hört talas om det där.. jag har hört talas om det där”

Vafan menar hon? 🤣

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4

Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*

https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5...62DD337EBF_mp4

Den killen måste vara helt störd. 🤮
Citera
2019-01-30, 13:37
Medlem
Frammes avatar
Jag klarar inte av grabben och kan därför inte titta. Sitter han verkligen och skryter om snabeln så är det ännu ett bevis på hur sjuka dom är i familjen. Hoppas dom köper ett hus på Grönland. Sorry alla grönlänningar, vill er inget ont.
Citera
2019-01-30, 13:56
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag klarar inte av grabben och kan därför inte titta. Sitter han verkligen och skryter om snabeln så är det ännu ett bevis på hur sjuka dom är i familjen. Hoppas dom köper ett hus på Grönland. Sorry alla grönlänningar, vill er inget ont.

Deras lägenhet på bottenvåningen i Solna är ju såld, men det verkar högst oklart vad de ska flytta sen.
Kanske Anna hoppas på att få hyra in sig på annexet i Haga Slott hos sin goda vän kronprinsessan Viktoria...
Senast redigerad av Rimbert 2019-01-30 kl. 13:59.
Citera
2019-01-30, 14:08
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Deras lägenhet på bottenvåningen i Solna är ju såld, men det verkar högst oklart vad de ska flytta sen.
Kanske Anna hoppas på att få hyra in sig på annexet hos sin goda vän kronprinsessan Viktoria...
När det gäller lägenheten som Halmpyntets pappa äger, nästan helt, så vet vi ju inte hur mycket den tokiga familjen får ta del av där. Anna är ju vän med alla som hon kan utnyttja, men jag tror inte Viktoria någonsin skulle sänka sej så lågt som att bli vän med Stolledanos, inga andra vill nog det heller. Bli bjuden på köpekakor vid kalas när hon är så duktig och pysslig. Lilltjejen, som har viss talang blir ju utskälld av Anna när hon försöker visa vad hon kan. Ingen annan får vara bra på något, bara Anna. Tvi vale. Tur att jag inte är granne med dom, det hade varit roligt, både för mej, er och Stolledanos.
Citera
2019-01-30, 14:16
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
När det gäller lägenheten som Halmpyntets pappa äger, nästan helt, så vet vi ju inte hur mycket den tokiga familjen får ta del av där. Anna är ju vän med alla som hon kan utnyttja, men jag tror inte Viktoria någonsin skulle sänka sej så lågt som att bli vän med Stolledanos, inga andra vill nog det heller. Bli bjuden på köpekakor vid kalas när hon är så duktig och pysslig. Lilltjejen, som har viss talang blir ju utskälld av Anna när hon försöker visa vad hon kan. Ingen annan får vara bra på något, bara Anna. Tvi vale. Tur att jag inte är granne med dom, det hade varit roligt, både för mej, er och Stolledanos.

Ja, man kommer att tänka på filmen "En djävul till granne", med Tom Hanks.
För övrigt en väldigt rolig film...
Citera
2019-01-30, 14:19
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, man kommer att tänka på filmen "En djävul till granne", med Tom Hanks.
För övrigt en väldigt rolig film...
Den har jag inte sett, men titeln låter lockande. Nu är jag ju en väldigt fredlig person så det är ingen fara för någon eller några.
Citera
2019-01-30, 15:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Från en live sent på tisdagskvällen.
Vet Anna inte vad hbtq- personer är? Någon skriver: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hbtq-personer. De sa att det är på G”

Vafan menar hon? 🤣

[/url]

Säger hon inte oxå nåt om att Lazy F ska till sitt jobb imorgon ?
Citera
2019-01-30, 16:23
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Säger hon inte oxå nåt om att Lazy F ska till sitt jobb imorgon ?
Vilket jobb? Det enda jag kan tänka mej är som eskorttjej. Pengar måste ju dras in, för inte kan hela familjen leva bara på Halmpyntets inkomster och Annas tiggerier. Det kostar mycket att vara en så eminent familj. Kanske lilla gossen bidrar med några korvören från sin eventuella verksamhet som maffiaboss. Nåja, våldtäkter, stölder o s v är ju amatörmässiga när man åker dit på att betala för det lilla roliga. Men han vet inte bättre, med en morsa som själv åkt dit. Lite kunde hon väl lärt gossen i alla fall.
Citera
2019-01-30, 16:23
Medlem
Citat:
Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*

https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5...62DD337EBF_mp4
Herrejävlar! Brukar inte Anna skryta om att hon har så väluppfostrade, artiga och välartade barn?
Hur fan kan en 18-åring sitta och slafsa och smacka och äckla sig med ett tuggummi som han gör? Jag är inte lättäcklad, men det där var ju över alla gränser.

Citat:
1 - Även om Victoria inte har en aning om vem Anna är, så hindrar det väl inte Anna från att anse sig vara BFF med henne.
2 - Akta dig. Med tanke på hur Anna ser på begreppet "grannar", så är det väl inte omöjligt att ni är just det i hennes ögon (även om du skulle råka bo i Haparanda).
Citera
2019-01-30, 16:40
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Herrejävlar! Brukar inte Anna skryta om att hon har så väluppfostrade, artiga och välartade barn?
Hur fan kan en 18-åring sitta och slafsa och smacka och äckla sig med ett tuggummi som han gör? Jag är inte lättäcklad, men det där var ju över alla gränser.

1 - Även om Victoria inte har en aning om vem Anna är, så hindrar det väl inte Anna från att anse sig vara BFF med henne.
2 - Akta dig. Med tanke på hur Anna ser på begreppet "grannar", så är det väl inte omöjligt att ni är just det i hennes ögon (även om du skulle råka bo i Haparanda).
Anna skryter ju ofta om sina grannar i Spanien, gör hon det om dom här också? Det har jag i så fall missat. För mej är det fortfarande märkligt att ingen av Annas grannar har skrivit något här. Dom kanske är mutade med ett ex av Annas kommande skiva, eller så är dom spyfärdiga och överlyckliga över den kommande flytten.
Citera
2019-01-30, 17:12
Medlem
wewereonabreaks avatar
[quote=Loquita|66596861]Från en live sent på tisdagskvällen.

Vafan menar hon? 🤣

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4

Men va fan! Fattar hon inte hur det ligger till?? Hela familjen ”ska upp tidigt” och flyr in i sina sovrum för att slippa höra hennes jävla malande. Eftersom hon sitter hemma o glor hela dagarna så flyger hon väl på första bästa stackare som kommer innanför dörren. Lazy F gör ”ärenden” hela tiden för att få vila öronen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in