2019-09-28, 11:01
Medlem
alicewonderlands avatar
Nån som har sett hur många som laddat ner ”Heaven”? Vill inte förbättra statistiken.
Citera
2019-09-28, 11:09
Medlem
godboys avatar
Hur blev det med Sveriges största offerkofta och den där skolan med tävlingen om att få henne att blocka från Instagram?

Ställde hon in "massa saker" som hon verkar påstått?
Ska hon komma till skolan och "prata om nätmobbning"?
Har hon ersättningsanspråk?

I alla fall tycker jag att en av Sveriges mest egoistiska människor med offerkoftestorlek XXXXXXL ska ta sig en ordentlig funderare innan hon åker till skolan i fråga. Varför?

-Hon har kallat flickan som hennes äckliga son våldtagit (dom har fallit och straff är utmätt) för "lilla smuts"
-Hon har åkt dit för snatteri på bl a NK i Stockholm.
-Hon är otacksam mot arga snickaren för allt hon fått gratis.
-Hon har kallat folk som äter julbord på IKEA för "fattiga jävlar (eller liknande) och sedan påstått att hennes telefon blivit stulen och sedan återbördad till hennes bil som var låst och orörd.
-Hon gapar och beter sig allmänt ohövligt mot vårdpersonal.
-Hon gormar över att behöva visa leg när hon skulle hyra film, tycker alla borde känna igen henne.
-Hon har kört bil och filmat sig själv samtidigt, trots den stora olämpligheten med detta, dessutom är det ej lagligt.
-mm
Citera
2019-09-28, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hahaha vilket moment 22 och de egna pengarna som hon har betalat tvillingarna för detta jobb har totalt gått till spillo. Skulle kanske satsat dessa pengar på terapi till barnen och/eller till sig själv, alt sparat dem inför ev skilsmässa

Lyssnat på halva låten, sedan fick det vara nog. Musikmässigt är mitt omdöme billigt & plastigt, sångmässigt låter det ansträngt, typ "snart har jag ingen luft kvar". Ingen låt att ladda ner och jag håller med Bettybobs, pengarna borde lagts på något helt annat.
Citera
2019-09-28, 13:03
Medlem
Skivsläppet blir nog ingen succé. Hennes egen text på instragram om det (som inte skulle gå någon obemärkt förbi) är ovanligt tamt, till och med för henne.
Sen står det lite dubbla budskap. Av Anna book och längre ner Anna Book, Linda och Ylva (eller nåt sånt) Iaf på spotify. Av det jag hörde på radio så var det väldigt ihåligt sound, ingen bass inte. Som om hon stod i en billig hemmabyggd studio utan isolering och där det ekade. Njae. Anna kanske skulle strunta i att försöka försörja sig som artist och ist ta ett vanligt jobb och sjunga som hobby.
Såg på idol igår och det en del där presterade var bra mycket vassare än en (enligt Anna) erfaren artist med 35 år på nacken.
Citera
2019-09-28, 15:00
Medlem
Boopidoos avatar
Enligt ”ylvalinda” (jag får litet creepy känsla av dem) är nerladdningen 5k
Här visar Märstamorsan sin glädje för att ha betalat för att släppa en ganska tunn, upprepande låt där (i alla fall jag) tycker att den skrikiga kören inte precis tillför något.
https://postimg.cc/D45y14M2
Men vad vet jag 🤷‍♀️
Citera
2019-09-28, 15:46
Medlem
Anna Book är som den där myggan i sovrummet som kan dyka upp nattetid och som aldrig vill försvinna. Otroligt oälskad och irriterande.
Citera
2019-09-28, 15:49
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hur blev det med Sveriges största offerkofta och den där skolan med tävlingen om att få henne att blocka från Instagram?

Ska hon komma till skolan och "prata om nätmobbning"?
Har hon ersättningsanspråk?

Är det bara jag som tänker i banorna att det hon ställde in var sin powerwalk, klippa gräsmattan, måla tånaglarna och liknande? Inte en chans att det var saker som skulle dragit in pengar till hushållet.

Och självklart kommer hon inte ställa upp gratis om hon får en inbjudan att komma och föreläsa för eleverna hur sårad hon blev djupt i sin känsliga konstnärssjäl och att man ALDRIG får skriva elaka saker på nätet.
Citat:
-Hon har kallat flickan som hennes äckliga son våldtagit (dom har fallit och straff är utmätt) för "lilla smuts"
[...]
Stämmer dock inte ("trådsanning").

Hon kallade en annan ung tjej för "lilla smuts" dvs inte hon som blev våldtagen. Däremot skedde det i samband med att hennes son åtalades för våldtäkt.
Citera
2019-09-28, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Hon tvingades säkert ställa in århundradets releasefest, där gräddan av Sveriges kändiselit skulle hylla, och bli helt hänförda av hennes fantastiska låt.
Så var det nog. Åtminstone i Annas universum.
Citera
2019-09-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Enligt ”ylvalinda” (jag får litet creepy känsla av dem) är nerladdningen 5k
Här visar Märstamorsan sin glädje för att ha betalat för att släppa en ganska tunn, upprepande låt där (i alla fall jag) tycker att den skrikiga kören inte precis tillför något.
https://postimg.cc/D45y14M2
Men vad vet jag 🤷‍♀️

Hur mycket är 5K?
Citera
2019-09-28, 16:40
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hur mycket är 5K?
5 000.
(Jämför 1 kg = 1 000 g)

Eller missförstod jag din fråga?
Citera
2019-09-28, 16:56
Medlem
Anna i väntan på behandling nr 2.

https://forumbilder.com/images/2019/...FF2FE675AC.png
Citera
2019-09-28, 17:14
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Stämmer dock inte ("trådsanning").

Hon kallade en annan ung tjej för "lilla smuts" dvs inte hon som blev våldtagen. Däremot skedde det i samband med att hennes son åtalades för våldtäkt.

Ja, okej, tack för den infon. Tycker ändå det är viktigt att VI i tråden håller oss till sanningen och inte hittar på saker. Det räcker mer än väl med det Tunnan själv hittar på, det är galet o knäppt så det räcker och blir över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in