2019-08-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Hon blockar alla direkt om någon skriver något som inte passar henne .Blev blockad själv en gång när jag frågade något om sonen hennes och hans övergrepp på den där tjejen . Över ett år sedan blockad än 😁 hon har öppen insta och blogg men lusläser och blockar hej vilt ! Är nog hennes kvälls syssla .👍

Det är nog Åza Brennanders blogg och Insta som avses inte Annas, där har vi alla blivit blockade både en, två och tre ggr.
Citera
2019-08-02, 20:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Nu har Anna uppdaterat sin blogg med Åsaz besök och det var "vår pool, "vår pool"

Så kände jag att hon om någon behövde ett svalkande och skönt dopp i vår pool efter middagen. Såg att hon först var motstridig…och försökte slingra sig
Men jag tog inte ett nej, och väl i vår pool så fick jag se en härligt leende Åza som berättade att detta blev hennes flesta dopp på hela semestern
Citera
2019-08-02, 21:02
Medlem
Citat:
Hon blockar alla direkt om någon skriver något som inte passar henne .Blev blockad själv en gång när jag frågade något om sonen hennes och hans övergrepp på den där tjejen . Över ett år sedan blockad än 😁 hon har öppen insta och blogg men lusläser och blockar hej vilt ! Är nog hennes kvälls syssla .👍
Blockningar hos Anna gäller nog på livstid.
Jag råkade av misstag "gilla" en bild, och var snabb som satan med att ta bort den gillningen. Det räckte för att jag skulle bli blockerad.

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan
Det där klippet säger ganska mycket om Annas ölsinne... Kanske därför hon är så noga med att numera alltid påpeka att det är iste hon dricker ur sina vinglas. Det är nog bara Anna som blir pruttfull på iste.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Nu har Anna uppdaterat sin blogg med Åsaz besök och det var "vår pool, "vår pool"
Ingen från de andra lägenheterna verkar ju våga sig ut till poolen när Book-Toledanos slår läger där.
Jag förstår dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så kände jag att hon om någon behövde ett svalkande och skönt dopp i vår pool efter middagen. Såg att hon först var motstridig…och försökte slingra sig
Men jag tog inte ett nej, och väl i vår pool så fick jag se en härligt leende Åza som berättade att detta blev hennes flesta dopp på hela semestern
Det där med att not take no for an answer verkar vara något hon har fört vidare till sin väluppfostrade son.
Citera
2019-08-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Ingen från de andra lägenheterna verkar ju våga sig ut till poolen när Book-Toledanos slår läger där.
Jag förstår dem.

.

Jag tror grannarna föredrar att åka till olika vackra stränder i området. En trist pool på en innergård med en gräsmatta...bor man vid Medelhavet är väl valet enkelt för alla normala människor!?
Citera
2019-08-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag tror grannarna föredrar att åka till olika vackra stränder i området. En trist pool på en innergård med en gräsmatta...bor man vid Medelhavet är väl valet enkelt för alla normala människor!?
Det har du rätt i. En allmän pool inhägnad med Gunnebostängsel attraherar nog inga andra än Book-Toledanos.
Anna, å sin sida, hon tolkar nog staketet runt poolen som att de bor i en gated community.
Det där med att gräva en pool på hemmaplan verkar ju Book-Toledano få ha lagt på hyllan, då de "fick klart för sig var tomtgränserna går". Så de får väl leva ut det exotiska med pool när de är i svärfars lya i Spanien. Och dessutom inte har någon bil (trots att de har EGET GARAGE!!) att ta sig till stranden med.
Citera
2019-08-02, 23:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Det har du rätt i. En allmän pool inhägnad med Gunnebostängsel attraherar nog inga andra än Book-Toledanos.
Anna, å sin sida, hon tolkar nog staketet runt poolen som att de bor i en gated community.
Det där med att gräva en pool på hemmaplan verkar ju Book-Toledano få ha lagt på hyllan, då de "fick klart för sig var tomtgränserna går". Så de får väl leva ut det exotiska med pool när de är i svärfars lya i Spanien. Och dessutom inte har någon bil (trots att de har EGET GARAGE!!) att ta sig till stranden med.

Men det måste väl gå buss eller något till stranden så de får bada i havet? Det är väl ingen mening med att åka till Medelhavet om man inte får se det och bada i det?
Citera
2019-08-03, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Men det måste väl gå buss eller något till stranden så de får bada i havet? Det är väl ingen mening med att åka till Medelhavet om man inte får se det och bada i det?
Men du förstår väl att det inte anstår vår primadonna att åka buss!
Citera
2019-08-03, 00:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Men du förstår väl att det inte anstår vår primadonna att åka buss!

Äsch då, tänkte inte på det
Skämt å sido har de alltså inte badat i havet trots att de varit där så många gånger utan bara badat i en liten pool bakom husknuten.
Hela familjen är ju en parodi och kan närmast liknas vid Simpsons.
Citera
2019-08-03, 00:33
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Synd hon sålde dessa då . De sitter nog perfekt igen efter vad bilderna visar på hennes viktuppgång . Dumt att vara efterklok 😕😁
Jag förstår inte människor (Anna) som har slitit hårt för att gå ner i vikt och verkligen lyckats men sedan sakta men säkert äta upp sig igen?
Citera
2019-08-03, 00:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Jag förstår inte människor (Anna) som har slitit hårt för att gå ner i vikt och verkligen lyckats men sedan sakta men säkert äta upp sig igen?

Fast, det är inte ett dugg ovanligt. Kritiken mot Biggest Loser brukar just vara det att det handlar om kraschbantning och inte att ändra livsstil - det är det sistnämnda som håller vikten borta. Lägg sedan till att Anna har en tendens att ljuga för sig själv ("min bikini skulle lika gärna kunna vara small!").

Men med tanke på att hon har haft gastric bypass + olika operationer + varit med i Biggest Loser så tycker man att polletten borde trilla ned.
Citera
2019-08-03, 01:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Det är väldigt svårt att hålla vikten efter en dramatisk viktnedgång eftersom man måste fortsätta med en sund livsstil med mycket motion och konstant diet, i princip.
Det störande med Anna var väl alla galna utspel om trekanter, hur hon hade lurat sig själv om sjukdom, sälja trosor bla, bla, när hon nu hade gått ner. Hade hon bara hållit en låg profil hade väl inget brytt sig, alla vet ju hur det brukar bli. Nu känner jag själv, och säkert många med mig, en viss skadeglädje...Såg att hon hade fått någon fråga på bloggen om sin viktuppgång, vilket hon besvarade med sitt vanliga hugg.
Citera
2019-08-03, 10:18
Medlem
kommentar på bloggen

https://postimg.cc/Vd819N6W
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in