Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-25, 14:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Eller kanske ännu bättre: det du tar bort nagellacket med …

Ne inte riktigt.
Citera
2022-07-25, 17:16
Medlem
Jag vet att det bildas något speciellt ämne när man tar kokain efter man druckit alkohol. En vän har ett problem, han känner samma effekt av laddet oavset om han druckit innan eller inte.

Han ogillar alkohol, och dricker inte så jättemycket, 4-5 bärs och en shot (40%) eller två och både han och vi andra ser att han är packad, lite mer än bara lullig. Men som jag skrev ovan, laddet kickar på samma sätt som när han torrladdar...

Det är inte "ey bror, den här e tyngaste mannen, bästa koxet i stan", utan kommer från en snubbe som säljer bra grejer som alla vi andra blir duktigt laddade av..

Vad är problemet för min vän? Måste han dricka mer innan föesta linan eller vad?
Citera
2022-07-28, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick
Jag vet att det bildas något speciellt ämne när man tar kokain efter man druckit alkohol. En vän har ett problem, han känner samma effekt av laddet oavset om han druckit innan eller inte.

Han ogillar alkohol, och dricker inte så jättemycket, 4-5 bärs och en shot (40%) eller två och både han och vi andra ser att han är packad, lite mer än bara lullig. Men som jag skrev ovan, laddet kickar på samma sätt som när han torrladdar...

Det är inte "ey bror, den här e tyngaste mannen, bästa koxet i stan", utan kommer från en snubbe som säljer bra grejer som alla vi andra blir duktigt laddade av..

Vad är problemet för min vän? Måste han dricka mer innan föesta linan eller vad?
Sluta jaga något som inte är där istället, alla är olika. Testa en annan drog eller lägg ner är mitt tips.
Citera
2022-07-28, 14:48
Medlem
Röker mestadels cannabis, men till er som är mer insatta. Varför känner man endast positivt rus första linan?
Tycker endast kokain är trevligt med alkohol i små mängder, dock föredrar jag cannabis.

Ska kokain inte vara mera beroendeframkallande?

Drog min första lina 2012, och har kört i korta perioder i olika settings. Har alltid tillgång till bra kvalitet. Även kört via utländska vendors på SR1 där produkten va EZTestad över 90%.

Är det någon mer här som tycker cannabis är mer beroendeframkallande?
Senast redigerad av PHfrillan 2022-07-28 kl. 15:01. Anledning: Tillägg
Citera
2022-07-29, 12:38
Medlem
Min backupkran kom över igår och ville jag skulle testa något super, jag sa visst och fick en liten zip.
Har inte testat det än och tänkte kolla med expertisen om det troligtvis är cola eller om det är tjo. (Han har båda och jag glömde fråga)
Det är kritvitt, kletigt, luktlöst i stort sett (tjo brukar ju lukta lite och det jag kör som huvudsubstans). Tog lite lite (två korn, fast krisalliknande) på en tallrik, lät det torka och pressade med mitt kort på det. Det knastrade väldigt högt, inte som tjostenar, utan knaster i dess rätta bemärkelse. Flisorna smakade väldigt sött, honung eller godis. Testade det inte igår för jag var redan tjoad.
Vad blir hypotesen hos expertisen? Påminner det om kola eller någon rc kanske?
Citera
2022-07-29, 12:42
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Min backupkran kom över igår och ville jag skulle testa något super, jag sa visst och fick en liten zip.
Har inte testat det än och tänkte kolla med expertisen om det troligtvis är cola eller om det är tjo. (Han har båda och jag glömde fråga)
Det är kritvitt, kletigt, luktlöst i stort sett (tjo brukar ju lukta lite och det jag kör som huvudsubstans). Tog lite lite (två korn, fast krisalliknande) på en tallrik, lät det torka och pressade med mitt kort på det. Det knastrade väldigt högt, inte som tjostenar, utan knaster i dess rätta bemärkelse. Flisorna smakade väldigt sött, honung eller godis. Testade det inte igår för jag var redan tjoad.

