Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaslajsen
Skulle säga att utifrån det du beskriver så verkar det vara mycket bra koks. Köper inte det där med stenar utan de ska vara som halvhårda flingor, då vet man att du hittat rätt.

Blir skitnödig bara av att tänka på det

Nja, om man läser lite FUP:ar så hittar man ju massa jävla skit folk bankat med som både ska ge kokainet "fake" glittrighet och fake mjukhet osv osv osv.

Så att bedöma kokain efter utseende är extremt svårt. Tråkigt, är ju en trevlig produkt men för dåligt rus gentemot priset.
Citera
2017-11-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valerishura
Har någon bra erfarenhet av kola och E/MDMA under samma kväll?
Hur fungerar det ihop?
Jag provade det en gång och gillade det. Körde en mix av benz, ladd och e samtidigt. Jag började dricka och dra ladd, tröck en diazepam 1mg(tror jag). Gick ut och fortsatte dricka ladda. Efter ett tag övertalar min kompis mig att ta en halv e. Tar den och drar sista linan för stunden. Först kändes MD:et inte så mycket men sen "tog det över" laddet. Det som var najs var att när man landadet kunde man fortsätta ladda o må hur bra som helst så man slapp den tråkiga comedownen.
Citera
2017-11-16, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrikkFukk
Har fått nån slag avdomnad känsla i näsan till och från. Inte runt näsborrarna utan längre in/upp. Känslan har suttit i typ 2 veckor. Dra max 2 gubbar per helg.
Drar du 2 gubbs i veckan tror jag att du skadat näsan.
Citera
2017-11-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Jag har köpt ladd (stor mängd) som jag sedan testat med Ez test och visar very high purity. Detta testet skall även kunna utesluta andra "caines" och efter lite andra efterforskningar skulle gissa 70-80%.

Bjöd 3 personer på detta igår på varsin lina (0.3 G) och sa att detta är i stort sätt det renaste dem kan få tag på.

Alla blev besvikna....

I hemlighet hade jag också bankat samma ladd (0.3) till 0.5 med supermix coke.
Sa att detta var ett annat ladd med hög renhet och dem fick testa ungefär lika stora linor.

Alla blev lyriska och tkr det var det bästa dem testat.

Skillnaden jag märker när man tar rent ladd är att effekten sitter i längre 2 timmar och är inte riktigt lika stark, men med rätt bankning så slår det hårdare men håller kortare tid.

Någon expert som kan bekräfta eller dementera min forskning jag gjorde under gårdagen?
Jag brukar bli maxad efter cirka 3-4 linor, inte den första. Kan ju vara detta.
Citera
2017-11-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddaddee
Nej, detta laddet kmr från ett annat ställe

Har varit i Mexico en gång och upplevde lite samma sak med laddet jag köpte där, höll i sig länge än svensk men man blev inte lika HIGH som jag trodde man skulle bli om det nu var väldigt rent.

Somsagt, EZ testet visade max på Renhet och då ska dettta vara det bästa EZ på marknaden enligt andra forum.
Va du full? Brukar göra saken bättre.
Citera
2017-11-16, 14:03
Medlem
kanske sjukt dum fråga, klart det är dåligt, men ändå...

-Hur farligt är det att dra 2-3 g "bra" ladd under 2 dygn utan att sova? Hur lång tid tar det till man reparerat sig? (om det ens går?) Antar att låta bli att sova sliter hårt på själen.. Sen efter det låg jag väl typ 1 dygn o sov till och från, men låg o blunda hela tiden iaf.

Tillhör personligheterna som inte kan lägga av, utan bara kör o kör tills det tar slut. Nu några dar senare känner man sig ju såklart nere, o ingen skön känsla i huvudet. Idiotiskt, jag vet, men nu är det som det är..
Citera
2017-11-16, 22:55
Medlem
Varför "smälter" kokain?

Jag har hört om kokain som smälter i värme och hög luftfuktighet, tänk er utomhus i ett varmt land. När det ligger uppdelat i linor alltså.
Är detta ett tecken på utbankat skit, eller är det tvärtom?
Detta inträffade tydligen i ett sydamerikanskt land som ligger i närheten av Colombia (nära ursprungslandet alltså) så man kan anta att det inte passerat så många mellanhänder.
Citera
2017-11-17, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubbspel
kanske sjukt dum fråga, klart det är dåligt, men ändå...

-Hur farligt är det att dra 2-3 g "bra" ladd under 2 dygn utan att sova? Hur lång tid tar det till man reparerat sig? (om det ens går?) Antar att låta bli att sova sliter hårt på själen.. Sen efter det låg jag väl typ 1 dygn o sov till och från, men låg o blunda hela tiden iaf.

