2017-11-13, 00:55
Medlem
Våldtäktsdömda Antonio har öppen profil på Instagram igen.
Är live just nu.
Han ser ju totalt efterbliven ut med sin brist på haka och brett mellan ögonen.

Nån sorts missbildning har fanskapet ju.

Att han kan skriva "modell" i hans profil på Instagram visar ju att det inte bara är hans utseende som är missbildat, även hans hjärna är ju gravt dysfunktionell om han anser att han är en modell.
Citera
2017-11-13, 03:01
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tycker faktiskt lite synd om grabben. Den uppväxten med en tokig morsa och ett mähä till farsa kan inte ha varit lätt. Faktiskt lite sorgligt. Vad kärringen borde ha gjort istället för att skriva skyltar skulle varit att stängt av kameran och sett till att sonen kommer därifrån. Ser allvarligt på hur Book beter sig här och som mamma borde hon inte utsätta sin avkomma genom att stressa upp honom ännu mer. Försvarar inte det han gjort men i och med domen så borde han få hjälp och stöd och inte ha en morsa som triggar honom att sitta med en telefon och fortsätta älta. Den djävla kärringen borde inte få vara i närheten av barn eller yngre personer. Hon inte är frisk utan en femfemma.

Kan också tycka att det är dåligt av folk här att sitta och klanka på hans utseende. Där går gränsen för vad som är ok.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-13 kl. 03:06.
Citera
2017-11-13, 04:42
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tycker faktiskt lite synd om grabben. Den uppväxten med en tokig morsa och ett mähä till farsa kan inte ha varit lätt. Faktiskt lite sorgligt. Vad kärringen borde ha gjort istället för att skriva skyltar skulle varit att stängt av kameran och sett till att sonen kommer därifrån. Ser allvarligt på hur Book beter sig här och som mamma borde hon inte utsätta sin avkomma genom att stressa upp honom ännu mer. Försvarar inte det han gjort men i och med domen så borde han få hjälp och stöd och inte ha en morsa som triggar honom att sitta med en telefon och fortsätta älta. Den djävla kärringen borde inte få vara i närheten av barn eller yngre personer. Hon inte är frisk utan en femfemma.

Kan också tycka att det är dåligt av folk här att sitta och klanka på hans utseende. Där går gränsen för vad som är ok.

”Kan också tycka att det är dåligt av folk här att sitta och klanka på hans utseende. Där går gränsen för vad som är ok.”

Han påstår att han arbetar som modell, som modell lever man på sitt utseende, det är utseendet som är produkten, det är utseendet man säljer. Att i det läget få sitt utseende kommenterat är en självklarhet, han har genom att ha ljugit om att han arbetar som modell själv orsakat diskutionen om sitt utseende.
Om Antonio vore normalbegåvad skulle han inse att inget företag vill ha sitt varumärke förknippat med en dömd våldtäktsman, dessutom en som har våldtagit ett 13 årigt barn. Att i den situationen ljuga om att han arbetar som modell visar, på fullt allvar, att Antonio är efterbliven.
Han borde dessutom inse att med hans utseende och längd är det fullständigt omöjligt att över tid försörja sig som modell.
Dvs att Antonios utseende diskuteras är helt och hållet hans egen förtjänst.
Jag kan bidra till den diskutionen, Antonio är ful, han ser inte klok ut, han ser missbildad ut. Utöver detta visar han säkra tecken på att vara efterbliven, det kommer inte att gå bra för honom i livet, det kommer att gå åt helvete för honom.
Citera
2017-11-13, 05:40
Medlem
Littlepaw13s avatar
Alltså, han gjorde säkert något ströjobb som kid, inte helt ovanligt men att ta den titeln och springa med den ända till byggprogrammet.. ja du baby.

https://minfil.org/R0FcV4c9bd/Screen...113-053807.png

Han var ju gullig som barn så kanske det ordnar till sig och han växer i den där hakan. Eller så blir han Leafy 2.0...
Citera
2017-11-13, 08:10
Medlem
Zoom008s avatar
Det är väl ändå Anna Book som står för tråden och att gå in på utseende är aldrig bra speciellt om det är en yngre person. Man kanske ska ha lite förståelse då grabben vuxit upp i en dysfunktionell familj och har knappast någon i sin närhet som stöttar eller lär honom att sätta gränser. Jag har tidigare haft tålamod med Anna och sett henne som en pajas. Nu visar hon riktigt obehagliga sidor då hon som förälder skulle släckt ned allt djävla skit hon håller på med och sett till att grabben får ordning på sitt liv. Vilka satans föräldrar som solar sig i en solkig glans och skiter fullständigt i hur ungarna mår.

