Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Är ingen laddexpert men har kollat runt bland proffsen och tydligen får man ingen rush eller kick av ladd ifall man snortar det man blir lugn bara även om det är 90%. Förstår mig inte heller på drogen, värdelöst. Har torrladdat och effekten varit noll i princip trots köp från darknetsäljare med lovat 90% renhet.

Det är ett stort mysterium hur man ens kan bli beroende av ladd.
Jasså är det så?
Ja jag minns nu att min storebror har sagt ”Det är i princip helt onödigt att fiska när man är nykter för ruset är att man blir nykter”. Ska på halloweenfest i helgen så får se om det känns nå annorlunda än de man köper från hobbyblattarna utanför coop. Har dragit riktig kola förut 1 gång innan men då hade jag också druckit. Minns det som en riktigt rolig kväll med mycket babbel. Minns inget av det vi pratade om dock.
Citera
2025-11-14, 03:31
Medlem
Skulle säga att det är väldigt bra att du inte mår bra av ladd. För det första är det svindyrt och ett kort rus. Sen varierar kvaliteten. För att inte glömma hur skadligt det är.
Smaken är verkligen som baken.
Jag älskade ruset laddet gav mig och användandet pågick i flera år. Blev hooked direkt när jag provade första gången. Jag blev glad. Ångestfri, social. Lätt att prata med tjejer på krogen. Det var fantastiskt.
Citera
2025-11-23, 12:06
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklyft100
Jag testade en rövpanna. Tänkte mig en 0,3 men blev nog 0,6 med mina Parkinsons fingrar

Blandade 2ml vatten med denna dos, satte mig på alla fyra som en bög och pressade in lösningen rektalt. Känner bättre effekt än när jag drog det i näsan. Näsan blev dessutom kass som fan, fick skölja med saltlösning pga smärtan. Hoppas man kan ha sex nu.

Tagit kokain kanske fyra gånger. Jag förstår nischen med det, även om de flesta kan hålla med om att det är rätt överpriset. Stabil, full kontroll och bra självförtroende med ganska enkelt come down, förutsatt att man inte missbrukar det.

Däremot kan jag inte garantera att jag kommer köra rektalt bland mina vänner. Där går nog gränsen.

Glömde lägga till att jag la en liten tuss toalettpapper över fisringen och en dubbel virkning son lite "skydd" så det inte ska läcka. Hur effektivt det är vet jag ej. Pumpen var på 2ml och jag förde in hela. Ja, ni hör ju hur jag pladdrar på. Så om ni vågar köra bögmetoden likt mig så kan jag faktiskt rekommendera den. Har hört att halveringstiden är längre samt att biotillgängligheten är bättre med.

Nu ska jag försöka knulla. Har inget testo i kroppen men speedad av kolat.

Tänk på att ta hand om er och drick vatten mina vänner.
Kokain är för gott for att ta i i röven.
Citera
2025-12-09, 00:22
Medlem
Finns det något som boostar kokain så att effekten varar längre eller blir starkare? Jag kollade lite snabbt men det var lite dåligt med bra svar. Det enda jag hittade verkade vara att interaktionen mellan alkohol och kokain gör att kokainruset varar längre.
Citera
2025-12-09, 23:08
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkula
Finns det något som boostar kokain så att effekten varar längre eller blir starkare? Jag kollade lite snabbt men det var lite dåligt med bra svar. Det enda jag hittade verkade vara att interaktionen mellan alkohol och kokain gör att kokainruset varar längre.
Just så - alkohol är det som gäller.
Citera
2025-12-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Provat ladd från några säljare på darknet men känner ingen effekt inget rus ingenting antar det beror på att laddet är svagt, visst?

Ja förmodligen. Stenarna ska glittra lite typ som kreatinpulver. Då brukar det va bra.

Men vilket sammanhang har du tagit de i?

Torrdra kola hemma om man inte gör något typ spelar eller vad som är ingen höjdare. Kan tillåmed slå fel så man blir paranoid.
Citera
2025-12-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Ja vi är alla individuella så 72 timmar är en fingervisning. Sen är ju alla faq's gamla, så cutoff kanske är lägre idag än innan på stickorna. Och blandar du alkohol och kokain bildas en metabolit som syns längre.

Oj va sjukt visste inte de sista!

Citat:
Ursprungligen postat av Jebiga1
Stämmer inte alls om att efter 72 timmar så är man ren, jag tåg min sista lina förra veckan i lördags 9/8 och testade positivt idag 17/8. Det är en myt om att kokain sitter i kroppen endast 72 timmar.

Testerna kanske blivit bättre? Ja tog ett salivprov och blev positiv för kola. Då tog ja det en lördag och salivprovet en onsdag. Gamla tumregeln är väl 48h i piss men kvaliten har ju blivit bättre med åren. Det kanske också påverkar.
Citera
2025-12-25, 21:45
Medlem
Lärde mig från en välbevandrad kokainist i berlin att dåligt ladd är mer "sandigt", medan bra ladd ofta är mer som snö i textur. Så om det är lätt att pulverisera stenar och det låter som sand när du drar ett kort över en mängd, istället för inget ljud, så är det dåligt. Och om det inte är särskilt intensiv laddsmak & lukt är kvaliten oftast inte topp. Har med tiden insett han att verkar ha varit korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in