Du borde räta på din ryggrad och sluta kalla dig själv för en lus. Med Jesus i ryggen kan inte en jävel trycka ner dig. Du är lika ensam här som alla andra.
Jag försöker. tack..
Känner mig bättre idag.
Jesus mådde oxå dåligt ibland..
Får skaffa mig en ryggbänk.
Ryggen går som en spiral likt min livslinje är utstakad.
Hatet är en stark bundsförvant när Jesus sviker. Håller man den inre elden brinnande kan man använda den till nästan allting: energi, mening, självförtroende. Vem har tid att vänta på Jesus medan livet rinner en ur händerna?
Satan är: lögnen.
Omgiven av syndfulla människor och på den tredje dag återuppstår från döden.
Satan för mig är upprorsmakaren som som gick emot allt och tillåter dekadens och andra köttsliga och egoistiskt saker.
Men satan är också en av vägvisarna till det mörka och fördålda
Nu var väl frågan vem han var för mig? Den som delade jordklotet i världsdelar var människan antar jag, minns inte så långt tillbaka i tiden.
Om JAG ska föreställa mig Satan så är det så som jag skrev.
Vem är Satan för DIG?
Hatet är en stark bundsförvant när Jesus sviker. Håller man den inre elden brinnande kan man använda den till nästan allting: energi, mening, självförtroende. Vem har tid att vänta på Jesus medan livet rinner en ur händerna?
Min ryggrad har jag för övrigt beskrivit som ett strå som vajar i vinden, när jag gick till psykiatiker. Jag har 2-7 på hand men det är två kort som ingen kan se, alltså måste jag bluffa, och väldigt hårt så att ingen vågar syna.
Satan är: lögnen.
Hoppas du kan finna mer frid och befrielse och upplever lättnader.
Våga visa dig svag. Det är starkt.
Sålänge du är ärlig. Let it out.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!