Hej! Jag har testat kokain ett par gånger men det har alltid varit riktigt dåligt. Igår kom jag över en gubbe via en av mina kranars kran. I alla fall så blev det att jag fick det som ladd-kranen inte bankar utan säljer till bra polare, tar själv etc. Hade en erfaren vän med mig och hon sa att det var bland det bästa hon tagit, hon känner en i Amsterdam och han hade en 15g sten förut, hon sa att det var lika bra som det laddet.. Så det var bar grejer.
Vi drack ingen alkohol och jag hade käkat en rejäl måltid ca 3-4 timmar innan första linan ladd och hade tagit heroin samt lyrica (tog sista kl 14). Jag är som sagt ovan vid just ladd men har tagit enorma mängder RC i ca 3-4 års tid. Vet inte hur mycket jag tog, men väldigt mycket och ofta. Jag har alltid köpt sånt som liknar kola (typ meph, 3mmc och såna) och inte de som liknar tjack, då jag inte är förtjust i tjack. Slutade ta RC (och cs öht) för lite drygt 3 år sedan. Har bara tagit opiater och benso sedan dess.
Sorry för massa text,
nu kommer jag till själva poängen:
Jag började ta vid kl 22, vet inte exakt hur mycket jag tog och vi vilken ordning men efter ca en timme började jag må illa. Hade då tagit 0.3-0.4g, det bestod mest av småstenar jag var tvungen att finkrossa. Så det var ju inte så att jag tog stora mängder heller, tog många små linor och väntade 10-15min mellan varje, efter råd av min erfarne vän. Ca kl 00 rökte jag en fet spliff (har inte rökt på månader) och då när jag kom in började illamåendet släppa och alla kokain-effekter dalade.
Varför tror ni jag började må illa? Tog ju som sagt enbart max 0.4g totalt. Jag åt inget under timmen innan jag tog. Gissar att det har något att göra med att jag är ovan, men jag har ju tagit väldigt stora mängder diverse CS (under typ 2010-2014).. Nå vad tror ni? Min vän kände inte av något negativt alls utan mådde bara otroligt bra och satt och upprepade "gud vad jag har saknat det här" samt rankade olika ladd-kvällar haha, hon hade inte tagit CS öht på drygt 4 år innan detta. Vi båda hade under dagen snortat 0.2g H var och tagit 800mg-1200mg lyrica tidigare på eft eftermiddagen.
Hoppas ni står ut med den långa texten, drog den sista linan för några timmar sen

Känner inget illamående nu kan jag tillägga.