Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-09, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baroneso
Varje gång jag drar ladd blir min läsa helt förstörd. Då menar jag inte lite, utan näsborren blir helt igentäppt och snor rinner oavbrutet. Detta håller på i ett par dagar och brukar slå till riktigt ordentligt 1-2 dagar efter intag. Detta händer varje gång, oavsett om jag bara dragit en liten lina (blir dock värre om jag tagit fler), har varit ladd från olika håll men alltid samma visa. Snorande och oförmåga att andas med näsan drabbar dock bara mig, trots att jag brukar kokainet på precis samma vis som vänner. För att slippa att sjukskriva mig i 2 dagar testade jag att köra hårt på tandköttet för ett tag sedan. Till min stora förvåning hade mina läppar svullnat upp något enormt någon dag senare. Det jag undrar är om det helt enkelt kan bero på någon slags allergisk reaktion varje gång jag brukar koks? Är det någon annan som upplever samma? Alla hushållstips när täpptheten osv är ett faktum är testade med marginell skillnad. Är som sagt mest intresserad varför det till synes bara händer mig precis varje gång.

Kunde inte skrivit det bättre själv, har letat alternativa sätt att administrera ladd men eftersom snoken är the main thing för ladd så har jag helt bytt mot tjack.

Måste va någon skit i laddet som jag inte tål helt enkelt, blir totalt förstörd, har nog provat typ 20 olika kranar. Samma skit från alla.

Konstigt nog svider tjack mycket mer i snoken men förstör den inte alls. Tycker personligen det är jävligt underligt.
Citera
2018-02-09, 18:22
Medlem
Blöder inte av kokain. Tycker också att det är något överskattat.
Citera
2018-02-10, 16:24
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickman
Jag har fått tag i väldigt ren kola, nästan svart på EZ-testet och funderar på hur jag ska banka den. Dels för att det är så lätt att ta för mycket när den är så stark så det blir en mini-od men också vinst.

Vet du inte hur du ska banka det är du kanske i fel bransch?!

Citat:
Jag tänker mig vitt koffeinpulver då koffein stimulerar kokainet tillsammans med levamisol, borde fungera bra väl? Sen dosering, jag vill att det fortfarande ska vara riktigt jäkla dunder så vad är rimligt vid 0,5g rent? Jag har tänkt mig 0,15-0,2, vad säger experterna?

Det kan liksom inte fortsätta vara "riktigt jäkla dunder" när 30% av det du tänkt sälja är koffein! Bättre att skaffa kunder som vill slippa oönskade bieffekter och betalar för kvalité imho.
Citera
2018-02-10, 16:26
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Kunde inte skrivit det bättre själv, har letat alternativa sätt att administrera ladd men eftersom snoken är the main thing för ladd så har jag helt bytt mot tjack.

Provat bomba?
Citera
2018-02-12, 02:11
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Provat bomba?

Utveckla gärna, upptagnings förmågan är ju bäst nasalt
men fungerar ju att bomba de med så klart men frågan är skillnaden på ruset
och förlorar man mkt effekt på detta vis? har oxå problem med snoken...

första gången jag fick effekt på ladd var visserligen då jag bomba de
efter 10-tals försök att snorta olika sorters koks men detta vad var för länge länge sedan...
Citera
2018-02-16, 20:21
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baroneso
Varje gång jag drar ladd blir min läsa helt förstörd. Då menar jag inte lite, utan näsborren blir helt igentäppt och snor rinner oavbrutet. Detta håller på i ett par dagar och brukar slå till riktigt ordentligt 1-2 dagar efter intag. Detta händer varje gång, oavsett om jag bara dragit en liten lina (blir dock värre om jag tagit fler), har varit ladd från olika håll men alltid samma visa. Snorande och oförmåga att andas med näsan drabbar dock bara mig, trots att jag brukar kokainet på precis samma vis som vänner. För att slippa att sjukskriva mig i 2 dagar testade jag att köra hårt på tandköttet för ett tag sedan. Till min stora förvåning hade mina läppar svullnat upp något enormt någon dag senare. Det jag undrar är om det helt enkelt kan bero på någon slags allergisk reaktion varje gång jag brukar koks? Är det någon annan som upplever samma? Alla hushållstips när täpptheten osv är ett faktum är testade med marginell skillnad. Är som sagt mest intresserad varför det till synes bara händer mig precis varje gång.

