Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Fler som tycker att Bianca sätter sin pappa på en piedestal helt i onödan samtidigt som hon jämt förminskar sin mamma? I de senaste avsnitten har jag nästan blivit tårögd av hur illa Pernilla behandlas av sin psykopatiska dotter. Man kan tycka vad man vill om Pernilla, men en sympatisk person är hon allt.
Så mycket pillan gör och gjort för Bianca samtidigt som pappan inte gjort ett piss så kan man verkligen tycka synd om pillan och ställa sig frågan hur fan Bianca tänker?
Citera
2017-09-30, 21:03
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Fler som tycker att Bianca sätter sin pappa på en piedestal helt i onödan samtidigt som hon jämt förminskar sin mamma? I de senaste avsnitten har jag nästan blivit tårögd av hur illa Pernilla behandlas av sin psykopatiska dotter. Man kan tycka vad man vill om Pernilla, men en sympatisk person är hon allt.

Jag vill bara kräkas åt Bianca. Synd att Ribbing är död. Hon hade kanske kunnat lära Bianca att man kallar inte sin mamma dum i huvudet och allt annat hon säger.
Jag blir ärligt rädd hur ens Pernilla inte ha bett ungen dra åt helvete. Men det kanske har att göra med att Pernilla är fortfarande påverkad av förhållandet med den där misshandlande idioten till man.

Och det kanske är därför Bianca är som hon är, avbild av pappan.
Senast redigerad av RadikalFail 2017-09-30 kl. 21:48.
Citera
2017-10-01, 08:52
Medlem
Knarkpojkens avatar
Kan mycket väl vara den sämsta utav alla dessa jävla odugliga kändisbarn som media verkar göra allt för att få in i rampljuset. Valde att titta lite på Walhgren's värld igår på DPlay bara för att titta vad fan detta är för idiot som nu har gått ut o pratat om sina familjemedlemmars sexliv. Herregud vilken urusel serie, kan varit det sämsta jag sett. Bianca är 90 % av serien och det ända hon gör är att spela så dum som möjligt för att få skratt. Bianca är en dålig skådespelerska, man ser igenom sådant på henne. Att hon bara spelar dum vid vissa tillfällen, dessutom är hon så otrevlig mot sin mor att man vill spy på hennes respekt. Pernilla verkar vara en rätt trevlig kvinna så man blir lite förbannad när hon är så respektlös mot sin mamma. Bianca är totalt talanglös och det är därför hon inte pratar om någonting annat än sex. Hon vill ha rubriker och tjejen är ju värdelös på allt så de är klart hon säger saker som tidningarna kan ta upp. Nej du Bianca du borde ta och göra något annat och lämna rampljuset åt dem som förtjänar det helt enkelt. Inte mycket till skvaller men de är bara pinsamt att avslöja sådant här
http://www.expressen.se/noje/bianca-ingrosso-avslojar-pernillas-engangsligg/
Citera
2017-10-05, 16:41
Moderator
Schlesiens avatar
Benjamin och Bianca umgås med sin farmor och farfar i den pågående dokusåpan i kanal 5. Farfadern är en av huvudkaraktärerna i Han tror han är bäst, den intressanta filmen deras kusin var med och gjorde.

Jag passar på att länka till några trådar:

(FB) Bråket inom Ingrosso-familjen

(FB) Info/skvaller om Bianca Ingrosso

(FB) Benjamin Wahlgren Ingrosso. Hur är han egentligen?

(FB) Wahlgrens (ny reality-serie på kanal 5 i höst)
Citera
2017-10-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Kan mycket väl vara den sämsta utav alla dessa jävla odugliga kändisbarn som media verkar göra allt för att få in i rampljuset. Valde att titta lite på Walhgren's värld igår på DPlay bara för att titta vad fan detta är för idiot som nu har gått ut o pratat om sina familjemedlemmars sexliv. Herregud vilken urusel serie, kan varit det sämsta jag sett. Bianca är 90 % av serien och det ända hon gör är att spela så dum som möjligt för att få skratt. Bianca är en dålig skådespelerska, man ser igenom sådant på henne. Att hon bara spelar dum vid vissa tillfällen, dessutom är hon så otrevlig mot sin mor att man vill spy på hennes respekt. Pernilla verkar vara en rätt trevlig kvinna så man blir lite förbannad när hon är så respektlös mot sin mamma. Bianca är totalt talanglös och det är därför hon inte pratar om någonting annat än sex. Hon vill ha rubriker och tjejen är ju värdelös på allt så de är klart hon säger saker som tidningarna kan ta upp. Nej du Bianca du borde ta och göra något annat och lämna rampljuset åt dem som förtjänar det helt enkelt. Inte mycket till skvaller men de är bara pinsamt att avslöja sådant här
http://www.expressen.se/noje/bianca-ingrosso-avslojar-pernillas-engangsligg/

Och all denna spya på Bianca grundar sig i att du har kollat ett par avsnitt på Wahlgrens värld? "Och tjejen är ju värdelös på allt...." ? Nädu lägg bitterheten på hatthyllan och läs på lite om hur tv-program vinklas / klipps.
Citera
2017-10-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Jag vill bara kräkas åt Bianca. Synd att Ribbing är död. Hon hade kanske kunnat lära Bianca att man kallar inte sin mamma dum i huvudet och allt annat hon säger.
Jag blir ärligt rädd hur ens Pernilla inte ha bett ungen dra åt helvete. Men det kanske har att göra med att Pernilla är fortfarande påverkad av förhållandet med den där misshandlande idioten till man.

