Citat:
Ursprungligen postat av
dunia
Real life example, puuhhliiz.
Citat:
Ursprungligen postat av
dunia
Eh, jag har inte ens appen. Jag är singel forever. Jag bara undrade så där, eftersom en nära vän till mig verkar ha fucking tagit hem jackpot. Eller rättare, sagt, det är min väns partner som tog jackpot, men hey, dem är två stycken så.
Ja, det går. Träffade t. ex. min egentligen första riktiga flickvän genom appen och har det ihop med en annan tjej som varit exklusiv med mig sen vi träffades. De är ju dock inte svenska kvinnor, sådana är svåra att finna förstås.
Men klart det är möjligt, du får dock också vara beredd på att kyssa många grodor för att hitta din prins.
Många kvinnor gör nog felet i att ni önskar att det ska vara massa killar som aktivt och desperat söker efter ett förhållande. Men saken är att det finns lite incitament för en karl av hög kvalité idag att bara slå sig ner med första bästa brud. Faktum är att en man av hög kvalité kommer att ha mängder med alternativ när det kommer till fruntimmer, och för att kunna fånga en sådan man till en seriös relation, så kräver det faktiskt att DU, som kvinna, har någonting speciellt att bidra med och komma med till bordet.
De flesta svenska kvinnor har dock inte särskilt mycket mer än sin vagina att bidra med, ifall man ska vara helt ärlig. De flesta kan ju varken föra en vettig eller energifull konversation över appen eller laga mat, vara särskilt feminina, vårdande, omtänksamma eller ens se till att hålla sig själva i bra form.
Det är lätt att skylla på andra, och att det inte finns seriösa killar därute, men man måste liksom kunna bidra med någonting mer än sina 500 instagram-selfies, 2000 följare och sin vagina ifall man nu önskar att få någonting seriöst.
Men av någon konstig anledning har vi ju som samhälle idag lyckats indoktrinera våra kvinnor att tro att alla är vackra som man är och att man förtjänar den största alfakuken i Svea Rike, oavsett ifall de ser ut som en jävla skogspadda...
https://i.imgur.com/JjnrkZIr.png