Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykisk
Tuffa tider för killar, det måste ju vara så att det är 100 kvinnor på 10 000 män. Känns ju stört löjligt, kan förstå orsaken bakom våldtäktsvågorna ifall det ska va såna krav.

Tror jag skippar denna app snart, ska se ifall dem jag skriver med nu vill träffas. Men eventuellt så är jag 1 av 10 pers kvinnorna skriver med. Varför såna bekräftelse behov?

Minns att någon här gjorde fake-konto med bilder på en fet brud och fick flera hundra gillningar av alla möjliga killar på bara en dag.

appen är fucked up nuförtiden, första året den kom ut var den guld.
Citera
2018-02-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Minns att någon här gjorde fake-konto med bilder på en fet brud och fick flera hundra gillningar av alla möjliga killar på bara en dag.

appen är fucked up nuförtiden, första året den kom ut var den guld.

Förstår, badoo är inget bättre den? vart hittar man kvinnor som inte ser för amerikanska ut?
Citera
2018-02-07, 22:52
Medlem
Xtrodinarys avatar
Citat:
Tuffa tider för killar, det måste ju vara så att det är 100 kvinnor på 10 000 män. Känns ju stört löjligt, kan förstå orsaken bakom våldtäktsvågorna ifall det ska va såna krav.

Tror jag skippar denna app snart, ska se ifall dem jag skriver med nu vill träffas. Men eventuellt så är jag 1 av 10 pers kvinnorna skriver med. Varför såna bekräftelse behov?

För dagens brudar sträver efter all typ av uppmärksamhet och bekräftelse. Tinder är deras guldgruva för ego boosts.
Don’t get lost in the sauce
Citera
2018-02-07, 22:56
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Förstår, badoo är inget bättre den? vart hittar man kvinnor som inte ser för amerikanska ut?

Badoo är fullt av mcdonaldsmonster, tjejer under 18 år, folk som bara länkar till sin instagram och thailändskor som vill komma till Sverige.
Citera
2018-02-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrodinary
För dagens brudar sträver efter all typ av uppmärksamhet och bekräftelse. Tinder är deras guldgruva för ego boosts.
Don’t get lost in the sauce

Följd frågan är ju, vart träffar man kvinnor som inte strävar enbart efter uppmärksamhet och bekräftelse? tröttnat på att ta något osäkert fetto på krogen och vill skaffa en tjej man kan vara stolt över. Några intressen som är blandade?
Citera
2018-02-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Badoo är fullt av mcdonaldsmonster, tjejer under 18 år, folk som bara länkar till sin instagram och thailändskor som vill komma till Sverige.

Sen spammet, någon ny besökare skickat överallt. Nästa steget är väl att dom kommer hem och knackar på dörren. Testade det i någon dag innan jag radera. Får väl bli och importera polskt snart då. Verkar ju inte finna någon vettig i sverige.
Citera
2018-02-07, 23:09
Medlem
Xtrodinarys avatar
Citat:
Följd frågan är ju, vart träffar man kvinnor som inte strävar enbart efter uppmärksamhet och bekräftelse? tröttnat på att ta något osäkert fetto på krogen och vill skaffa en tjej man kan vara stolt över. Några intressen som är blandade?

Svar på din fråga : IRL .
Citera
2018-02-07, 23:15
Medlem
Citat:
Svar på din fråga : IRL .

Du menar att man ska slänga ner någon i en källare? vart gömmer dom sig någonstans är ju det jag undrar. Ser dem jobba på snabbmatskedjor eller ica, annars ser jag inga knappt. Krogen är ju samma pest som tinder..
Citera
2018-02-07, 23:50
Medlem
3dls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Är det någon som har en ratio på antal matchningar och antal dejter?

Ca 3500 matches, 60-70 har man haft nöjet att beskåda i verkligheten.
Citera
2018-02-08, 00:08
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dl

Tack

Jag tänkte på det där med bilder. Om bilden är med filter,väldigt redigerad och tjejen är sminkad ska man nog bortse från bilden helt. Bättre att rikta in sig på personligheten istället. Vissa bilder man ser ser ju ut som en målad tavla eller anime nästan.
Citera
2018-02-08, 00:18
Medlem
Xtrodinarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dl

Yeah right.....
Citera
2018-02-08, 00:33
Medlem
3dls avatar
Citat:
Yeah right.....

Är Qvinna

Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag tänkte på det där med bilder. Om bilden är med filter,väldigt redigerad och tjejen är sminkad ska man nog bortse från bilden helt. Bättre att rikta in sig på personligheten istället. Vissa bilder man ser ser ju ut som en målad tavla eller anime nästan.

Fick en chock när jag swipat damer åt killpolare, verkligen var och varannan donnas bilder var ju sinnessjukt snygga! Vettefan vad de gjort men jag som haft helt neutrala bilder kände mig som ett träsktroll..
Men ja, vissa damer hade man däremot sett i verkligheten tidigare och det krävdes detektivfärdigheter för att koppla Picasson med tavlan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in