2005-05-10, 11:42
Medlem
Goldenbojjs avatar
Nå, alla ni Stureplansminglare - vad säger ryktet om varför Charlotte Nilsson-Pirelli med sin Nicola i kopplet inte kan umgås med övriga Ingrossofamiljen?

I dagens artikel i Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...643111,00.html står det att Charlottes "utvik" ska vara orsaken, men det tidigare har det ju här på FB gått smaskiga rykten om att kvinnan i fråga ska ha varit tämligen lättfotad - med bland annat den långhåriga hårdrockaren som tjänar sina pengar på lättsmälta eurodiscolåtar.

Gräv fram sanningen nu!
Citera
2005-05-10, 11:49
Medlem
JakeTheSnakes avatar
En av en hel del anledningar till att dom inte gillar henne är att hon knullade med ärkeäcklet E-Type på ett hotell i Sandhamn för några sommrar sen, dom var otroligt högljudda. Ryktet säger att E-type grisade på henne några fler gånger, och det ska ha varit därför som en av Ingrosso bröderna hotade golvmoppen med spö på Caféet för ett tag sen.
Citera
2005-05-10, 15:56
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
En av en hel del anledningar till att dom inte gillar henne är att hon knullade med ärkeäcklet E-Type på ett hotell i Sandhamn för några sommrar sen, dom var otroligt högljudda. Ryktet säger att E-type grisade på henne några fler gånger, och det ska ha varit därför som en av Ingrosso bröderna hotade golvmoppen med spö på Caféet för ett tag sen.
Aha!!! Där ser man. Jag undrarde faktiskt vilka de var som höll på på hotellrummet. Den som väntar på nåt gott;-)
Citera
2005-05-10, 22:43
Medlem
Jigglypuffs avatar
Jag har letat bland tidigare inlägg men inte hittat rätt, men jag VET att vi hade en tråd tidigare om att damen som omnämns här ovan kom i fejd med släkten när hon bjöd in en väninna att sjunga på bröllopet, och sagda väninna polisanmält sitt ex för misshandel, och sagda ex var ju då hennes blivande svåger.

I tråden förekom även länkar till någon av våra kvällstidningar där svågern i fråga talar ut om misshandeln och nekar till allt.

Släkten tyckte i alla fall inte om att den enligt deras uppfattning falskeligen anklagande ex-hustrun spelade en så stor roll under vigseln, och därför dök de inte upp.
Citera
2005-05-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Haha, kul! Ja man har ju hört att den "egentliga" anledningen till osämjan helt enkelt skulle vara att Ingrosso-familjen ansåg Charlotte vara en slampa...
Det skall visst "talas ut" i Dolce Vita på 5:an i veckan, men några sådana smaskigheter lär väl inte tas upp...
Citera
2005-05-11, 08:50
Medlem
Lyckholms avatar
Patetiskt av Emilio Ingrosso att gå ut i pressen bara för att han är sur på Charlotte. Familjefejder får han väl sköta internt. Det säger en hel del om honom. Blåsa på med artikel i Aftonbladet. De kanske inte har tid eller ork att åka omkring med ungen till dem som något slags museiföremål. Låt dem ta hand om barnet själva. De har ingen plikt att visa upp barnet för alla som kräver det.

Ganska solklart vem som är den största idioten. Emilio borde ta itu med sina krogproblem istället. De hade väl någon slags koppling till den där jugoslaven som blev anhållen, eller hur? Och om jag inte minns fel så var han tidigare i blåsväder för att ha använt parkerings-skiva som är avsedd endast för handikappade. Var hade han köpt den och av vem? Han verkar sitta på en del halvskumma kontakter verkar det som.

Nej, Emilio Ingrosso har noll (0) trovärdighet i mina ögon.
Citera
2005-05-11, 08:55
Medlem
JEzuss avatar
vad jag har hört så är charlotte ett första klassens luder, iaf innan hon gifte sig. knullat runt med allt och alla. skulle jag varit italienare skulle jag aldrig accepterar en sådan kvinna i min släkt!
Citera
2005-05-11, 09:13
Bannlyst
Skulle jag ha varit svensk så skulle jag aldrig ha accepterat en sådan kvinna i min släkt!

Vet hon vem som är pappa till barnet förresten?
Citera
2005-05-11, 15:02
Medlem
z2joiss avatar
Pernillas blåtiror...

Det är tur hon har sminkös. En bekant till mig hade barn i samma klass som Pernilla och Emilio (familjen försvann tyvärr i Tsunamin). En kväll kom Pernilla med barn och knackade på dörren och ville sova över eftersom Emilio pucklat på henne en gång för mycket. På morgonen skulle min bekant gå till jobbet men utanför porten står Emilios maffiatorpeder och spöar upp pappen ordentligt. För att han beskyddat lilla Pernilla. Skönt att detta kommer fram.
Citera
2005-05-11, 17:12
Bannlyst
Har inte Ingrossorna en töntstämpel?

Vanliga lite halvskabbiga degos som försöker vara något de inte är bara för att de är i "utlandet". Skicka ner de för att plocka oliver eller nåt annat de duger till.
Citera
2005-05-11, 22:21
Medlem
marcarolos avatar
Dom duger tyvärr inte till att plocka oliver. Inte parkeringsvaker heller.
Nicola verkar någorlunda vettig som bytt namn från Ingrosso till Perelli. Han klarar nog av jobbet som parkeringsvakt.
Vi får nog acceptera att vi inte blir av med dräggen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Charlotte_Nilsson
Citera
2005-05-11, 22:58
Medlem
meatloafs avatar
Det bästa med artikeln var nog Emilios kommentar:

– Det är tragiskt men jag kan inte påverka att mamma och pappa inte får träffa Angelo. Ibland vet jag inte ens vad han heter. Jag glömmer bort hans namn, säger Emilio som bara träffat Angelo en gång.

Vafan ska han träffa ungen för om han inte ens kan komma ihåg vad han heter?? Smart kille....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in