Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-07, 01:27
Medlem
Rowenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brewslee
I Prag tar gatulangarna 2000 grammet, det är dock skitkvalitet så du bör pruta hårt. Man får ju dra i sig halva påsen om det ska kittla till lite.

Var i prag för en vecka sen och det var inte dåligt. Köpte av en gatulangare höll mig till honom under vistelsen så kanske hade tur dock.
Fick prova det innan jag betalade och köpte totalt 2 gubbar av honom och det bet duktigt. Eller så är jag bara van vid riktigt skit i Sverige :P
betalade 2000 tjeckiska
Citera
2014-10-07, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
Var i prag för en vecka sen och det var inte dåligt. Köpte av en gatulangare höll mig till honom under vistelsen så kanske hade tur dock.
Fick prova det innan jag betalade och köpte totalt 2 gubbar av honom och det bet duktigt. Eller så är jag bara van vid riktigt skit i Sverige :P
betalade 2000 tjeckiska

2000 tjeckiska är väl inte så farligt. Vart hittade du den snubben?
Citera
2014-10-07, 08:59
Medlem
Gazolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Antingen är du student = inget koks eller så frågar du fel människor. Men det tog väl mig 5 år att hitta koks i en annan studentstad så det kan ta ett tag.

Ja jag har börjat plugga, varför är det svårt med koks som student? Har studenter generellt inte råd med det? Jag pluggar, jobbar och har mycket på g så behöver lite för att klara vardagen bättre. Har umgåtts med lite andra härifrån som inte plugga men där verkar det vara big no no..
Citera
2014-10-07, 13:19
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
betalade 2000 tjeckiska

Härligt! Själv köpte jag av ett par olika och testade självklart innan. Jag är dock rätt van vid bra kvalitet, polaren som är rätt ny på laddet tyckte att det var dunder! Jag handlade kring strippklubbarna vid Wenceslas square. Hade jag varit langare i de kvarteren hade jag också bankat ut grejerna jävligt hårt och sen sålt till sugna turister.
Citera
2014-10-07, 16:32
Medlem
Rowenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelliv
2000 tjeckiska är väl inte så farligt. Vart hittade du den snubben?

Nej tyckte det var helt ok =). Kolla runt bland inkastarna vid strippklubbarna på en tvärgata från Wenceslas square (nära KFC). Alla svarta ute på gatan som hänger där säljer. Gör inte misstaget att fråga inne på klubben var diskret liksom. Killen jag köpte av verkade lite nojjig först för att vi var nära klubben. Fick känslan att han extra knäckte

Citat:
Ursprungligen postat av brewslee
Härligt! Själv köpte jag av ett par olika och testade självklart innan. Jag är dock rätt van vid bra kvalitet, polaren som är rätt ny på laddet tyckte att det var dunder! Jag handlade kring strippklubbarna vid Wenceslas square. Hade jag varit langare i de kvarteren hade jag också bankat ut grejerna jävligt hårt och sen sålt till sugna turister.

japp pratade på rätt mycket med honom innan och berättade att jag ej var ute efter någon tandläkarbedövning, samt att jag vill få en bra kontakt som jag kan hålla mig till. Sa att jag jobbade där under någon månad och att det kan bli några köp.
Då ser dom dig inte som en kortvarig kund som stannar 3 dagar som man kan blåsa hejvilt. Så skulle nog jag tänka om jag var kran
Citera
2014-10-07, 18:44
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggthat
2000kr grammet för skitladd låter reko

vad får ni betala i Sverige? samt får ni 0,9 / 0,8 or?
Citera
2014-10-07, 23:07
Medlem
Parabolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gazolina
Undrar samma som 4BD1 fast i Uppsala. Precis flyttat hit och inte stött på någon kola fast jag festat en hel del. Är det dåligt med det här eller är jag i fel områden / kollar med fel personer?

vart där ett par gånger och hälsat på en polare och vid varje tillfälle har jag stött på någon som säljer kola så det är nog ingen bristvara direkt
Citera
2014-10-12, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gazolina
Undrar samma som 4BD1 fast i Uppsala. Precis flyttat hit och inte stött på någon kola fast jag festat en hel del. Är det dåligt med det här eller är jag i fel områden / kollar med fel personer?
Det är skit i Uppsala. Samt jävligt mycket blåsningar och fulingar. Åk till Stockholm och införskaffa dig dina godsaker och ta med dig hem är mitt tips.

Men innan någon börjar hetsa, ja det finns bra. Men då måste man generellt vara på samma nivå som den man köper av eller ha någon som går i god för en. Alltså inne i den kriminella svängen.
Citat:
Ursprungligen postat av Parabola
vart där ett par gånger och hälsat på en polare och vid varje tillfälle har jag stött på någon som säljer kola så det är nog ingen bristvara direkt
Nu blir jag nyfiken.. Vilka kretsar? "Stekarna" på birger drar i sig utbankat koffein som de får betala flera gånger om för.
Citera
2014-10-12, 23:45
Medlem
Parabolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Det är skit i Uppsala. Samt jävligt mycket blåsningar och fulingar. Åk till Stockholm och införskaffa dig dina godsaker och ta med dig hem är mitt tips.

Men innan någon börjar hetsa, ja det finns bra. Men då måste man generellt vara på samma nivå som den man köper av eller ha någon som går i god för en. Alltså inne i den kriminella svängen.

Nu blir jag nyfiken.. Vilka kretsar? "Stekarna" på birger drar i sig utbankat koffein som de får betala flera gånger om för.

Jag umgås inte med "stekare". Har hittat hos helt vanliga snubbar som studerar bara spana runt så hittar man tillslut
Citera
2014-10-13, 17:43
Medlem
Sjoestedts avatar
Om man skulle välja mellan fina MDMA kristaller och ladd, vilket skulle vara den optimala drogen att ta på nyårsafton? Svårt dilemma jag vet. Svårt att bestämma mig bara.

Jag tycker om de båda drogerna på varsitt sätt. Kan tänka mig att fyrverkerierna blir häftigare på MDMA, alla färger och så. Dock så gillar jag kokainets nykterhetskänsla när man blir översocial och koll på allting.
Citera
2014-10-13, 17:50
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoestedt
Om man skulle välja mellan fina MDMA kristaller och ladd, vilket skulle vara den optimala drogen att ta på nyårsafton? Svårt dilemma jag vet. Svårt att bestämma mig bara.

Jag tycker om de båda drogerna på varsitt sätt. Kan tänka mig att fyrverkerierna blir häftigare på MDMA, alla färger och så. Dock så gillar jag kokainets nykterhetskänsla när man blir översocial och koll på allting.
Ämnar du besöka en mer klassisk nyårsfest och/eller ge dig ut bland folk så skulle jag definitivt säga kokain. Ska du däremot mysa tillsammans med ett gäng likasinnade knarkare så kan förstås även MDMA fungera fint.
Citera
2014-10-13, 17:56
Medlem
Sjoestedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Ämnar du besöka en mer klassisk nyårsfest och/eller ge dig ut bland folk så skulle jag definitivt säga kokain. Ska du däremot mysa tillsammans med ett gäng likasinnade knarkare så kan förstås även MDMA fungera fint.

Det lutar åt kokain då. Man kommer ju att vara i rörelse rätt mycket trots allt. Så det blir nog bara jobbigt med MDMA, där man bara vill vara på ett ställe och softa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in