2017-11-21, 12:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sorry - glömde bilden

https://minfil.org/S1Ufadd5ba/IMG_3164.PNG

Men den vänstra bilden - är det hon? Då lär de ju ha fixat till bilden rejält eftersom hennes tänder såg ut som en häxas gaddar innan hon fick porslinskronorna.
Citera
2017-11-21, 12:21
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jäklar va konstiga golvlister de har hos familjen Took. Man skulle ju nästan kunna tro att bilden är photoshoppad 😁 Och bara ett ben har hon.

Det måste vara arga snickaren som förstört hennes lister!
Citera
2017-11-21, 12:29
Medlem
heropsychodreamers avatar
Såg i en Live på Instagram att Antonio är övertygad om att Högsta domstolen kommer att ta upp hans fall. Dom försöker alltså få prövningstillstånd. Det var en tjej som ställde jättebra frågor så man behövde inte ens riskera bli blockad. Han är övertygad om att högsta domstolen kommer ta upp hans fall och att han kommer få en kvarts miljon i skadestånd.

Hans skadestånd är betalt av föräldrarna men han är övertygad att offret kommer bli återbetalningsskyldig.

Han är så korkad... Sa massa grejer i liven men jag har huvudvärk, kan skriva mer sen.
Citera
2017-11-21, 12:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Såg i en Live på Instagram att Antonio är övertygad om att Högsta domstolen kommer att ta upp hans fall. Dom försöker alltså få prövningstillstånd. Det var en tjej som ställde jättebra frågor så man behövde inte ens riskera bli blockad. Han är övertygad om att högsta domstolen kommer ta upp hans fall och att han kommer få en kvarts miljon i skadestånd.

Hans skadestånd är betalt av föräldrarna men han är övertygad att offret kommer bli återbetalningsskyldig.

Han är så korkad... Sa massa grejer i liven men jag har huvudvärk, kan skriva mer sen.

Hm, det är mycket sällan HD tar upp ett fall som har avgjorts i två under-rätter. Det måste komma in ytterligare bevisningar som eventuellt kan frikänna honom ifall HD tar upp fallet.
Om så har skett är jag rädd för att det hela kan öppna upp för ytterligare ett brottsmål: övergrepp i rättssak med hotelser och kanske misshandel. Det stod väl något om detta tidigare i tråden tror jag att han hotade folk och ville att de skulle komma till Kungsträdgården för att göra upp.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-11-21 kl. 12:47.
Citera
2017-11-21, 18:31
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jäklar va konstiga golvlister de har hos familjen Took. Man skulle ju nästan kunna tro att bilden är photoshoppad 😁 Och bara ett ben har hon.

Hahaha. Kolla på golvet också. Det går helt plötsligt från trestavs till enstavs vilket bekräftar det du redan vet😄
Citera
2017-11-21, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sorry - glömde bilden

https://minfil.org/S1Ufadd5ba/IMG_3164.PNG

Hon är väldigt lik Sonya Hedenbratt på bilden t.v!
Citera
2017-11-21, 19:59
Medlem
Zoom008s avatar
Om nu arga snickarn har satt dit golvlisterna bör han återvända omedelbart. Jag kan nästan förstå att hon blev förbannad och börjar inse att han är ett klantarsel.
Citera
2017-11-21, 20:37
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om nu arga snickarn har satt dit golvlisterna bör han återvända omedelbart. Jag kan nästan förstå att hon blev förbannad och börjar inse att han är ett klantarsel.
Han är helt oskyldig, bara kul att fundera på hur bookskan tänker förklara bort uppenbara Photoshop-missar!
Citera
2017-11-21, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
https://m.youtube.com/watch?v=QQtCpZyH8_Q

Eurocop ringer familjen Book. Roberto är rätt skön här.

Vem orkar busringa nuförtiden förresten? Fan va trökigt.
Instämmer - rätt skönt bemötande från Roberto faktiskt
Citera
2017-11-21, 20:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Hon är väldigt lik Sonya Hedenbratt på bilden t.v!
Det är ju en komplimang till Booken
Citera
2017-11-21, 21:05
Medlem
Tunnan verkar ha tagit sonen i örat. Festen som han skrävla om, den på strandvägen med all sprit han fixat mm, uteblev plötsligt. Enligt Tunnans ig från uppdatering i lördags, så var båda barnen, Vanesssa o Antonio med på trevlig middag hos vänner på fredagskvällen som hade ett uuuunderbart vackert hem.
Dagen efter hade sonen en live där han fick frågan varför han inte var med på "sin fest, så svarade han en smula obekvämt: Ähhh... Man måste ju umgås lite med päronen ibland oxå...
Nu har han stängt sitt Instagram med detta budskap: Tar bort ig för tillfället. Går hos BUP och om jag är på sociala medier så kommer inte behandlingen hjälpa.
Ta hand om varandra och sprid kärlek så ses vi när vi ses.
Citera
2017-11-21, 21:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Tunnan verkar ha tagit sonen i örat. Festen som han skrävla om, den på strandvägen med all sprit han fixat mm, uteblev plötsligt. Enligt Tunnans ig från uppdatering i lördags, så var båda barnen, Vanesssa o Antonio med på trevlig middag hos vänner på fredagskvällen som hade ett uuuunderbart vackert hem.
Dagen efter hade sonen en live där han fick frågan varför han inte var med på "sin fest, så svarade han en smula obekvämt: Ähhh... Man måste ju umgås lite med päronen ibland oxå...
Nu har han stängt sitt Instagram med detta budskap: Tar bort ig för tillfället. Går hos BUP och om jag är på sociala medier så kommer inte behandlingen hjälpa.
Ta hand om varandra och sprid kärlek så ses vi när vi ses.

Att ha tagit bort IG är det vettigaste han kunde göra och det borde lilla mamman också lära sig av och göra. Sociala medier tar alltid fram de djuriska beteendena av någon anledning vilket inte är lämpligt om man ska vara kändis. Att hota folk och vara otrevlig mot alla främjar inte kändisskapet eller en möjlig karriär inom något annat än den kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in