Det hon skulle ha gjort är att stannat hemma, betalt ungens böter och skaffat sig ett jobb. Inse att hon enbart är en figur som ingen tycker om och nu mindre än någonsin. Hon kan skaffa pattar och sätta på huvudet då ingen någonsin kommer bry sig eller tycka hon är det minsta sexig. Jag blir så djävla förbannad hur hon drar in den osäkra och psykiskt misshandlade sonen i sitt skitliv. Han verkar ju helt vilsen och beter sig därefter. Är det någon som ska hängas ut rejält så är det föräldrarna vilka inte ens är värda att kallas sådana. Om Oxblod läser här tycker jag du ska skriva vilken värdelös människa Book är och sluta med din dyrkan.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-13 kl. 08:14.
Citera
2017-11-13, 11:56
Medlem
En fundering baserat på vad som skrivs här ovan:
Är de Bookska barnen redan så skadade av sin megalomaniska mamma och sin flata pappa att det blir omöjligt för dom att skaffa sig ett riktigt jobb? Sonen titulerar sig model och storasyrran var väl marknadsföringschef för "skönhetsklinik"/tandläkare i förorten vilket båda är fantasijobb. Mamma Book vill ju hela tiden berätta att hon har varit artist i 30+ år och det är också en fantasi i sig. Tror ni att det skulle anses vara fult i Books värld om något av barnen kom hem en dag och berättade att hen skulle börja jobba som kassörska på Lidl?
Citera
2017-11-13, 15:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
En fundering baserat på vad som skrivs här ovan:
Är de Bookska barnen redan så skadade av sin megalomaniska mamma och sin flata pappa att det blir omöjligt för dom att skaffa sig ett riktigt jobb? Sonen titulerar sig model och storasyrran var väl marknadsföringschef för "skönhetsklinik"/tandläkare i förorten vilket båda är fantasijobb. Mamma Book vill ju hela tiden berätta att hon har varit artist i 30+ år och det är också en fantasi i sig. Tror ni att det skulle anses vara fult i Books värld om något av barnen kom hem en dag och berättade att hen skulle börja jobba som kassörska på Lidl?

