2018-05-29, 12:39
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
skulle behöva nyktra till från heroin så snabbt som möjligt då jag har ett möte kl 2 som jag helt hade glömt bort och just nu sitter jag och noddar och har jag svårt att hålla ögonen öppna...

Har kokain och amfetamin hemma. Vilken av dessa substanser tror ni skulle funka bäst för att få mig att se så respektabel och nykter ut som möjligt? Eller kanske blanda båda två?

Och att ställa in mötet är inte ett alternativ.
Även jag skulle rekommendera amfetamin för det syftet. Kokain med den korta effekten gör det svårare att dosera. Kanske inte optimalt om effekten går ur under mötet och du börjar nodda.
Citera
2018-05-30, 02:22
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
En låg dos amfetamin. Säg 50-100mg inte så att du blir påtänd utan piggnar till.

Kör en speedball ikväll

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Även jag skulle rekommendera amfetamin för det syftet. Kokain med den korta effekten gör det svårare att dosera. Kanske inte optimalt om effekten går ur under mötet och du börjar nodda.

Tack för de snabba svaren!

Tror jag lyckades lura de andra med att jag såg nykter ut men fan va kämpigt det var, förtjänade nog en Oscar för det skådespelandet!
Citera
2018-05-30, 08:34
Medlem
Bästa sätt att röka h?
Folie är knepigt
Glödlampa ser ut a funka bra
Andra metoder/verktyg?
Citera
2018-05-30, 09:56
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Tack för de snabba svaren!

Tror jag lyckades lura de andra med att jag såg nykter ut men fan va kämpigt det var, förtjänade nog en Oscar för det skådespelandet!
Blev det amfetamin för ändamålet? :-) Eller hur löste du det? Kokain+amfetamin?
Citera
2018-05-30, 10:15
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Blev det amfetamin för ändamålet? :-) Eller hur löste du det? Kokain+amfetamin?

Blev ca 50-75mg tjack i varje näsborre.

Löste sig ganska fint förutom när heroineffekten avtog och illamåendet kom men som tur var märkte ingen av det vad jag vet om iaf
Citera
2018-06-02, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eikd
Bästa sätt att röka h?
Folie är knepigt
Glödlampa ser ut a funka bra
Andra metoder/verktyg?

folie är det ända metoden, annat är rent slöseri. Det är inte så svårt, ha låg låga och ta hellre små bloss och öva att röka på folie, viktigast att inte bränna upp det och sen gör du ett riktigt rör (viker på ett speciellt sätt) så fastnar det dope där som du kan röka .

Du kan ju öva med nått annat som rinner på folie så du får in tekniken att ha koll på droppen.
Citera
2018-06-03, 12:23
Medlem
zero414s avatar
Tog en OD igår med brunt heroin av lägre kvalitét blandat med 6st Ksalol 1mg och två doser 2-Methyl-Maf fentanyl analog spray
. Är det safe att nu 24h senare ta en ytterst liten dos IV eller ska jag snorta det?
Citera
2018-06-03, 12:25
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Tog en OD igår med brunt heroin av lägre kvalitét blandat med 6st Ksalol 1mg och två doser 2-Methyl-Maf fentanyl analog spray
. Är det safe att nu 24h senare ta en ytterst liten dos IV eller ska jag snorta det?

Är det lång halveringstid på 2-Methyl-Maf fentanyl? Det borde vara ganska säkert eftersom det var 24h sen sista dos. Men jag hade inte gjort det
Citera
2018-06-03, 15:07
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det lång halveringstid på 2-Methyl-Maf fentanyl? Det borde vara ganska säkert eftersom det var 24h sen sista dos. Men jag hade inte gjort det

Rökte lite förut. Var rätt skev igpr så hutta ine min spruta hemma.
Citera
2018-06-03, 18:18
Medlem
Jaggermeisters avatar
Horset som är beige till färgen, är det brunt H bankat med syra eller vitt H bankat med farinsocker?
Citera
2018-06-04, 13:31
Medlem
roppermans avatar
Handlade lite H från en kontakt som jag bara handlat av en gång tidigare. Ögonmåttade dosen och slog i mig, skulle tippa på ~35mg. Fick ett extremt dubbelseende och hade svårt att gå rakt utan att blunda med ena ögat. Nu är det cirka 1.5 timmar sedan jag tog det och jag har svårt att skriva på tangentbordet. Fick även den vanliga opi-känslan.
Är detta vanligt?
Citera
2018-06-05, 12:12
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ropperman
Handlade lite H från en kontakt som jag bara handlat av en gång tidigare. Ögonmåttade dosen och slog i mig, skulle tippa på ~35mg. Fick ett extremt dubbelseende och hade svårt att gå rakt utan att blunda med ena ögat. Nu är det cirka 1.5 timmar sedan jag tog det och jag har svårt att skriva på tangentbordet. Fick även den vanliga opi-känslan.
Är detta vanligt?

Låter som en lättare överdos av aningen dåliga varor. Tar man överdos kan man få problem med synen, få yrsel och det kan kännas som en panikattack eller som att man tagit amfetamin. Hänt mig flera gånger. Rök alltid dina varor först för att kolla kvalitén. Eller snorta lite för att se hur starkt det är. Var jävligt försiktig i framtiden. Hoppas du mår bättre nu idag. Och du kanske ska köpa av nån annan i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in