Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-12-14, 21:29
Medlem
Har i alla år haft svårt med Pernilla. Tyckt hon är flamsig och tramsig, bara för mycket.

Ser nu på hennes show Kort, glad och tacksam som visas på 4:an. Får nog ändra min åsikt, Pernilla verkar ha självdistans och humor. En kul människa, dock fortfarande mycket. Men vad fan, alla kan inte vara tysta, diskreta och finnas i bakgrunden. Hur trist hade inte det vart?! 😛
Citera
2019-12-14, 22:52
Bannlyst
Såg hennes show på TV4 ikväll. Herregud, vad flamsig, stirrig och barnslig hon är. Kan hon aldrig vara allvarlig? Det är i alla fall intrycket man får, ADHD?
Citera
2019-12-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Såg hennes show på TV4 ikväll. Herregud, vad flamsig, stirrig och barnslig hon är. Kan hon aldrig vara allvarlig? Det är i alla fall intrycket man får, ADHD?

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har i alla år haft svårt med Pernilla. Tyckt hon är flamsig och tramsig, bara för mycket.

Ser nu på hennes show Kort, glad och tacksam som visas på 4:an. Får nog ändra min åsikt, Pernilla verkar ha självdistans och humor. En kul människa, dock fortfarande mycket. Men vad fan, alla kan inte vara tysta, diskreta och finnas i bakgrunden. Hur trist hade inte det vart?! 😛

TV4 ??? Lyckoostar !!!
Citera
2019-12-15, 14:07
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Man kan tycka vad man vill men en fartfylld show med humor var det ialla fall.
Citera
2019-12-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
TV4 ??? Lyckoostar !!!

Ladda ner TV4-appen
Citera
2019-12-16, 14:58
Medlem
Pernilla i Globen tillsammans med 5 övriga artister, varav en var LILL LINDFORS !
Den årliga s k Konsumgalan för medlemmar i Coop Stockholm. Artisterna bytte
av varandra utom då Lill som var 80 år och därför inte behövde gå på och av
scenen mera än vad som var nödvändigt.

Pernilla inledde hela galan med Strålande affärer (dokusåpan är nog en sådan)
och avslutade med Piccadilly Circus och hade en låt till i mitten någonstans.
Folkligt, festligt, fullsatt och kanske kommer det här att synas i Realitysåpan
någon gång i framtiden ...

Ängla-Mark Levengood ledde som vanligt det hela.
Citera
2019-12-18, 13:27
Medlem
enfindams avatar
Det var så festligt när Pernilla skulle ta ett kort hos fotografen med Theo och hunden och hon sa att de skulle "före-vigas" istället för "förevigas".
Citera
2019-12-18, 16:46
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var så festligt när Pernilla skulle ta ett kort hos fotografen med Theo och hunden och hon sa att de skulle "före-vigas" istället för "förevigas".

Pernilla är säkert glad och snäll för det mesta, men man får intrycket av att hon inte är någon stor tänkare, om en säger. Ingen man vill spela i lag med i på spåret.
Citera
2019-12-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Pernilla är säkert glad och snäll för det mesta, men man får intrycket av att hon inte är någon stor tänkare, om en säger. Ingen man vill spela i lag med i på spåret.

Ingen stor tänkare??
Kollar just nu på stjärnorna på slottet.
Hon ska spelas schack med Dragomir Mrsic och frågar: Använder man tärning när man spelar schack??

Jag är också blond och kvinna och har aldrig spelat schack,,tärning??!
Jag tror jag döööör!!
Citera
2019-12-28, 20:50
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Ingen stor tänkare??
Kollar just nu på stjärnorna på slottet.
Hon ska spelas schack med Dragomir Mrsic och frågar: Använder man tärning när man spelar schack??

Jag är också blond och kvinna och har aldrig spelat schack,,tärning??!
Jag tror jag döööör!!

Haha, då hade jag hyfsat rätt i mitt antagande. Man undrar ibland hur folk klarar sig i livet.
Citera
2020-01-22, 16:25
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/K3R6E5/pernilla-wahlgren-om-dejtinglivet-kan-inte-tanka-mig-nat-varre Pernilla har inte tid att ligga

QUOTE=Skepparkrans|4287013]Ja likt de flesta av kändiseliten verkar hon vara ett idiotiskt rövhål. Men orka bry sig liksom. Hatar fan den där Mojje mer, tror hon har ett barnprogram med honom, killen är typ 30 och gör en skiva som heter Varning för vuxna. Ok, visst han behöver bara lura småbarn men ändå, jag irriterar mig nåt oerhört på denna människa.

Sen är ju Dolce Vita bara ett program där människor framhäver att dom är bra och har mycket pengar, massa idioter som tjafsar om hur många vipkort de har och hur dyra krogräkningarna blir.[/quote]
Citera
2020-01-29, 20:14
Medlem
Hon är häftig och cool..men förstår inte hur hon kunde skaffa 3 barn med en man som kastade ut henne titt som tätt.bla bnär hon var gravid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in