Citat:
Varje gång jag drar ladd blir min läsa helt förstörd. Då menar jag inte lite, utan näsborren blir helt igentäppt och snor rinner oavbrutet. Detta håller på i ett par dagar och brukar slå till riktigt ordentligt 1-2 dagar efter intag. Detta händer varje gång, oavsett om jag bara dragit en liten lina (blir dock värre om jag tagit fler), har varit ladd från olika håll men alltid samma visa. Snorande och oförmåga att andas med näsan drabbar dock bara mig, trots att jag brukar kokainet på precis samma vis som vänner. För att slippa att sjukskriva mig i 2 dagar testade jag att köra hårt på tandköttet för ett tag sedan. Till min stora förvåning hade mina läppar svullnat upp något enormt någon dag senare. Det jag undrar är om det helt enkelt kan bero på någon slags allergisk reaktion varje gång jag brukar koks? Är det någon annan som upplever samma? Alla hushållstips när täpptheten osv är ett faktum är testade med marginell skillnad. Är som sagt mest intresserad varför det till synes bara händer mig precis varje gång.
Kunde inte skrivit det bättre själv, har letat alternativa sätt att administrera ladd men eftersom snoken är the main thing för ladd så har jag helt bytt mot tjack.
Måste va någon skit i laddet som jag inte tål helt enkelt, blir totalt förstörd, har nog provat typ 20 olika kranar. Samma skit från alla.
Konstigt nog svider tjack mycket mer i snoken men förstör den inte alls. Tycker personligen det är jävligt underligt.