Citat:
Ursprungligen postat av
Loquita
Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*
https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5...62DD337EBF_mp4
Herrejävlar! Brukar inte Anna skryta om att hon har så väluppfostrade, artiga och välartade barn?
Hur fan kan en 18-åring sitta och slafsa och smacka och äckla sig med ett tuggummi som han gör? Jag är inte lättäcklad, men det där var ju över alla gränser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Framme
När det gäller lägenheten som Halmpyntets pappa äger, nästan helt, så vet vi ju inte hur mycket den tokiga familjen får ta del av där. Anna är ju vän med alla som hon kan utnyttja, men jag tror inte Viktoria någonsin skulle sänka sej så lågt som att bli vän med Stolledanos, inga andra vill nog det heller. Bli bjuden på köpekakor vid kalas när hon är så duktig och pysslig. Lilltjejen, som har viss talang blir ju utskälld av Anna när hon försöker visa vad hon kan. Ingen annan får vara bra på något, bara Anna. Tvi vale. Tur att jag inte är granne med dom, det hade varit roligt, både för mej, er och Stolledanos.
1 - Även om Victoria inte har en aning om vem Anna är, så hindrar det väl inte Anna från att anse sig vara BFF med henne.
2 - Akta dig. Med tanke på hur Anna ser på begreppet "grannar", så är det väl inte omöjligt att ni är just det i hennes ögon (även om du skulle råka bo i Haparanda).