2018-02-04, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Finns det nått bra test att köpa (helst billigt) för att få fram exakt renhet i kokainet?

EZ-test duger gott!

Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Är väl bara att räkna ungefärlig procentsats. Kan vara roligare att ha det lite starkare i början på kvällen när man verkligen njuter medans man gärna kan ha sämre framåt fyllan när man inte fattar lika mycket, alternativt tvärtom beroende när på fyllan man uppskattar ett bra kokain rus. Är det riktigt dunder på säg 70-80 % är det kanske nästan värt att späda ut det till 40 % och ändå får klart bättre än Sverige standard på gatan.

0,45-0,35 blev alldeles utmärkt tycker jag och det verkade alla andra tycker också. Helt klart mycket bättre än gatustandard, standard nu verkade vara 0,5 som är bankad på gatan.. Ett skämt!
Citera
2018-02-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickman
Tänkte kolla om jag var inne lite på rätt spår och du verkar ha samma uppfattning!
Jag har fått tag i väldigt ren kola, nästan svart på EZ-testet och funderar på hur jag ska banka den. Dels för att det är så lätt att ta för mycket när den är så stark så det blir en mini-od men också vinst.

Jag tänker mig vitt koffeinpulver då koffein stimulerar kokainet tillsammans med levamisol, borde fungera bra väl? Sen dosering, jag vill att det fortfarande ska vara riktigt jäkla dunder så vad är rimligt vid 0,5g rent? Jag har tänkt mig 0,15-0,2, vad säger experterna?

(Förutsatt att dom enormt stenhårda stenarna vill ge med sig)

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av GGGvs
70 till 80% renhet i swe är riktigt bra. spelar ingen roll om EZ tester visar annat på sidorna.?? Kan va 10 år gamla kort
Men att skaffa tester själv o testa e ju ju bra.
Bra sidor vet att många kollar så de håller bra %, annars försvinner kunderna.

finns några som e e helt värda grammet bara att undersöka 1 gång själv, test e inte svåra o lagliga att beställa

80% är det, med tur, direkt från båten i Amsterdam. Du hittar inte renare än så någonstans i världen.

Är det stenhårda bitar är det troligtvis inte alls 70-80% dock, även om det givetvis är möjligt. Troligare är att det är mixat med något som lurar ez-test.
Citera
2018-02-06, 09:01
Medlem
Är jag ensam om att svettas på nätterna flera dagar efter intag av kokain? Samma dag som man festat på ladd är det ingen fara med svettningarna när jag sover. Men sen 2-3 dagar efter badar jag i svett om nätterna.
Citera
2018-02-06, 09:06
Medlem
En sak, man kan få bestående hjärnskador av det som att man blir pigg väldigt ofta och svajar med mera i ett jobbigt högt tillstånd?
Citera
2018-02-06, 09:11
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Är jag ensam om att svettas på nätterna flera dagar efter intag av kokain? Samma dag som man festat på ladd är det ingen fara med svettningarna när jag sover. Men sen 2-3 dagar efter badar jag i svett om nätterna.

Nja brors väll på hur mycket kola man tagit. Annars känner jag igen mig i det efter jag tagit tjack, efter vill ju smutsen ut någonstans så en naturlig del att svettas & det kan på går i flera dagar.. men just kola har jag inte kännt spec, då enbart första natten kanske ifall jag tagit stora mängder.
Citera
2018-02-06, 09:12
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DR.Gein
En sak, man kan få bestående hjärnskador av det som att man blir pigg väldigt ofta och svajar med mera i ett jobbigt högt tillstånd?

Man kan säkert få bestående skador av samtliga droger, jag tror snarare det handlar om hur mycket man brukar/missbrukar samt hur mycket man tar & hur mycket man blandar.
Citera
2018-02-06, 09:47
Medlem
Har själv missbrukat kokain... kallar nästan allt som man tar av drogen missbruk har känt så som jag skrev. Jag kan ångra det lite idag. Jag är glad och tycker att det är bra att jag kommit ifrån skitsubstansen. Det var inte så svårt men ändå. Fick hjärtklappning osv. Vet inte varför jag tog det och andra preparat egentligen. Inte helt enkelt att vara giftfri idag heller om man läst vetenskapensvärld många speciellt i städer andas koldioxid eller sådana avgaser varje dag har jag för mej att det heter. Där kan man också leva i fara. Enligt min uppfattning kan allt vara farligt och mindre beroende på vilken dos man får.
Citera
2018-02-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
vad tror ni om renligheten i Sverige?
När jag har varit i Sydamerika och fått tag på riktigt jävla bra kola som jag gissar är typ omöjligt att få tag på här så räcker toppen på en nyckel för att man ska få ett riktigt jävla bra rus, gissar att det är 20 mg max kanske?
Här i Sverige krävdes det 70 mg för ungefär samma rus när jag har fått tag på riktigt bra kola, så uppskattningsvis kanske riktigt bra kola här är på 30%?
Går det ens att få tag på bättre än så? aldrig hört om någon som fått tag på det inom Sveriges gränser, känner en del folk som säljer stora mängder med och inte ens de får tag i sånt.

Kassarna kommer till Sverige orört såklart. Det är här i Sverige alla becknare förstör skiten med sitt dextropur och supermix. Tänk dig själv om du va den som skulle lösa 50 kassar kokain. Tror du själv på att du hade köpt 30% kokain då?
Citera
2018-02-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz

Inte tagit ladd men efter MDMA så blir jag väldigt varm sisådär ett dygn efter droppen och det håller i sig i typ 2 dygn. Särskilt när jag ska sova
Citera
2018-02-08, 19:43
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Har precis köpt mitt första gram. Så är en nybörjare inom snorta etc.

Kanske en dum fråga men när jag har lagt ut linorna jag planerat och dra och får ladd över brevid. Hur får jag det smidigt tillbaks in i bagen?
Citera
2018-02-09, 00:12
Medlem
Baronesos avatar
Varje gång jag drar ladd blir min läsa helt förstörd. Då menar jag inte lite, utan näsborren blir helt igentäppt och snor rinner oavbrutet. Detta håller på i ett par dagar och brukar slå till riktigt ordentligt 1-2 dagar efter intag. Detta händer varje gång, oavsett om jag bara dragit en liten lina (blir dock värre om jag tagit fler), har varit ladd från olika håll men alltid samma visa. Snorande och oförmåga att andas med näsan drabbar dock bara mig, trots att jag brukar kokainet på precis samma vis som vänner. För att slippa att sjukskriva mig i 2 dagar testade jag att köra hårt på tandköttet för ett tag sedan. Till min stora förvåning hade mina läppar svullnat upp något enormt någon dag senare. Det jag undrar är om det helt enkelt kan bero på någon slags allergisk reaktion varje gång jag brukar koks? Är det någon annan som upplever samma? Alla hushållstips när täpptheten osv är ett faktum är testade med marginell skillnad. Är som sagt mest intresserad varför det till synes bara händer mig precis varje gång.
Citera
2018-02-09, 05:16
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Din snok är kanske känslig. Jag har en vän som blöder näsblod varje gång oavsett hur lite eller mycket det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in