Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-17, 16:44
  #1
Medlem
MrSandmans avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...748292,00.html

Självklart visste han vad han skrev - allt för uppmärksamhet.

Någon som vet ngt mer om den här snubben, Benjamin Andrée?

Gay och så klart i PR-branchen ger en snabb googling.
http://www.aftonbladet.se/stockholm/0008/02/pride.html
http://www.mingel.se/01/01_00_main.a...t=01_0210_31_1
Citera
2005-12-17, 18:02
  #2
Medlem
Vilken pseudonyhet.
Citera
2005-12-17, 19:31
  #3
Medlem
statists avatar
Kul?

Roligt?
Citera
2005-12-18, 09:58
  #4
Medlem
MrSandmans avatar
Nej, det var inte roligt och visst är publiceringen av "nyheten" en del av själva PR-tricket.

Men jag vill ha skvaller om BA. Är han "kompis" med en ökänd skvallerreporter på aftonbladet? (läs: DN) Är han en coming man som på det här sättet vill sätta fart på karriären?

Det är det som jag är ute efter.
Citera
2006-05-30, 21:23
  #5
Medlem
Packans avatar
Pernilla Wahlgren

God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festi...-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
Citera
2006-05-30, 21:25
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
http://www.karlshamn.se/kommun/festi...-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
1) Vet ej.
2) Ja, jag tycker att hon är snygg.
3) Bryr mig inte speciellt mycket om henne, om jag ska vara ärlig. Tycker bara att hon är en snygg MILF... kanske inte på den bilden, men när hon fixar till sig, då jävlar.
Citera
2006-05-30, 21:41
  #7
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?

1. Känd morsa (Christina Scholin) och känd farsa (Hans Wahlgren). Slog igenom i Melodifestivalen 1985 med Piccadilly Circus .

2. Snyggare än sin vännina Charlotte Pirelli, vilket iofs inte är så svårt.

3. Förr tyckte jag hon verkade vara ok, men det var innan jag hörde henne prata. Ett klassiskt citat: EMU är bra för oss som gillar shopping för då behöver vi inte växla när vi åker utomland.
Citera
2006-05-30, 21:43
  #8
Medlem
Ja likt de flesta av kändiseliten verkar hon vara ett idiotiskt rövhål. Men orka bry sig liksom. Hatar fan den där Mojje mer, tror hon har ett barnprogram med honom, killen är typ 30 och gör en skiva som heter Varning för vuxna. Ok, visst han behöver bara lura småbarn men ändå, jag irriterar mig nåt oerhört på denna människa.

Sen är ju Dolce Vita bara ett program där människor framhäver att dom är bra och har mycket pengar, massa idioter som tjafsar om hur många vipkort de har och hur dyra krogräkningarna blir.
Citera
2006-05-30, 21:43
  #9
Avstängd
hi2jacs avatar
snygg?

Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
1) Vet ej.
2) Ja, jag tycker att hon är snygg.
3) Bryr mig inte speciellt mycket om henne, om jag ska vara ärlig. Tycker bara att hon är en snygg MILF... kanske inte på den bilden, men när hon fixar till sig, då jävlar.


-Ja hon har ett utseende som tycks gillas i homokretsar ;-)

påsättbar med påse, kanske munkavel med..
Citera
2006-05-30, 21:46
  #10
Banned
Jo jävlar...

Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festi...-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?

Jo jävlar vilken liten apa hon är
Vet inte riktigt vad som gjorde henne känd men gissar på den där låten "Picadilly circus".
Enligt mig är hon inte ful men heller inte den snyggaste som finns, hennes personlighet och präktighet gör henne fulare.
NEJ jag gillar henne inte, tycker hon är präktig och har ett vidrigt grishjärta
Citera
2006-05-31, 01:35
  #11
Avstängd
TheHarlots avatar
Läge att vädra sitt favviscitat:

"det är ju tråkigt och det är ju inte särskilt roligt heller"

Pernilla säljer klackskydd till pumps på TV-shop
Citera
2006-05-31, 02:00
  #12
Medlem
dirtydroolers avatar
Den dagen Pernilla kommer till mig och vill kramas lite så tänker jag inte vägra särskilt länge. Att hon verkar trist i övrigt kan jag hålla med om men sevärd är hon helt klart. Härlig liten kropp och ett gulligt ansikte. Mums.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback