Citat:
Ursprungligen postat av
Pulitzer
Monarkist? Franco.
Nationalist? Mussolini.
Hemvärnet? Pinochet.
Invandringskritiker? Hitler.
HBTQ-aktivist? Mao.
So you're saying...? No I'm not. I’m saying that the philosophy that drives their utterances is the same philosophy that already has driven us to the deaths of millions of people
Jag tycker att "absurditet" räcker som argument i stället för att än en gång köra 40 inlägg om vad transgenderaktivister, feminister och Mao har gemensamt.
Det går inte. Du håller dig inte till det som sägs utan drar samman en massa annat ovidkommande till ett "sammandraget argument".
Eller ogiltiga kombinationer, syllogistiska fel, falska dikotomier och de klassiska gish pile galloperna som man envisas med att blåsa upp bristen på argument med.
Absurditet är ett adjektiv som i det här sammanhanget saknar värde helt.
Du bygger på en allt längre lista där, noterade jag.
På saker han inte säger.
Definierat av "No, I'm not".
Varför är detta så svårt för vissa?