2016-05-26, 14:47
Medlem
ColaKexs avatar
I höst kommer alltså en reality-serie som kretsar kring Pernilla Wahlgrens+ familjens liv.

Citat:
Det är en realityserie som kretsar kring mig och mitt liv, det blir behind the scenes. Man får följa med mig i min vardag, både den vanliga och när det är fest, säger Pernilla.

Citat:
Man kan vänta sig allt. Mitt liv är ju lite hit och dit och crazy, ena dagen står jag på scen och andra dagen säljer jag kläder i min butik.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article22873709.ab

Så vad sägs om detta ?
Citera
2016-05-26, 15:16
Medlem
Verkar inte särskilt spännande och intressant. Parneviks var ju kul att följa då de hade kända gäster som kom och hälsade på samt att det alltid är lika kul att se hur rika lever i USA.

Att följa med Pernilla en dag på teatern eller när Bianca shoppar lyxväskor för mammas pengar känns inte lika lockande, nej.
Citera
2016-05-26, 15:54
Medlem
Någon i branschen som kan berätta hur mycket pengar det här handlar om för plastdockan och hennes familj?

Blir programserien succé så höjs naturligtvis värdet på familjen enormt och öppnar för många penningstinna framtida möjligheter.
Citera
2016-05-27, 00:00
Medlem
Kan vara den mest ointressanta programide jag hört...
Citera
2016-05-27, 01:10
Medlem
Jaja,Pernilla måste ju försörja sig. Programmet kommer säkert att ses av både hennes "lovers och haters" alltså en rätt stor skara.
Citera
2016-05-27, 10:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjghj
Kan vara den mest ointressanta programide jag hört...

Japp, kanal 5 och Pernilla Wahlgren i samma mening aktiverar kräkningsreflexen.
Citera
2016-05-27, 12:52
Medlem
KungAllans avatar
Men förfan vilka vidriga mediahoror det finns... Gör allt för pengar och lite uppmärksamhet
Citera
2016-05-27, 13:35
Medlem
emma80s avatar
Parneviks vill jag minnas att jag såg ett avsnitt av, mest för att kunna bilda mig en uppfattning.

Wahlgrens lockar mig inte det minsta, jag är inte ens nyfiken på ett enda avsnitt.

Books, är det nästa steg? Anna Book. Hellre tar jag livet av mig.
Citera
2016-05-27, 16:44
Medlem
Trumpeters avatar
Låter fullständigt ointressant.
Citera
2016-05-27, 18:26
Medlem
exoticspices avatar
Såg avsnittet med Arga snickaren hemma hos Pernilla och fick en bild av familjen att den är lite kaotisk.
https://www.youtube.com/watch?v=ghk8zQlvzVY
https://www.youtube.com/watch?v=N_LGqiQuJ84
Citera
2016-05-27, 18:44
Medlem
Det programmet måste bli det minst sedda programmet någonsin. Vilken jävla familj som helst hade varit mer spännande.
Citera
2016-05-28, 21:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Äntligen! Det är en familj man velat veta mer om länge eller inte... Gissar att det blir en flopp. Parneviks blev en succé utav det faktum att det inte handlade om linslusar från födseln. Detta kommer ju bli tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in