Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Tänk, hur olika vi uppfattar det vi ser. Ser inte du att Bianca nyss var ett litet barn?
Det jag tycker framkommer är att Bianca har ett stort potential som nu slösas bort på trams. Att tjäna pengar är inte hela meningen med livet. Nu har hon sin blogg och sin lägenhet, med det borde finnas mer för henne, och det har hon inte fått vägledning om.
Pernilla är en kvinna som stänger av och gör sin omgivning vansinnig. Det kan inte ha varit lätt att växa upp med henne som ensam mamma. Jag har inte samma uppfattning om hennes man som du har. Jag tror faktiskt att han är det bra inflytandet i Biancas liv, då han måste förstå hur Bianca mår, när hon blir så arg!
När jag var i Biancas ålder så vräkte jag aldrig ur mig sådana saker till min mamma. Skulle aldrig ens tänka på att göra det.
Så skyll inte på åldern att en människa beter sig vidrigt.
Vad är det för fantastiskt att hon har en blogg? Kan ju alla människor skapa.
Lägenhet är väl inte heller speciellt. Låter som att du sitter och höjer Bianca till skyarna som om hon skulle ha något handikapp.
Ne man vad du tycker om män som hotar och misshandlar får stå för dig. Men jag tycker det är bra att Pernilla är borta från han.
Men jag gillar inte tendenserna jag ser hos Bianca, och det står jag för.