Smakar det varken i närheten av diesel eller bensin så är det något annat.
Bensin används i framställningen och det går inte att få bort den smaken.
Citera
2022-07-29, 13:01
Medlem
Så inte cola eller tjo(om det inte är någon helt annorlunda mot alla jag testat innan) alltså?
Rc?
Citera
2022-07-29, 13:07
Medlem
Basejumpings avatar
Citat:
Så inte cola eller tjo(om det inte är någon helt annorlunda mot alla jag testat innan) alltså?
Rc?

Kan vara tjo. Men allt tjo jag har smakat har smakat sött. Blomster dvs.

Är duktig på ladd men vägrade tjo för många år sen efter 72h sömnlös, är måttligt intresserad av att vara förstörd i flera dagar.
Citera
2022-07-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basejumping
Kan vara tjo. Men allt tjo jag har smakat har smakat sött. Blomster dvs.

Är duktig på ladd men vägrade tjo för många år sen efter 72h sömnlös, är måttligt intresserad av att vara förstörd i flera dagar.
Inget med detta hade några egenskaper av nåt tjo jag haft innan, inte blomster heller. Det var därför jag slängde upp frågan här.
Blir att testa hemma och inte gå ut iaf så det är så kontrollerade former jag kan ha.
Citera
2022-07-31, 05:19
Medlem
distanss avatar
Citat:

Om det varken luktar som gödningsmedel för blommor eller bensin, är det något väldigt bankat! Testa och återkom!
Citera
2022-08-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morir
Måste säga det att Satan vilka stenar kranen levererade idag!

Trodde minsann att han skulle bli girig och fortsätta med sitt trötta pulver såhär i sommartider, men icke.

Självklart tog man en lika stor Lina som jag gjorde med hans andra batchar Slog till minsann. Bensinsmak i hela svalget

Kalla mig konstig eller nåt men jag gillar faktiskt den smaken som kolan ger när den rinner till svalget haha, från egen erfarenhet så är kolan alltid av bättre kvalitet desto mer bensin den smakar/luktar. En vän till mig skickade ett test till Energy Control i Spanien när fs3 var aktivt för den kolan var sådär riktigt jävla dunderbra med dunkande eufori i bröstet o allt dedär som bra kola ska ge, hursomhelst så efter nån vecka så fick han tillbaka det och den låg på hela 83% kokain. Den enda "bankningen" som fanns i den var pyttelite koffein. Annars var det inget annat bankning i den. Undrar egentligen varför man bankar ens med koffein när det är så högt procent i den från början haha. Sååå alla som säger att de inte finns kola som är över 30% i Sverige har fel. Har nyligen själv kommit över kola som känns exakt som den som låg på 83%. Så den ligger säkerligen också runt där nånstans 70-85%. Ligger på den populäraste sidan på mörka sidan.
Citera
2022-08-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngBarbar
Köpte 2g i Polen för 700 zloty. Dyrt som helvete men var full som ett as och behövde nåt i snoken. Skiten är ju förfan värdelös? Dyrt så in i helvete och skiten ger inte ens ett rus. Tar man det i munnen domnar det men när man sniffar är det som att skiten inte ens löses upp i näsan. Blir tjockt och vidrigt, har blivit sjuk av skiten. Blev vi totallurade eller är kokainet helt enkelt skit i Polen? Känns konstigt att det är så dyrt när allt annat är så billigt. Går inte ens och jämföra med svensk kvalité.

Första gången jag tog ladd var faktiskt i Gdansk Polen och det var iaf dunder! 800 kr grammet och hela min värld ändrades! Älskat kola sedan dess, speciellt nu när jag har en bra kran på Archetyp hatar folk som klankar ner på ladd som Överskattat osv o sen utgår dem själva från 20% sönderbankat ladd haha 😂 dem kan ju prova där runt 80% o sen får vi se vad dem tycker. Det är få droger som slår ladd om du sitter på potenta grejer hehe finns som sagt på AT hos en specifik säljare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in