Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-03-22, 19:22
Medlem
Åker till New York på söndag, någon som har spännande Tinder erfarenheter därifrån? Eller bara några speciella tips kring Tindrande utomlands?

Siktar på brudar kring 23-33 år, befinner mig själv någonstans där emellan
Citera
2018-03-22, 19:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Åker till New York på söndag, någon som har spännande Tinder erfarenheter därifrån? Eller bara några speciella tips kring Tindrande utomlands?

Amerikanska brudar är ännu mer DTF än svenskorna, tinder är en fuck-app i storstäderna. Det är svårare att hitta 8+are där, de flesta är 5-6.
De förväntar sig dock att du är omskuren, så de får en överraskning.
Citera
2018-03-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Amerikanska brudar är ännu mer DTF än svenskorna, tinder är en fuck-app i storstäderna. Det är svårare att hitta 8+are där, de flesta är 5-6.
De förväntar sig dock att du är omskuren, så de får en överraskning.

Haha låter lovande, bara 5-6orna är dugliga så..

Omskuren eller ej, spelar det ngn roll i sängkammaren?
Citera
2018-03-22, 21:56
Medlem
anteri17s avatar
Det bästa med Gold är nog att kunna se varje enskild like i bemärkelsen att kunna se vilka bekanta/folk man har stött på, som gillar en.

Den vetskapen är rätt kul.
Citera
2018-03-22, 22:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det bästa med Gold är nog att kunna se varje enskild like i bemärkelsen att kunna se vilka bekanta/folk man har stött på, som gillar en.

Den vetskapen är rätt kul.
Jag får typ aldrig likes, samma pixelbild kan stå kvar i veckor för mig (dvs ingen ny första-like från motpart).. däremot får jag mina frekventa matchningar, i perioder tonvis,... säkert 49/50 är det jag som likaeat och dom gör matchningen, tvärtom händer typ aldrig... detta är jättekonstigt och vet inte vad det beror på.

I min situation blir iaf gold helt meningslöst eftersom när en ny pixelering kommer så ser jag dom direkt i flödet, är bara att jämföra med färgkombinationer som kommer.
Citera
2018-03-23, 09:36
Medlem
Citat:

Tips är att skaffa Plus eller tom gold, så att du kan byta din geo position dit redan nu, swipa loss och börja lägga dem på lager. Sen så kan du bara börja beta av dem direkt när du är på plats.

Citat:
Haha låter lovande, bara 5-6orna är dugliga så..

Omskuren eller ej, spelar det ngn roll i sängkammaren?
Om du har tänkt köra utan kondom kanske, men något annat i en sådan situation är ju bara korkat. Rå korv är för förhållanden i min mening, när man har någorlunda koll på vem som har tillgång till underlivet, och att dina små simmare inte kan ställa till med oreda.
Citera
2018-03-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Intressant iaktagelse. Var väl typ det jag misstänkte.

Tycker dock det känns som att män ofta tycker skägg är snyggare än vad tjejer tycker. Kan det stämma kanske?

Skulle aldrig raka mig dock jag gillar hur jag ser ut. intressant ämne dock.
Inte omöjligt. Dock så är en faktor med skägg att iom att man själv uppfattar att ens utseende förhöjs, så följer även en boost av ditt självförtroende. Det i sig är en obestridlig attraktionsfaktor för tjejer.

Min personliga erfarenhet är att tjejer gillar att pilla i ens skägg, lite samma som vissa gillar att pilla med ens kuk. Båda är ju saker de själva inte har eller kan få själva.

Och som sagt inga Gustav Vasa-skägg vi pratar om här, mer upp till någon cm långt är bäst i min mening.
Citera
2018-03-23, 18:04
Medlem
Hur länge är det vanligt att skriva innan man träffas...?
Citera
2018-03-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av opaler

Varierar för mig. Vanligtvis har det varit runt 2-4 dagar, men 1-2 veckor max. I enstaka fall har jag haft kvar någon matchning som bott lite längre bort eller någonting som gjort att det tagit längre och vi har setts vid tillfälle. Är det en helgkväll som nu så har jag faktiskt kunnat träffat tjejer efter bara någon timme.
Citera
2018-03-23, 18:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opaler

Vill jag ha en seriös dejt vill jag skriva under några dagar över en period av en vecka iaf. Är jag sugen på snabbt nöje kan jag fråga samma kväll. Det sistnämnda kräver dock finess alternativt att tjejen är under din liga.
Citera
2018-03-24, 12:22
Medlem
Reko45s avatar
Varför kostar det pengar för att se folk som gillat mig? Jag får en del likes men inga matchningar
Citera
2018-03-24, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
Varför kostar det pengar för att se folk som gillat mig?

Dum fråga. Därför att man vill tjäna pengar så klart!
Eller trodde du Tinders anställda satt och programmerade och ordnade evenemang hela dagarna av ren välgörenhet liksom?

Sosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in