Citat:
Ursprungligen postat av
heropsychodreamer
Såg i en Live på Instagram att Antonio är övertygad om att Högsta domstolen kommer att ta upp hans fall. Dom försöker alltså få prövningstillstånd. Det var en tjej som ställde jättebra frågor så man behövde inte ens riskera bli blockad. Han är övertygad om att högsta domstolen kommer ta upp hans fall och att han kommer få en kvarts miljon i skadestånd.
Hans skadestånd är betalt av föräldrarna men han är övertygad att offret kommer bli återbetalningsskyldig.
Han är så korkad... Sa massa grejer i liven men jag har huvudvärk, kan skriva mer sen.
Hm, det är mycket sällan HD tar upp ett fall som har avgjorts i två under-rätter. Det måste komma in ytterligare bevisningar som eventuellt kan frikänna honom ifall HD tar upp fallet.
Om så har skett är jag rädd för att det hela kan öppna upp för ytterligare ett brottsmål: övergrepp i rättssak med hotelser och kanske misshandel. Det stod väl något om detta tidigare i tråden tror jag att han hotade folk och ville att de skulle komma till Kungsträdgården för att göra upp.