Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-06, 22:11
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Blir så jävla irriterad. Varför måste man skriva som en jävla slisk för att ens ha en chans på dessa tjejer? Man kan skriva om samma intressen som tjejen har och då blir hon chockad över att man kan så mycket men sen blir man så jävla tråkig och hon slutar svara...

Herregud

Men måste du köra på högsta växeln direkt? Det är faktiskt lite av en konst att snacka/skriva lite lagom nonsens så någon slappnar av och inte trassla in sig i något megadjupt direkt.

Det känns lite som du är en Formula 1 bil som kör full patte på gokartbanan. Bättre att larva sig lite light i början kanske?
Citera
2018-02-06, 22:30
Medlem
anteri17s avatar
Det absolut bästa är att matcha med någon som man har träffat innan irl. Jag har en del matchningar med kursare som jag vet ser bra ut, samtidigt som jag vet att de har ganska bra koll på mig. Det hela gör mig trygg i att de verkligen gillar mig trots vissa ytliga brister, och det motsatta att jag inte blir lurad av fejkbilder.
Citera
2018-02-07, 12:57
Medlem
Nu gjorde jag ett nytt konto med en finare bild, varför är det så många transor/homosexuella? Mår illa och får lust att springa iväg skrikandes. Förstår dem ej att vanligt folk inte vill se dessa varelser? Varför är det endast mcdonaldsmonster, bögar, negrer som gillar en?

Dom som ser hyfsade ut svarar ju aldrig (troligtvis fake konton). Känns som tinder är värdelöst. Har jag tränat mig till en nästan idealisk kropp, några månader till så har jag riktigt sexpack. Varför skulle jag vilja slänga bort allt och träffa ett fetto?

Även så fick jag någon som var under 15 som ville ha hjälp med oskulden. Hoppas ju att det var troll. Men denna sida verkar högst oseriös, ingen som är 18 i verkligheten av dom som ser bra ut. Skickar jag en bild som inte ser bra ut så ryker jag direkt, wtf. Enbart ytligt.
Senast redigerad av psykisk 2018-02-07 kl. 13:00.
Citera
2018-02-07, 16:41
Medlem
Gryshnozks avatar
Nu har det blivit dags för mig att testa på den här nya tinder-grejen som är så populär. Det gick bra, dock utan matchningar, under de första dagarna men sen verkar profilerna ha tagit slut. Det kommer upp kanske 5-10 nya (och några gamla) profiler att svepa per dygn, är det tänkt att fungera så i en stad som Linköping?
Citera
2018-02-07, 17:02
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryshnozk
Nu har det blivit dags för mig att testa på den här nya tinder-grejen som är så populär. Det gick bra, dock utan matchningar, under de första dagarna men sen verkar profilerna ha tagit slut. Det kommer upp kanske 5-10 nya (och några gamla) profiler att svepa per dygn, är det tänkt att fungera så i en stad som Linköping?
Tyvärr är tinder rätt värdelöst i ”småstäder”. Mitt landställe ligger utanför örebro så swipeade lite där i sommras. Fanns typ 50 användare haha. Tyvärr är det sthlm , gtb och malmö som gäller. Iaf sthlm så finns det väldigt många aktiva
Citera
2018-02-07, 17:05
Medlem
Citat:

Det måste vara fake-profiler för att locka folk alltså, började med för någon vecka sedan. Dem matchningar som jag fått har jag skrivit i inlägget över dig. Alltså antingen så är 90% av alla profiler inaktiva eller så är dem kopierade från facebook. Får bara massa skogstroll, barn eller negrer. Även en och annan bög. Kört 1 vecka fått kanske 30 matchningar.

Får en matchning med en lämplig kandidat per dygn, men personen svarar aldrig. Troligtvis så är det en bott som gör så för att man ska stanna kvar. Har inga extrema krav direkt, ser inte heller allt för dålig ut.

Bor också i ett ganska stort område..
Citera
2018-02-07, 17:16
Medlem
Gryshnozks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Tyvärr är tinder rätt värdelöst i ”småstäder”. Mitt landställe ligger utanför örebro så swipeade lite där i sommras. Fanns typ 50 användare haha. Tyvärr är det sthlm , gtb och malmö som gäller. Iaf sthlm så finns det väldigt många aktiva
Det kan vara att jag har svept förbi de som finns och att jag var orimligt restriktiv i mina val, men det känns ändå konstigt att det inte finns mer än något hundratal användare på 100 000 personer i tätorten och 150 000 i kommunen. Jag hade även förhoppningen att folk skulle komma tillbaka i mitt flöde men det verkar inte alltid stämma.