Jag är väl rädd att A.B skulle sätta stopp för det och säga att de bara ska ha "fina" jobb precis som hon Hyacint Bucket på teve gör. Hehehe sonen är en lat slashas som ringer och tigger pengar varje dag i serien men hon berättar vitt och brett om hans goda utbildning och hur duktig han är.
Skenet bedrar heter komediserien på teve om en mycket dysfunktionell dam med en liknande diagnos som A.B.
Citera
2017-11-13, 18:16
Medlem
Igår (sönd. 12 nov) la Anna ut en selfie på insta, med texten
Godnatt 💙 I morgon handlar ALLT om min älskade Roberto💙 #primeromifamilia #mialma #mimarido #miamor #tequiero #parasiempre #eluniqo #parami
Hur ser då denna dag ut, då ALLT handlar om Roberto? Jo, hennes första inlägg på insta är en serie på tre selfies (där maken förvisso skymtar i bakgrunden på ena bilden). Texten lyder
Iväg med min älskling 💙 Ha en fin måndag & hoppas du får en fin start på veckan🍃🌹 #nyvecka #takingcareofyourlovedones #miamor #mivida
Framåt eftermiddagen la hon ut en sån där före-och-efter-bild på sig själv, som hon har blivit så förtjust i att göra. Texten till den bilden lyder
Jag har alltid känt mig väldigt vacker - Det var inte därför jag i så många år kämpat med mina viktproblem & velat bli smalare. Många väljer att missförstå min tanke med att visa dom här då & nu bilderna. Jag gör det inte för att visa att jag skulle vara vackrare eller bättre nu på något sätt.....
MEN jag var inte hälsosam när jag vägde 130 kg, men Det är jag nu när jag väger 56 kg❤️🔥💪🏽 efter min vinst i Biggest Loser VIP⭐️ Och det är min poäng med hela min Livsstilsförändring & viktminskning. Sen att vissa även stör sig på att jag vårdar mitt yttre?! Ja, det är inte heller något nytt beteende. Det har jag alltid gjort, jag har alltid vårdat mitt yttre & kommer att göra det ännu mer resten utav mitt liv. För det är mitt liv. Min kropp & mina val.
Jag lägger mig inte i någon annans liv. Kända eller ej, jag respekterar varje enskild människas privata val. Och vad dom än har för behov, begär eller vill göra med sina liv, så är det upp till den personen.
Åsikter har vi alla om mångt & mycket. Men går till personangrepp, anmäler & lägger sig i privata angelägenheter - DET gör bara missunnsamma, småsinta, avundsjuka & i mina ögon elaka människor. Och DET om något
är fult......RIKTIGT FULT.
Jag sköter mig själv. Och låter andra göra detsamma. Och tackar mitt liv & lyckliga stjärna för att jag är den jag är / bra, mindre bra, lycklig, ledsen, stark, svag, glad, arg, kärleksfull, omtänksam, generös, öppen, privat, rik, fattig, givmild, mjuk, hård, känslosam, tuff, principfast, nyfiken, tålmodig & mycket & ofta glad🤗💪🏽🔥❤️😉 Jag är Anna - varken mer eller mindre. Sprid kärlek, värme, omtanke & vänlighet.
#mittliv #minaval #minkropp #minhälsa #livsstilsförändring #-74kg #biggestloservip #vinnare #slutvikt56kg @loveforeverchic @zara @toupemabelgal
Så ser alltså en dag ut, där ALLT handlar om Roberto. Stackars sate!
Det är både tragiskt och komiskt på en och samma gång.
Citera
2017-11-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Godnatt 💙 I morgon handlar ALLT om min älskade Roberto💙 #primeromifamilia #mialma #mimarido #miamor #tequiero #parasiempre #eluniqo #parami
Hur ser då denna dag ut, då ALLT handlar om Roberto? Jo, hennes första inlägg på insta är en serie på tre selfies (där maken förvisso skymtar i bakgrunden på ena bilden). Texten lyder
Iväg med min älskling 💙 Ha en fin måndag & hoppas du får en fin start på veckan🍃🌹 #nyvecka #takingcareofyourlovedones #miamor #mivida
Framåt eftermiddagen la hon ut en sån där före-och-efter-bild på sig själv, som hon har blivit så förtjust i att göra. Texten till den bilden lyder
Jag har alltid känt mig väldigt vacker - Det var inte därför jag i så många år kämpat med mina viktproblem & velat bli smalare. Många väljer att missförstå min tanke med att visa dom här då & nu bilderna. Jag gör det inte för att visa att jag skulle vara vackrare eller bättre nu på något sätt.....
MEN jag var inte hälsosam när jag vägde 130 kg, men Det är jag nu när jag väger 56 kg❤️🔥💪🏽 efter min vinst i Biggest Loser VIP⭐️ Och det är min poäng med hela min Livsstilsförändring & viktminskning. Sen att vissa även stör sig på att jag vårdar mitt yttre?! Ja, det är inte heller något nytt beteende. Det har jag alltid gjort, jag har alltid vårdat mitt yttre & kommer att göra det ännu mer resten utav mitt liv. För det är mitt liv. Min kropp & mina val.
Jag lägger mig inte i någon annans liv. Kända eller ej, jag respekterar varje enskild människas privata val. Och vad dom än har för behov, begär eller vill göra med sina liv, så är det upp till den personen.
Åsikter har vi alla om mångt & mycket. Men går till personangrepp, anmäler & lägger sig i privata angelägenheter - DET gör bara missunnsamma, småsinta, avundsjuka & i mina ögon elaka människor. Och DET om något
Jag sköter mig själv. Och låter andra göra detsamma. Och tackar mitt liv & lyckliga stjärna för att jag är den jag är / bra, mindre bra, lycklig, ledsen, stark, svag, glad, arg, kärleksfull, omtänksam, generös, öppen, privat, rik, fattig, givmild, mjuk, hård, känslosam, tuff, principfast, nyfiken, tålmodig & mycket & ofta glad🤗💪🏽🔥❤️😉 Jag är Anna - varken mer eller mindre. Sprid kärlek, värme, omtanke & vänlighet.
#mittliv #minaval #minkropp #minhälsa #livsstilsförändring #-74kg #biggestloservip #vinnare #slutvikt56kg @loveforeverchic @zara @toupemabelgal

Plus att hon sände en ca 2 tim lång live mitt på dagen utan Roberto.

Har märkt att hon, efter hon var med i Nyhetsmorgon, har börjat betona att allt handlar om hälsan och INTE det yttre. Det var väl det som Tilde ville fokusera på när Anna nötte på om procent hit och kilo dit. ALLT är bara yta för den kvinnan vad hon än påstår.
Citera
2017-11-13, 19:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Fick det till 35 stycken jag, mig, mitt, mina osv. Inte ett ord om Toffelberto, däremot fick hon in lite reklamtaggar. Hon glömde "självupptagen apa" i sina beskrivningar av sig själv.
Citera
2017-11-13, 21:02
Medlem
nickomyras avatar
Jag tycker att instagram är så avkopplande för att det mest är en bild , oftast något snyggt blickfång eller något roligt som kan ge lite energi .
Men vissa lyckas tydligen med konststycket att skriva en liten novell under varje bild
Citera
2017-11-13, 22:30
Medlem
nickomyras avatar
Var var Solnas turturduvor i lördags halv 8 ?

Anna Book-arkiv | Bloggbevakning Nöjesguiden https://blogg.ng.se/bloggbevakning/2.../nan-som-vet-3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in