2018-05-05, 15:20
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Var står det?

Det säger väl allt, när du inte har läst boken och försöker predika för oss som lever med ordet!
Citera
2018-05-05, 15:22
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Det säger väl allt, när du inte har läst boken och försöker predika för oss som lever med ordet!

Jag har läst boken och kan inte komma på att jag har läst något sådant. Bara fram med citatet om det nu finns ett sådant, för jag tror det snarare är du som har grovt misstolkat något.
Citera
2018-05-05, 15:24
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jag har läst boken och kan inte komma på att jag har läst något sådant. Bara fram med citatet om det nu finns ett sådant, för jag tror det snarare är du som har grovt misstolkat något.

Ja du bör ju hata mig för att jag påminner om vad som står i boken istället för vad du vill att det ska stå i boken, du får visa tålamod och överseende så som jag har visat dig nåd.
Citera
2018-05-05, 15:25
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ja du bör ju hata mig för att jag påminner om vad som står i boken istället för vad du vill att det ska stå i boken, du får visa tålamod och överseende så som jag har visat dig nåd.

Jag hatar dig inte. Jag vill bara att du ska dra fram citatet du hänvisar till, som jag inte ens tror finns.
Citera
2018-05-05, 15:30
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jag hatar dig inte. Jag vill bara att du ska dra fram citatet du hänvisar till, som jag inte ens tror finns.

När du har läst bibeln och inte bara tagit ur dom delar som passar dig!

Det finns många som är mer uppriktiga och seriösa till och med rättfärdiga i Guds ögon!
Citera
2018-05-05, 15:32
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
När du har läst bibeln och inte bara tagit ur dom delar som passar dig!

Det finns många som är mer uppriktiga och seriösa till och med rättfärdiga i Guds ögon!

Hur svårt ska det vara att bara dra fram citatet du hänvisar till om det nu finns?
Citera
2018-05-05, 15:36
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Hur svårt ska det vara att bara dra fram citatet du hänvisar till om det nu finns?

Det är väldigt svårt, djävulen vill att vi ska bråka med Gud skyddar dig kan inte vidröra dig på fel sätt!
Citera
2018-05-05, 15:37
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Det är väldigt svårt, djävulen vill att vi ska bråka med Gud skyddar dig kan inte vidröra dig på fel sätt!

Det är svårt eftersom det inte finns ett sådant citat. Vill du motbevisa mig, så fram med citatet.
Citera
2018-05-05, 15:40
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Det är svårt eftersom det inte finns ett sådant citat. Vill du motbevisa mig, så fram med citatet.

Du hade vetat att det står i bibeln om du hade läst den, vinkla och vrid på hans ord så ja kan ta dig är du snäll.
Citera
2018-05-05, 15:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Du hade vetat att det står i bibeln om du hade läst den, vinkla och vrid på hans ord så ja kan ta dig är du snäll.

Du hade vetat var det står om det hade stått där. Jag går inte på det där du, trollet.
Citera
2018-05-05, 15:48
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Du hade vetat var det står om det hade stått där. Jag går inte på det där du, trollet.

Har väl inte tid för någon som låsas vara religiös på ett forum och som ljuger för att få uppmärksamhet?

Som sagt, när du har läst bibeln har du rätt att tala om bibeln annars ska du hålla käften om innehållet i boken!

Att vända och vrida på Guds ord eller att göra ändringar är belagt med dödsstraff.
Citera
2018-05-05, 15:50
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Har väl inte tid för någon som låsas vara religiös på ett forum och som ljuger för att få uppmärksamhet?

Som sagt, när du har läst bibeln har du rätt att tala om bibeln annars ska du hålla käften om innehållet i boken!

Att vända och vrida på Guds or eller att göra ändringar på hans ord är belagt med dödsstraff.

Jag har läst hela bibeln. Sluta sitta och hitta på saker som inte finns där, eller om jag skulle ha fel, visa var det står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in