Citat:
Ursprungligen postat av
Wickman
Tänkte kolla om jag var inne lite på rätt spår och du verkar ha samma uppfattning!
Jag har fått tag i väldigt ren kola, nästan svart på EZ-testet och funderar på hur jag ska banka den. Dels för att det är så lätt att ta för mycket när den är så stark så det blir en mini-od men också vinst.
Jag tänker mig vitt koffeinpulver då koffein stimulerar kokainet tillsammans med levamisol, borde fungera bra väl? Sen dosering, jag vill att det fortfarande ska vara riktigt jäkla dunder så vad är rimligt vid 0,5g rent? Jag har tänkt mig 0,15-0,2, vad säger experterna?
(Förutsatt att dom enormt stenhårda stenarna vill ge med sig)
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
GGGvs
70 till 80% renhet i swe är riktigt bra. spelar ingen roll om EZ tester visar annat på sidorna.?? Kan va 10 år gamla kort
Men att skaffa tester själv o testa e ju ju bra.
Bra sidor vet att många kollar så de håller bra %, annars försvinner kunderna.
finns några som e e helt värda grammet bara att undersöka 1 gång själv, test e inte svåra o lagliga att beställa
80% är det, med tur, direkt från båten i Amsterdam. Du hittar inte renare än så någonstans i världen.
Är det stenhårda bitar är det troligtvis inte alls 70-80% dock, även om det givetvis är möjligt. Troligare är att det är mixat med något som lurar ez-test.