2017-10-16, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Roligt..ännu roligare om Anna hörde och trodde det var på riktigt..tänk er rubriken "Kungen grattade mig"

Humor. Tänker på Kungen och jag, där guvernanten också hette Anna.

Ser framför mig kungen, Yul Brynner som upprepar etc. etc. etc...
Citera
2017-10-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Snälla, kan du inte i fortsättningen skriva när i klippet de pratar om Anna? Alltid kul att höra med folk som driver med henne.

Jag tycker fortfarande synd om henne och ogillar ibland tonen i tråden, men hon gör det omöjligt att sluta "följa" henne. Jag bryr mig inte om kändisar eller skvaller, men sen jag läste den här tråden så uppdaterar jag mig om Anna typ 2-3 gånger i veckan

Det är synd om svenskarna, också.

Om du ser på dramaturgin med Anna ur mikroperspektiv och alla oss andra ur makroperspektiv så blir fascinationen begriplig. Vi lever i ett land där Anna Book anses intressant till den grad att vi får följa allt hon gör via media. Vissa dagar får Anna Book mer uppmärksamhet än olika konflikter som hotar världsfreden
Citera
2017-10-16, 14:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är synd om svenskarna, också.

Om du ser på dramaturgin med Anna ur mikroperspektiv och alla oss andra ur makroperspektiv så blir fascinationen begriplig. Vi lever i ett land där Anna Book anses intressant till den grad att vi får följa allt hon gör via media. Vissa dagar får Anna Book mer uppmärksamhet än olika konflikter som hotar världsfreden

Ja du har rätt, i det stora perspektivet är A.B:s liv helt värdelöst och har inget i medierna att göra.
Speciellt när så många fler i världen lider av hungersnöd, krig, smutsigt vatten och annat.
Vårt lilla "i-landsproblem" med A.B är i det perspektivet ingenting.
Citera
2017-10-16, 18:06
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon och agenten Erwik kommer snart vara ovänner pga nåt fel han gjort mot henne, det kan jag slå vad om. Tandläkaren får också passa sig om inte divan blir nöjd med protesen.

Jag vill bara att vi tittar på det här och beundrar det en stund (ursäkta om det varit uppe men, kom igen ❤)
Citera
2017-10-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Jag vill bara att vi tittar på det här och beundrar det en stund (ursäkta om det varit uppe men, kom igen ❤)

Haha...hon är så jäkla förutsägbar! ❤️
Citera
2017-10-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Alltså hon är ju helt otrolig. Hon pratar som om hon har vunnit vm-guld i någon idrott, när vad hon har gjort är att banta i ett par månader. Innan dess har hon gjort flera operationer men likförbannat inte lyckats hålla sig smal. Hon kommer förmodligen inte lyckas den här gången heller. Jag tror hon kommer försvinna från media ett tag, gå upp i vikt, komma tillbaka och skylla på nån psykisk sjukdom och prata i tv om att hon "äntligen lärt sig vara nöjd med den hon är, jag behöver inte vara smal. Jag är jag BAAM BAAM!"

Hon tackar kanalen för att de "trodde på henne" och aldrig slutade ringa. Människan har absolut ingen självinsikt. De slutade inte ringa för att de visste att om de tog med cirkus Anna så kommer de få artiklar skrivna om sitt program, annars hade ingen brytt sig. Folk följer programmet för att skratta åt henne, absolut inget annat. Hon är ett skämt för folket helt enkelt.

Edit: Alltså när hennes man kommer in... Är det någon som kan sitta och titta utan att vända bort huvudet eller pausa? Så jävla pinsamt. Hon verkar tro att det är något fint och positivt "titta på oss, vi älskar varandra. Fattar ni? Vi knullar och är kära. HALLÅ VI HAR INGA PROBLEM I ÄKTENSKAPET". Pinsamt.

Han verkar ju vara livrädd för Tunnan, bara jag som får det intrycket?

haha ja asså de så pinsamt när mannen kommer in Och ja precis folk skrattar åt henne för hon är så desperat. Man får ändå ge henne att hon är den kändaste i det programmet men då borde hon själv fatta vilket jäkla skitprogram hon varit med i.
Citera
2017-10-16, 21:26
Medlem
När tror ni hon kommer att gråta ut om att hon har blivit sexuellt kränkt/våldtagen?
Citera
2017-10-16, 21:29
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
När tror ni hon kommer att gråta ut om att hon har blivit sexuellt kränkt/våldtagen?

När Antonio Vicente blir dömd för våldtäkt nästa gång. Gissar på sensommaren 2018.
Citera
2017-10-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
När Antonio Vicente blir dömd för våldtäkt nästa gång. Gissar på sensommaren 2018.

Det lär dock gå under radarn. Tänker mer när hon anklagar Calle Moreus eller någon annan, Loket kanske.
Citera
2017-10-16, 21:49
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Det lär dock gå under radarn. Tänker mer när hon anklagar Calle Moreus eller någon annan, Loket kanske.

Ja, den genomsnälle stackars Calle kanske råkar ut för en Book-lögn. Ola Ström eller den andra Solstollen kanske anklagas för något när Annas uppmärksamhetstörst måste släckas.

Loket gillar väl mest småpojkar, inte korpulenta damer. Men om någon kan omvända en homo-pedofil är det väl Anna Book..
Citera
2017-10-16, 21:57
Herregud!!!! Visste ni (Jo det gör ni nog) att det finns en bok om booken?
Såg den på ett antikvariat, den är slutsåld på förlaget 🤪
Fast den kanske bara trycktes i femtio ex...
Citera
2017-10-16, 23:20
Bannlyst
Citat:

Vore intressant om hon passade på att träda fram nu med att ha blivit drogad och våldtagen av Fredrik Virtanen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in