Tillhör personligheterna som inte kan lägga av, utan bara kör o kör tills det tar slut. Nu några dar senare känner man sig ju såklart nere, o ingen skön känsla i huvudet. Idiotiskt, jag vet, men nu är det som det är..

Drogerna i sig är ju inte så extremt farliga, snarare att du skiter i att sova och förmodligen fuskar med näringen.

Alla tjatar ofta om grymma avtändningar och att man blir helt trasig på uppåt, visst det blir man i viss mån. Men extremt mycket beror ju på hur man sover, äter och dricker. Min vilda gissning skulle säga att du skulle må ungefär lika dåligt om du suttit vaken flera dygn UTAN droger.

Exempelvis jag själv har flera gånger kört långa resor i Europa, varit vaken över ett dygn och kört kanske 14 timmar i streck och börjat hallucinera och sett saker på vägarna som inte finns för man är så jävla trött. Detta helt utan påverkan av droger såklart.

Mitt heta tips, se till att äta ORDENTLIGT innan du kör igång och envisas inte med att köra så jävla länge. Är det kokain du tar borde du kunna somna rätt snabbt efter sista linan, annars är det annan skit du fått.

Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Jag har hört om kokain som smälter i värme och hög luftfuktighet, tänk er utomhus i ett varmt land. När det ligger uppdelat i linor alltså.
Är detta ett tecken på utbankat skit, eller är det tvärtom?
Detta inträffade tydligen i ett sydamerikanskt land som ligger i närheten av Colombia (nära ursprungslandet alltså) så man kan anta att det inte passerat så många mellanhänder.

98 grader är kokainets smältpunkt. Sen ska man ju vara medveten om att bara för att det finns i Sydamerika är det inte automatiskt bra. Lite som att i Sverige kan man få tag på både 15% och 95%. Läs ex. FUP:en från beslaget i Tullen i Helsingborg förra året. Där fanns det bricks som visade 15% och en hel del trevliga bankningsmedel, samt andra bricks som hade över 90% renhet. Även heroinet i den FUPen varierade kraftigt.

Slutsatsen man kan dra av det är ju att bara för att det finns i Sverige behöver det inte vara dåligt och bara för att det finns i Bolivia är det inte per auto bra.
Citera
2017-11-17, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Drogerna i sig är ju inte så extremt farliga, snarare att du skiter i att sova och förmodligen fuskar med näringen.

Alla tjatar ofta om grymma avtändningar och att man blir helt trasig på uppåt, visst det blir man i viss mån. Men extremt mycket beror ju på hur man sover, äter och dricker. Min vilda gissning skulle säga att du skulle må ungefär lika dåligt om du suttit vaken flera dygn UTAN droger.

Exempelvis jag själv har flera gånger kört långa resor i Europa, varit vaken över ett dygn och kört kanske 14 timmar i streck och börjat hallucinera och sett saker på vägarna som inte finns för man är så jävla trött. Detta helt utan påverkan av droger såklart.

Mitt heta tips, se till att äta ORDENTLIGT innan du kör igång och envisas inte med att köra så jävla länge. Är det kokain du tar borde du kunna somna rätt snabbt efter sista linan, annars är det annan skit du fått.

98 grader är kokainets smältpunkt. Sen ska man ju vara medveten om att bara för att det finns i Sydamerika är det inte automatiskt bra. Lite som att i Sverige kan man få tag på både 15% och 95%. Läs ex. FUP:en från beslaget i Tullen i Helsingborg förra året. Där fanns det bricks som visade 15% och en hel del trevliga bankningsmedel, samt andra bricks som hade över 90% renhet. Även heroinet i den FUPen varierade kraftigt.

Slutsatsen man kan dra av det är ju att bara för att det finns i Sverige behöver det inte vara dåligt och bara för att det finns i Bolivia är det inte per auto bra.

Nej jag förstår det. Men det var inte min huvudfråga. Varför "smälter" kokainet på tallriken då? Effekten ska ha varit riktigt bra, potenta grejer.
Citera
2017-11-17, 15:47
Medlem
markooz86s avatar
kokain dont nomb u face?

ska det avdomna ansiktet o kägarna o tänderna eller är det bara en skröna?

sen finns det med bensin o besk o annan smak det vet vi ju alla! Finns även utan smak men man bli surrig osv men inte så värst vad är vad erfarenhet uppskas!
Citera
2017-11-17, 16:02
Medlem
Jodå kokain domnar tandköttet, näsan ibland känns det som ansiktet är avdomnat haha skön feeling
Citera
2017-11-17, 22:55
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
Jodå kokain domnar tandköttet, näsan ibland känns det som ansiktet är avdomnat haha skön feeling

Fanns ju en anledning till varför det var en populär tandläkare bedövning förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in