2020-03-27, 14:34
Medlem
Bullsquids avatar
Grammet nästan slut nu och ingen överdos, snarare fått för lite effekt men mådde väl rätt bra igår några timmar. Tycker bara att det kändes extremt uttorkande för kroppen jämfört med annat.
Låg också på en varm balkong och svettades men drack så jävla mycket vatten hela tiden så spydde en hel del sedan.

Tror knappast detta är något jag känner att jag vill fortsätta med.
Hittills har det negativa vägt över. Fattar att det är en jävla skillnad mot att ta IV men det kommer aldrig hända, så nu har jag testat och vet hur det är.

Av mig som opiat upplevelse får det väl 6/10 kanske.
Palexia är för jävla mycket skönare iaf, blanda med 4 stesolid nu för att förstärka lite av det sista men har ju tolerans med nu så det blir sista dagen.

En bra sak var iaf att det hjälpte mycket med min deppresion jag känt innan. Även om jag inte fick mycket eufori så har jag inte längre så negativa tankar och det räckte betydligt längre med. En kompis köpte lite av mej igår med och han gillade det väl också men spydde med några ggr. Verkar vanligt med illamående men är väl för det är en ny sak. Minns det var exakt samma i början på sub.

Inte värsta saken men visst fattar jag att folk blir beroende ifall de skjuter osv och dessutom inte kan få tag i annat och har fysiskt beroende. Undrar ifall jag får någon slags AT efter 3 dagar?
Förra ggn jag tog det va ca en månad sedan.

Känns som det är dags att börja försöka skaffa ett liv utan droger istället för är rätt less på att bara punda varje dag. Har tagit kontakt med hjälp och kommer få Elvanse mot min ADD såfort jag är ren så hoppas må bättre då och slippa skiten för det har pågått länge nog.

Visst har jag känt så innan men ju längre tid som går desto mer trött blir jag på det.
Sugen på att avsluta detta kapitel i livet nu medan det finns någon chans.
För är det något jag verkligen inte gjort är det varit ansvarsfull och försiktig. Kunde nog dött 20-30 grr säkert genom åren. Livet har inte direkt vart speciellt lätt från början så att jag skulle börja med droger för eller senare var bara en tidsfråga men känner att jag gärna vill må bra eller iaf känna mig ok utan det.
Senast redigerad av Bullsquid 2020-03-27 kl. 14:39.
Citera
2020-03-28, 10:53
Medlem
Greenwhites avatar
Någon som har koll på om det går att vaporisera heroin i en vaporizer gjord för örter? Typ storz & bickels mighty presterar ju riktigt bra med gräs, man hade ju kunnat smula ner lite h i rökat tänkte jag, dock klarar den bara upp till 210 celsius - kommer de räcka tro?
Citera
2020-03-29, 10:19
Medlem
Hur pass stor skillnad är det mellan att rök och injicera heroin? Går det att röka heroin i en sån där verktyg som Jesse röker Meth i i Breaking Bad om ni vet vilken jag menar? Är ovan rökare.

Iaf så funderar jag på att slutligen gå över till IV. Har nått det trappsteget nu. När det gäller nålar vilken "färg" rekommenderas? Finns en hel del att välj på darket. Var köper ni era? Det andra verkar rätt simpelt att iförskaffa och det finns ju guider överallt. När det gäller brunt heroin står det att man måste använda en syra innan man skjuter det. Hur fungerar det där?
Citera
2020-03-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Hur pass stor skillnad är det mellan att rök och injicera heroin? Går det att röka heroin i en sån där verktyg som Jesse röker Meth i i Breaking Bad om ni vet vilken jag menar? Är ovan rökare.

Iaf så funderar jag på att slutligen gå över till IV. Har nått det trappsteget nu. När det gäller nålar vilken "färg" rekommenderas? Finns en hel del att välj på darket. Var köper ni era? Det andra verkar rätt simpelt att iförskaffa och det finns ju guider överallt. När det gäller brunt heroin står det att man måste använda en syra innan man skjuter det. Hur fungerar det där?
Du kan ju söka, alla frågor du frågade nyss finns det svar på i tråden, asbiskosyra löser du upp med, i en methpipa röker du inte horse du kan röka det på folie, IV är alltid bättre än att röka dock så är röka mycket bättre än snorta. Använder själv blå nål men dom flesta föredrar tunnarr nålar.
Citera
2020-04-02, 14:10
Medlem
justonefix124s avatar
Lång historia men en vän har råkat få tag på 1g brunt heroin i princip gratis , kvalitén ska vara dålig men inga fulgrejer.
Vi är båda oskulder på H , har en del vana av sub etc men saknar tolerans för tillfället.
Vi har bestämt oss för att röka det.
Hur pass försiktiga måste vi va? Vi har kass teknik och dålig kvalle som sagt.
Lugnt att höfta upp en hög typ som typ 3-4 tändstickshuvuden (var då) dra i sig så gott det går och vänta (hur länge?).
Alla tips välkomna.

