Citat:
Ursprungligen postat av
Gryshnozk
Från vad jag kan se i dina inlägg så är du för kaxig och oseriös för att få riktiga matchningar. Det är mycket möjligt att det lyser igenom i din profil så som här, där du klagar på folk som är för ytliga samtidigt som du klagar på att de är för tjocka.
Vad jag förstå det som så är tjockisar och skogstroll inga problem alls. Anorektiker funkar ju också.
Testat runt med olika profiler och märkt resultatet av att ha minsta lilla inblick av att vara oseriös. Att ha humor verkar ej tolereras. Men att köra på dessa fjortis poser och modell filter funkar riktigt bra. Dock så är jag oseriöst på sociala medier, så det var någon som trodde att jag catfisha henne xD.
Det jag hackar upp mig på är att vissa vill skämta, andra vill vara seriösa. Blivit nästan som om man är på en arbetsintervju ibland. Svårt att bedöma hur personen vill att jag ska skriva. Är för seriös, men ibland så ska man vara rolig samtidigt som man är seriös..
Sen antalet inaktiva konton och fakes är ju också frågan. Borde spänna mig mer och leta bättre ljus i bilden. Men tycker jag har lämnat den ålder och det är inte mitt stora intresse att ta "spännisbilder".