Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
Ja vi har förtroende för genusvetenskapen, det är sant. Är det till dess nackdel?
Ska du också börja...
Du vet mycket väl vad saken berörde och vad jag anmärkte på. Är då "ert" förtroende för genusvetenskap en fördel eller ens en faktor i frågan: utger man sig för att kunna "bota sjukdomar" eller inte inom disciplinen?
Tror du att någons förtroende för genusvetenskap växer av att du försvarar disciplinen ohederligt eller försöker du bara övertyga dig själv om dess storhet?
Det är som om ingen av etablissemangets fanjunkare i dessa forum förstår... konsekvensen av att propagera för sin sak ohederligt. Det är lika mycket orsaken till att alternativen växer så det knakar som när etablissemangets huvudgestalt glider på frågor i direktsändning. Likväl upprepas det gång, på gång, på gång...
Ni gräver er egen grav och försöker sälja blommorna som folket har kantat den med. Att allt bakom etablissemanget skulle vara perfekt... är inte en bild som folket köper för en sekund och hatar att bli blåsta på. Folket idag söker sanning... inte pynt åt den.