Edit: blandat typ små stenar och pulver

Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Spelar mig ingen roll för dosmässigt var det den billigaste opiaten just då förutom sub men det hade jag för hög tolerans mot så fick aldrig effekt.

1g h för 500 kr är lite skillnad mot att tex köpa en tablett oxy för nästan 400 kr som hade räckt till 2 doser eller rent morfin som är ännu sämre oralt och i näsan.

Folk betygsätter med åtanke på priset. Jag har fönstershoppat en del och tjack för typ
250/5g får lika högt betyg som tjack för 250/2g och ändå är det dyrare jättepopulärt.

Edit: kollade upp H på den darknetsida jag har kollat på och där kostade det absolut billigaste 500 spänn grammet...
Senast redigerad av justonefix124 2020-04-02 kl. 14:14.
Citera
2020-04-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Lång historia men en vän har råkat få tag på 1g brunt heroin i princip gratis , kvalitén ska vara dålig men inga fulgrejer.
Vi är båda oskulder på H , har en del vana av sub etc men saknar tolerans för tillfället.
Vi har bestämt oss för att röka det.
Hur pass försiktiga måste vi va? Vi har kass teknik och dålig kvalle som sagt.
Lugnt att höfta upp en hög typ som typ 3-4 tändstickshuvuden (var då) dra i sig så gott det går och vänta (hur länge?).
Alla tips välkomna.

Edit: blandat typ små stenar och pulver

Folk betygsätter med åtanke på priset. Jag har fönstershoppat en del och tjack för typ
250/5g får lika högt betyg som tjack för 250/2g och ändå är det dyrare jättepopulärt.

Edit: kollade upp H på den darknetsida jag har kollat på och där kostade det absolut billigaste 500 spänn grammet...

Varför inte lägga nån hundring till och köpa orörda varor istället för att köpa bankat!?
Citera
2020-04-03, 17:09
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Varför inte lägga nån hundring till och köpa orörda varor istället för att köpa bankat!?

Lång historia kort som sagt, påsen ramlade i knät på kompisen i princip. Inget han jagade rätt på.
Har du några tips att komma med?
Citera
2020-04-03, 19:58
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124

var ju det jag sa, det var det jag köpte som va billigaste.
jämförde bara en annan opiat oxycontin. sist jag kollade ju kostade en tablett 350kr
skulle max räcka några timmar men 1g H räckte längre.
Citera
2020-04-04, 11:21
Medlem
Hallå!

Nu har jag nog letat överallt snart. Men kan inte hitta vad jag söker! Så nu tänker jag fråga här helt enkelt.

E-cig/Vape och Heroin. Har läst att detta ska fungera väldigt bra med brunt H. Söker nu guide hur man gör. Och vilken sorts vaporizer som är bäst för detta ändamål. Vilken ratio etc.

Om det redan finns en tråd om detta, så får ni gärna visa mig vägen dit, för själv kan jag inte hitta :/

Att röka i vanlig vaporizer för gräs fungerar ju inte. Men i såna här e-cig ska det fungera. Och med väldigt bra reslutat tydligen.

mvh
EUO
Citera
2020-04-06, 19:25
Medlem
Hur mår man dagen efter som engångsbrukare? Säg att man testar H någon enstaka gång/några gånger? Får man någon tråkig bakfylla likt alkohol/amfetamin, eller är det lugnt på den fronten?
Citera
2020-04-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Hur mår man dagen efter som engångsbrukare? Säg att man testar H någon enstaka gång/några gånger? Får man någon tråkig bakfylla likt alkohol/amfetamin, eller är det lugnt på den fronten?
Det är förmodligen lungt, kan kännas som att man är småbakis typ men oftast helt normalt.
Citera
2020-04-07, 01:34
Medlem
justonefix124s avatar
Aluminiumfolie

Ja och vänner har rökt en del heroin på sistone. Vi är noobs med dplig teknik så blev en hel det bränt o så.
Nåväl, sparade alla plåtar och undrar bästa sätt att få ut eventulla rester från dem.
Läste om någon tjomme som typ kokade te på dem, lät äckligt.
Hur gör ni? Bara kör ett varv till med tändare och rör eller finns det något knep?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in