Vissa är mer känsliga. Är likadan själv, drar jag ladd så blir min snok som om jag fått en snyting, helt uppsvullen och dysfunktionell, detta upp till 4-5 dagar efter intag med en peak ca 2-3 dagar efter intag när näsan är toktjock och kliar samt blodigt snor. Jag fick nässpray med kortison utskrivet av min läkare och det gör underverk. Klagade på ständigt täppt näsa så länge jag mindes, samt att jag vaknar av att jag inte kan andas genom snoken.
Citera
2018-02-22, 21:25
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Utveckla gärna, upptagnings förmågan är ju bäst nasalt
men fungerar ju att bomba de med så klart men frågan är skillnaden på ruset
och förlorar man mkt effekt på detta vis? har oxå problem med snoken...

Haha, så här ett år efter kvarstår visst frågan!
(FB) En FAQ om Kokain

Kommer ihåg att jag kollade upp detta, men kan inte se att jag skrivit något "utförligare" inlägg med vettiga källhänvisningar osv. Skumt..

Men kontentan av det hela som jag minns det: Effekten kommer snabbare när man snortar, men varar inte lika länge.

Har Googlat en stund och kollat lite bland referenserna på Wiki och måste säga att det är knepigt som icke-farmakolog att komma fram ett bra svar

Citat:
Conclusions: Our data suggest that the main reason addicts prefer nasal to oral cocaine dosing is faster absorption, enhancing the subjective effect rather than higher bioavailability.
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs002280000147
Citera
2018-02-22, 21:53
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
(FB) En FAQ om Kokain

Kommer ihåg att jag kollade upp detta, men kan inte se att jag skrivit något "utförligare" inlägg med vettiga källhänvisningar osv. Skumt..

Men kontentan av det hela som jag minns det: Effekten kommer snabbare när man snortar, men varar inte lika länge.

Har Googlat en stund och kollat lite bland referenserna på Wiki och måste säga att det är knepigt som icke-farmakolog att komma fram ett bra svar

Tack för info var en fin källa det där bra googlat
Citera
2018-02-22, 22:48
Medlem
Citat:
(FB) En FAQ om Kokain

Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Tack för info var en fin källa det där bra googlat

Mycket information som finns är gammal och felaktig. Tillgängligheten vid oralt intag är betydligt högre än man trott, och beroende på maginnehåll jämförbar med nasal administration. Faktum är att en hyfsad andel av det du stoppar i näsan trillar ner i magen och tas upp där.

Skulle dock ändå inte rekommendera en bomb, då den spinner på rätt länge och det är svårt att avgöra om man är på väg upp eller ner. Återdosering på det kan bli ganska mycket lotto om det blir toppen eller ett hjärta som löper gatlopp.
Citera
2018-02-28, 02:04
Medlem
Tja

Håller på med ett experiment och tänkte försöka rena kokainet från koffeinbank.

Tänkte koka upp vatten och sen hälla kokainet där i och sen in i kylen ett sen hälla det genom ett filter.

Kan det förstöra kokainet på nåt sätt? Kan någonting i kokainet antändas pga värmen?
Citera
2018-02-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midorfeed
Tja

Håller på med ett experiment och tänkte försöka rena kokainet från koffeinbank.

Tänkte koka upp vatten och sen hälla kokainet där i och sen in i kylen ett sen hälla det genom ett filter.

Kan det förstöra kokainet på nåt sätt? Kan någonting i kokainet antändas pga värmen?

Varför skulle det någon skillnad? Koffein är också vattenlösligt.
Citera
2018-02-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Varför skulle det någon skillnad? Koffein är också vattenlösligt.
Jag tänkte att koffeinet löser upp sig i vattnet precis och att kokainet ska samla sig på botten men jag kom på att kokainet kommer att lösa sig minst lika bra, så glöm det.
Var ganska väck igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in