Och det kanske är därför Bianca är som hon är, avbild av pappan.

Tänk, hur olika vi uppfattar det vi ser. Ser inte du att Bianca nyss var ett litet barn?

Det jag tycker framkommer är att Bianca har ett stort potential som nu slösas bort på trams. Att tjäna pengar är inte hela meningen med livet. Nu har hon sin blogg och sin lägenhet, med det borde finnas mer för henne, och det har hon inte fått vägledning om.

Pernilla är en kvinna som stänger av och gör sin omgivning vansinnig. Det kan inte ha varit lätt att växa upp med henne som ensam mamma. Jag har inte samma uppfattning om hennes man som du har. Jag tror faktiskt att han är det bra inflytandet i Biancas liv, då han måste förstå hur Bianca mår, när hon blir så arg!
Citera
2017-10-07, 15:02
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Tänk, hur olika vi uppfattar det vi ser. Ser inte du att Bianca nyss var ett litet barn?

Det jag tycker framkommer är att Bianca har ett stort potential som nu slösas bort på trams. Att tjäna pengar är inte hela meningen med livet. Nu har hon sin blogg och sin lägenhet, med det borde finnas mer för henne, och det har hon inte fått vägledning om.

Pernilla är en kvinna som stänger av och gör sin omgivning vansinnig. Det kan inte ha varit lätt att växa upp med henne som ensam mamma. Jag har inte samma uppfattning om hennes man som du har. Jag tror faktiskt att han är det bra inflytandet i Biancas liv, då han måste förstå hur Bianca mår, när hon blir så arg!

När jag var i Biancas ålder så vräkte jag aldrig ur mig sådana saker till min mamma. Skulle aldrig ens tänka på att göra det.
Så skyll inte på åldern att en människa beter sig vidrigt.

Vad är det för fantastiskt att hon har en blogg? Kan ju alla människor skapa.
Lägenhet är väl inte heller speciellt. Låter som att du sitter och höjer Bianca till skyarna som om hon skulle ha något handikapp.

Ne man vad du tycker om män som hotar och misshandlar får stå för dig. Men jag tycker det är bra att Pernilla är borta från han.
Men jag gillar inte tendenserna jag ser hos Bianca, och det står jag för.
Citera
2017-10-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
När jag var i Biancas ålder så vräkte jag aldrig ur mig sådana saker till min mamma. Skulle aldrig ens tänka på att göra det.
Så skyll inte på åldern att en människa beter sig vidrigt.

Vad är det för fantastiskt att hon har en blogg? Kan ju alla människor skapa.
Lägenhet är väl inte heller speciellt. Låter som att du sitter och höjer Bianca till skyarna som om hon skulle ha något handikapp.

Ne man vad du tycker om män som hotar och misshandlar får stå för dig. Men jag tycker det är bra att Pernilla är borta från han.
Men jag gillar inte tendenserna jag ser hos Bianca, och det står jag för.

Du har inte läst mitt inlägg, när du bemöter det jag skrev. Det är mammans ansvar för hur hon tilltalas av barnen.

Jag delar din åsikt om blogg och lägenhet, just för att Bianca har ett potential hon inte utnyttjar, och fått hjälp hemifrån att utveckla.

Jag gillar inte män som misshandlar och hotar. Trots bandindelningar och "bevis" så faller inte den man som åtalades in i den kategorin av män. Att få framgång i en domstol är också ett konststycke som Pernilla behärskar
Citera
2017-10-20, 21:47
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Bianca förstår inte hur folk som arbetar på McDonalds har råd att flytta hemifrån Pernilla har verkligen lyckats hon som inte är den vassaste kniven i lådan lyckas uppfostra en ännu dummare dotter.
Citera
2017-10-23, 14:53
Medlem
QueerSchilvias avatar
Har Bianca Ingrosso ens klarat av grundskolan? Betygen måste vara på en bottennivå. Höra den ordkunskapen och ordförståelsen som B Ingrosso snörvlar ur sig är på dagisnivå (småbarnsgruppen).
Citera
2017-10-30, 22:00
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Har Bianca Ingrosso ens klarat av grundskolan? Betygen måste vara på en bottennivå. Höra den ordkunskapen och ordförståelsen som B Ingrosso snörvlar ur sig är på dagisnivå (småbarnsgruppen).

Det var ju någon diskussion om detta i ett avsnitt. Gällande utbildningen som folk hade i familjen.
Bianca minns jag inte men Benjamin hade hoppat av skolan om jag minns rätt.
Citera
2017-10-31, 12:09
Medlem
exoticspices avatar
Bianca får besök av sin mormor i sin nya lägenhet. Mormor har med sig presenter som änglar och andra fina saker, bland annat något som hon själv har broderat och kloka citat om livet som hon fick läsa upp. Bianca ser helt ointresserad ut när hon öppnar den ena presenten efter den andra. Hon suckar och himlar med ögonen och lägger sig ner på sin nya säng med sin mobil för att markera att hon är uttråkad. Fy sjutton vilken bortskämd unge hon är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in