2018-05-18, 18:50
Medlem
Sturm18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Ingen återkoppling på tips för att få ut så mycket som det bara går vid lösning av brunt heroin? Körde rätt mycket askobinsyra igår så sved rejält när jag fått svar och drog i mig sista dosen. Blev fortfarande små svarta klumpar kvar i lösningen som jag fick "mosa ner" med en litem sked så gott det gick. Köpte en kabbe idag igen och var från samma som igår..Tagit en ordentlig lina för är inte hemma men kör på IV när jag kommit hem för att få det att räcka så länge det går. Och samtidigt få ut mest effekt av varorna. Kan tilläga att alla mina tre oranga nålar (dom längre) är rätt andvända och får inte nya förrens nästa vecka.

Löser det inte sig är det väl så att det inte är vatten eller syralösligt och således inte heroin, tycker du kan låta det som inte löser sig förbli olöst istället för att kämpa med att få in skiten i blodomloppet.. Du kan ju alltid ta det som inte löst sig i snoken eller tvåan ifall du känner att det finns risk att det är något H kvar.

Ingen som kan svara på hur starkt rent heroin är? D.v.s rent som i tillverkat av läkemedelsföretag och i pillerform. Jag tänker mig att kanske 100mg nasalt borde ge mig ett bra rus och motsvara åtminstone ~200mg oxy.. Men det är kanske en önskedröm eller har jag sån tur att det är alldeles för mkt?
Citera
2018-05-22, 16:52
Medlem
Min kran har fått in nytt Heroin och denna gången är färgen på heroinet beige färgat typ ljus hudfärg nästan..

Tänkte först att det var redigt utblandat men kvaliteten är helt fantastisk och jag behöver mycket mycket mindre än jag är van att behöva ta...

Är detta fortfarande brunt heroin månntro? Eller är det kanske vitt som blandats ut med något?
Citera
2018-05-23, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeetyn
Min kran har fått in nytt Heroin och denna gången är färgen på heroinet beige färgat typ ljus hudfärg nästan..

Tänkte först att det var redigt utblandat men kvaliteten är helt fantastisk och jag behöver mycket mycket mindre än jag är van att behöva ta...

Är detta fortfarande brunt heroin månntro? Eller är det kanske vitt som blandats ut med något?

Finns ju ljust "brunt" H, svårt att säga utan bild mm Men testa om det löser dig utan syra, isåfall är det ej "brunt" i alla fall.
Citera
2018-05-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Finns ju ljust "brunt" H, svårt att säga utan bild mm Men testa om det löser dig utan syra, isåfall är det ej "brunt" i alla fall.

Behövdes syra för att lösa allt
Citera
2018-05-24, 17:42
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeetyn
Behövdes syra för att lösa allt
Vanligt jonk då mao, kan ju skifta ganska rejält i färgerna.. Hur var det då?
Woho har fått eine kleiner dolphin 200mg IR idag, har tagit lite FU-F senaste dagarna vilket såklart var dumt men lär defintivt inte kunna hålla mig borta från det till imorgon haha, redan börjar gäspningarna krypa på - jävla fenta asså. :P
Nån som kan ge en estimate på vad typ 50mg nasalt apoteksheroin HCL kan tänkas motsvara i oxy/metta?
Citera
2018-05-25, 09:39
Medlem
Ungefär hur mycket Askorbinsyra behövs per gram Heroin? Tänkte om jag vill färdigblanda min påse för att undvika att blanda mellan varje dos då jag lätt tar lite för mycket syra och satans vad det förstör mina vener....

Så skulle vilja veta på ungefär den mängd jag kan blanda i ett gram

Tack på förhand
Senast redigerad av sweeeety 2018-05-25 kl. 09:44.
Citera
2018-05-26, 23:23
Medlem
Är det bar jag som tycker att röka det är slöseri?
Och nej jag röker inte fel då jag rökt med rutinerade som bara röker sitt...
Citera
2018-05-27, 19:30
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf-1337
Är det bar jag som tycker att röka det är slöseri?
Och nej jag röker inte fel då jag rökt med rutinerade som bara röker sitt...

Jämfört med vad? IV kanske men vill man inte det är det bästa sättet imo.
Citera
2018-05-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Jämfört med vad? IV kanske men vill man inte det är det bästa sättet imo.

Aldrig testat IV men menar jämfört med att snorta
Citera
2018-05-27, 19:42
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf-1337
Aldrig testat IV men menar jämfört med att snorta
.
Aldrig testat något annat än drakjakt med brunt, men vitt snortar jag och utgått från det är det sparsamt i jämförelse med rökning för att det sitter i längre, men jag tycker att det tas upp liknade.. Får tests kombination på samma sort nästa gång jag har brunt hemma, för vetenskapens skull!
Citera
2018-05-29, 11:31
Medlem
zrtxs avatar
skulle behöva nyktra till från heroin så snabbt som möjligt då jag har ett möte kl 2 som jag helt hade glömt bort och just nu sitter jag och noddar och har jag svårt att hålla ögonen öppna...

Har kokain och amfetamin hemma. Vilken av dessa substanser tror ni skulle funka bäst för att få mig att se så respektabel och nykter ut som möjligt? Eller kanske blanda båda två?

Och att ställa in mötet är inte ett alternativ.
Citera
2018-05-29, 12:14
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
skulle behöva nyktra till från heroin så snabbt som möjligt då jag har ett möte kl 2 som jag helt hade glömt bort och just nu sitter jag och noddar och har jag svårt att hålla ögonen öppna...

Har kokain och amfetamin hemma. Vilken av dessa substanser tror ni skulle funka bäst för att få mig att se så respektabel och nykter ut som möjligt? Eller kanske blanda båda två?

Och att ställa in mötet är inte ett alternativ.
En låg dos amfetamin. Säg 50-100mg inte så att du blir påtänd utan piggnar till.

Kör en speedball ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in