Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-12-13, 18:27
Medlem
st33rs avatar
Har hört uttrycket "kokainfet".,
Uttrycket spritfet är ju logiskt - men kokainfet? Får man god aptit av kokain ?

Vissa kändisar som går ner sig på kola blir ju uppsvullna. Men de kanske får ett större sug efter sprit pga kokainet och det är därför de blir feta?
Citera
2019-12-14, 01:54
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceeew
Om man drar skiten utan att dricka alkohol så är ju treo ett måste. Varför är blodförtunnande en bra kombo med ladd?

Utveckla gärna vrf treo är ett måste utan alkohol , treo + koks bättre effekt/rus?
Citera
2019-12-14, 13:28
Medlem
Har brukat ladd en del genom åren när man väl börja med skiten så mådde man kung, skarp, självförtroende, glad, pratsam, pigg osv

Men med åren så är det inte alls samma sak blir stressad, stissig, svettas darrningar m.m Alltså helt bortkastat för det är jag inte ute efter. (Ja det har varit bra ladd från säkra vendors.

Det är precis som drogen är förbrukad för mig och kroppen säger ifrån.

Har slutat med ladd och glad är jag för det
Citera
2019-12-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Utveckla gärna vrf treo är ett måste utan alkohol , treo + koks bättre effekt/rus?

Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Har brukat ladd en del genom åren när man väl börja med skiten så mådde man kung, skarp, självförtroende, glad, pratsam, pigg osv

Men med åren så är det inte alls samma sak blir stressad, stissig, svettas darrningar m.m Alltså helt bortkastat för det är jag inte ute efter. (Ja det har varit bra ladd från säkra vendors.

Nej rusmässigt sett så blir det ingen skillnad men jag kan bli riktigt skum när jag suttit och torrladdat ett tag. Stressad,darrningar, en tomhetskänsla som heter duga och tillslut huvudvärk. Oftast kör jag på onödigt hårt som den idiot man är men då känns d som att treon dämpar stissigheten,darret å huvet. TYCKER JAG iaf men ladd utan alkohol är helt värdelöst så det är bättre att bunkra upp med sprit än treo!
Citera
2019-12-21, 05:45
Medlem
swapzs avatar
Hej, är inte så erfaren men har en fråga om en kompis.
Han är 21 år och tar kokain varje dag ca 1gram om dagen och brukar ofta dricka alkohol till 2-3 gånger per vecka. Detta blandat med andra droger som tram, benzo, hasch och någon xtc ibland.

Till min fråga, kommer min vän ens leva tills oxh fylla 25?
Citera
2019-12-21, 09:34
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iceeew
Nej rusmässigt sett så blir det ingen skillnad men jag kan bli riktigt skum när jag suttit och torrladdat ett tag. Stressad,darrningar, en tomhetskänsla som heter duga och tillslut huvudvärk. Oftast kör jag på onödigt hårt som den idiot man är men då känns d som att treon dämpar stissigheten,darret å huvet. TYCKER JAG iaf men ladd utan alkohol är helt värdelöst så det är bättre att bunkra upp med sprit än treo!

okej tack för info,, gillar sj inte att torladda går hellre nyckter även om de är bra kola
pga de du nämner
Citera
2019-12-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Hej, är inte så erfaren men har en fråga om en kompis.
Han är 21 år och tar kokain varje dag ca 1gram om dagen och brukar ofta dricka alkohol till 2-3 gånger per vecka. Detta blandat med andra droger som tram, benzo, hasch och någon xtc ibland.

Till min fråga, kommer min vän ens leva tills oxh fylla 25?

Tveksamt

Men hen verkar ha bra med stålar med detta intag.
Citera
2019-12-22, 15:41
Medlem
Mindecembers avatar
Var inne på fs och kollade ladd nyligen. Hittade flera annonser för 5-600 kr grammet. Nu är jag absolut ingen kokainist men det är väl ganska billigt? Brukar få ge 800-100 kr grammet och det är rätt sällan bra/värt det. Kan man anta att dessa annonser är skräpkoks?
Citera
2019-12-22, 17:10
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Var inne på fs och kollade ladd nyligen. Hittade flera annonser för 5-600 kr grammet. Nu är jag absolut ingen kokainist men det är väl ganska billigt? Brukar få ge 800-100 kr grammet och det är rätt sällan bra/värt det. Kan man anta att dessa annonser är skräpkoks?
antingen så är det skräp eller så har dom skaffat stora mängder till bra bulkpriser.
Citera
2019-12-29, 09:53
Medlem
Vobblers avatar
Har kommit övet ett gram kola men jag har aldrig tagit det förut. Tänkte lyxa till det lite på nyårsafton dock, hur mycket är en bra nybörjardos?
Citera
2019-12-29, 10:25
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Har kommit övet ett gram kola men jag har aldrig tagit det förut. Tänkte lyxa till det lite på nyårsafton dock, hur mycket är en bra nybörjardos?
Läs trådstarten, så får du svar på din fråga.
Citera
2019-12-29, 10:29
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Läs trådstarten, så får du svar på din fråga.

Där ser man, infon fanns ju där. Jag tackar och bockar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in