2019-08-02, 00:43
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Umm, är inte Anna typ 155cm lång? Robban är ju inte jättemycket längre på den bilden. Jag förstår nu ännu mer ptos-ungens konstitution.
Hon är ju mini, dom andras längd har jag missat. Själv var jag 172 men efter diverse ryggoperationer så krympte jag. Dagsläget ligger på 167. Så jag är en jätte med Märstatantens ögonmått.
Citera
2019-08-02, 08:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Den kvinnans profil är helt öppen, betvivlar att du är blockad av henne.

Haha - jag är inne på mitt tredje konto efter att ha blivit blockad två gånger. Testa själv att bara likea en negativ kommentar mot henne så får du se vad som händer
Citera
2019-08-02, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Haha - jag är inne på mitt tredje konto efter att ha blivit blockad två gånger. Testa själv att bara likea en negativ kommentar mot henne så får du se vad som händer
Det är alltså den där Åzas profil som avses. DEN är helt öppen.
Citera
2019-08-02, 09:06
Medlem
En dag såg jag på Books blogg att en person hade skrivit om att det inte var
bra att vara "lojal med sin familj till varje pris" som Anna tycks tycka och att
hon borde sätta ned foten om nåt av barnen hade gjort nåt fel. Inte skydda och
försvara dom i alla lägen. Inlägget hade just publicerats och när jag återigen skulle
skriva ett svar att detta var nåt som Anna skulle ta till sig på var det borta. Kritik
passar inte i någon form ens när det var rätt och ett bra råd.
Citera
2019-08-02, 09:22
Medlem
Gå in på Åsa Brennanders insta story så får ni se en kubik Annabook, oh my God hon har gått upp allt och lite mera därtill.
Citera
2019-08-02, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Nej vuxna tycker inte Anna att hennes barn är.När hennes lögn om lägenheten i Spanien uppdagades,så skyllde hon det på att 19-åriga sonen är ett barn och att "alla"vet att barn ofta ljuger.Det var angående det klippet som visades när Antonio sa att farfar äger en lägenhet och ett hus i Spanien och där jag tror han talade sanning.Farfarden ägde/äger även lägenheten i Solna och en lägenhet lite mer centralt i Stockholm.

Angående farfadern så måste väl han vara skriven i Sverige för att uppbära pension även om han tillbringar större delen av sitt liv i Spanien?
Helt uppenbart äger han flera lägenheter hus i Sverige och Spanien och han låter helt generöst sin son med familj få nyttja spanienlägenheten några veckor per år.
Varför i herrans namn måste Anna dra till med en lögn om det?
Hon tackar översvallande grannar för ett paket ägg,vänner för blommor,företag för ljuslyktor mm, när hon egentligen borde tacka sin svärfar mer översvallande,konstiga människan.

Undra om det är en frostig relation mellan svärfar och Tunnan om orsaken är att Tunnan inte är en fullvärdig kvinna till hans son, hon har ingen lön jobbar inget, leker runt i studio och säger hon har massor av hemliga möten som hon inte får berätta om, undra om farfar vet vad sonen gjort och är dömd för likaså övergrepp i rätt sak inte precis det barnbarnet man önskar sig. Grannarna i Spanien vet de om alla domar? Antonio är så sjukt störd varför lägga upp bild när han håller spritflaska i poolen han tycker säkert han är cool. Antonio så på en av Tunnans live att han hade stängt av sitt Instagram då det tog så mycket tid?! Inte att han blev avstängd när han visade vapen?!
Citera
2019-08-02, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hehe. Den rövbilden vill nog inte Anna kännas vid.

Nu är den vänskapen över.

fotona är borta, jag hittar dem inte iaf
Citera
2019-08-02, 10:07
Medlem
Lindalovers avatar
Här ett blogginlägg från Märstamorsans kompis Åza, med massa bilder från besöket i segunda casa. Och denna Åza upplyser om att lägenheten ägts av Löjliga Familjen i 20 år...

https://blogg.alltforforaldrar.se/az...toledano-book/
Citera
2019-08-02, 11:24
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här ett blogginlägg från Märstamorsans kompis Åza, med massa bilder från besöket i segunda casa. Och denna Åza upplyser om att lägenheten ägts av Löjliga Familjen i 20 år...

https://blogg.alltforforaldrar.se/az...toledano-book/
Anna har nog insisterat på att ägandeförhållandet kommer fram, men jag tror inte Åza har sett något köpekontrakt precis...Herregud, bilden från matbordet, hon ser ju lika stor ut som någonsin tidigare...
Citera
2019-08-02, 12:13
Medlem
ja nog har kilona kommit tbx på Anna

https://postimg.cc/5jqW7PVr
Citera
2019-08-02, 12:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Anna har nog insisterat på att ägandeförhållandet kommer fram, men jag tror inte Åza har sett något köpekontrakt precis...Herregud, bilden från matbordet, hon ser ju lika stor ut som någonsin tidigare...
Hennes överarmar är som mina lår! Snart är hon lika tjock som innan första magoperationen. Skulle vilja se Annas lår.
Citera
2019-08-02, 12:30
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hennes överarmar är som mina lår! Snart är hon lika tjock som innan första magoperationen. Skulle vilja se Annas lår.

Här har du låren...

https://postimg.cc/Mf6mtZ7d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in