Citat:
Ursprungligen postat av
Trippelliv
2000 tjeckiska är väl inte så farligt. Vart hittade du den snubben?
Nej tyckte det var helt ok =). Kolla runt bland inkastarna vid strippklubbarna på en tvärgata från Wenceslas square (nära KFC). Alla svarta ute på gatan som hänger där säljer. Gör inte misstaget att fråga inne på klubben var diskret liksom. Killen jag köpte av verkade lite nojjig först för att vi var nära klubben. Fick känslan att han extra knäckte
Citat:
Ursprungligen postat av
brewslee
Härligt! Själv köpte jag av ett par olika och testade självklart innan. Jag är dock rätt van vid bra kvalitet, polaren som är rätt ny på laddet tyckte att det var dunder! Jag handlade kring strippklubbarna vid Wenceslas square. Hade jag varit langare i de kvarteren hade jag också bankat ut grejerna jävligt hårt och sen sålt till sugna turister.
japp pratade på rätt mycket med honom innan och berättade att jag ej var ute efter någon tandläkarbedövning, samt att jag vill få en bra kontakt som jag kan hålla mig till. Sa att jag jobbade där under någon månad och att det kan bli några köp.
Då ser dom dig inte som en kortvarig kund som stannar 3 dagar som man kan blåsa hejvilt. Så skulle nog jag tänka om jag var kran