Citat:
Ursprungligen postat av psykisk
Det måste vara fake-profiler för att locka folk alltså, började med för någon vecka sedan. Dem matchningar som jag fått har jag skrivit i inlägget över dig. Alltså antingen så är 90% av alla profiler inaktiva eller så är dem kopierade från facebook. Får bara massa skogstroll, barn eller negrer. Även en och annan bög. Kört 1 vecka fått kanske 30 matchningar.

Får en matchning med en lämplig kandidat per dygn, men personen svarar aldrig. Troligtvis så är det en bott som gör så för att man ska stanna kvar. Har inga extrema krav direkt, ser inte heller allt för dålig ut.

Bor också i ett ganska stort område..
Från vad jag kan se i dina inlägg så är du för kaxig och oseriös för att få riktiga matchningar. Det är mycket möjligt att det lyser igenom i din profil så som här, där du klagar på folk som är för ytliga samtidigt som du klagar på att de är för tjocka.
Citera
2018-02-07, 17:41
Medlem
Citat:

Linköping har väl cirka 20-30k studenter? Det borde finnas en hel del tindrare där kan man tycka!
Citera
2018-02-07, 19:34
Medlem
Citat:
Från vad jag kan se i dina inlägg så är du för kaxig och oseriös för att få riktiga matchningar. Det är mycket möjligt att det lyser igenom i din profil så som här, där du klagar på folk som är för ytliga samtidigt som du klagar på att de är för tjocka.

Vad jag förstå det som så är tjockisar och skogstroll inga problem alls. Anorektiker funkar ju också.

Testat runt med olika profiler och märkt resultatet av att ha minsta lilla inblick av att vara oseriös. Att ha humor verkar ej tolereras. Men att köra på dessa fjortis poser och modell filter funkar riktigt bra. Dock så är jag oseriöst på sociala medier, så det var någon som trodde att jag catfisha henne xD.

Det jag hackar upp mig på är att vissa vill skämta, andra vill vara seriösa. Blivit nästan som om man är på en arbetsintervju ibland. Svårt att bedöma hur personen vill att jag ska skriva. Är för seriös, men ibland så ska man vara rolig samtidigt som man är seriös..

Sen antalet inaktiva konton och fakes är ju också frågan. Borde spänna mig mer och leta bättre ljus i bilden. Men tycker jag har lämnat den ålder och det är inte mitt stora intresse att ta "spännisbilder".
Citera
2018-02-07, 21:03
Medlem
Kaffebitens avatar
Citat:

Bor också i Linköping, och skaffade Tinder för 2 veckor sedan.
Sveper nope på massor män varje dag (är kvinna), men ändå dyker samma nopeade män upp gång på gång 😅
Tinder kanske inte vill funka vettigt i Linköping 😂
I början var det massor nya profiler varje dag, men nu kommer som sagt de nopeade upp hela tiden, och då sitter jag inte flera timmar och håller på, max 10 min om dagen bara😅
Citera
2018-02-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykisk
Nu gjorde jag ett nytt konto med en finare bild, varför är det så många transor/homosexuella? Mår illa och får lust att springa iväg skrikandes. Förstår dem ej att vanligt folk inte vill se dessa varelser? Varför är det endast mcdonaldsmonster, bögar, negrer som gillar en?

Dom som ser hyfsade ut svarar ju aldrig (troligtvis fake konton). Känns som tinder är värdelöst. Har jag tränat mig till en nästan idealisk kropp, några månader till så har jag riktigt sexpack. Varför skulle jag vilja slänga bort allt och träffa ett fetto?

Även så fick jag någon som var under 15 som ville ha hjälp med oskulden. Hoppas ju att det var troll. Men denna sida verkar högst oseriös, ingen som är 18 i verkligheten av dom som ser bra ut. Skickar jag en bild som inte ser bra ut så ryker jag direkt, wtf. Enbart ytligt.

hahaha bra beskrivning av tinder. Sorgliga är att killar betalar för boost, vip, gold och allt sånt skit inne i appen.
Citera
2018-02-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
hahaha bra beskrivning av tinder. Sorgliga är att killar betalar för boost, vip, gold och allt sånt skit inne i appen.

Tuffa tider för killar, det måste ju vara så att det är 100 kvinnor på 10 000 män. Känns ju stört löjligt, kan förstå orsaken bakom våldtäktsvågorna ifall det ska va såna krav.

Tror jag skippar denna app snart, ska se ifall dem jag skriver med nu vill träffas. Men eventuellt så är jag 1 av 10 pers kvinnorna skriver med. Varför såna bekräftelse behov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in