Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Denna människa är inte klok, på riktigt. Hon som verkligen mobbar och snackar skit om alla hon bara kan, klagar på hur hon blir mobbad. Hur var det med exempelvis de minderåriga flickorna som hennes son våldtog, hotade och förtalade som hennes son våldtog? Alla hennes fans som hon förtalar och anklagar för både det ena och det andra när hon blockar dom. Arga snickaren, Tilde m.fl.
annatoledanobookDet är med stor stolthet jag ser tillbaka på alla år som jag har varit en utav många som stöttat BRIS stora & årliga kampanj emot mobbing. Genom att medverka i BRIS Idol-kampanj som i år firar 20 års jubileum.
På detta fotot var jag bara 9 år & blev mobbad för att min pappa bodde i ett annat land.
Det var inte alltid lätt, men jag hade världens starkaste, bästa & mest kärleksfulla mamman som inte bara fostrade två egna döttrar utan även sina två syskondöttrar.
Och jag blev stark & lärde mig att tro på mig själv.
Ändå blir jag idag fortfarande mobbad....48 år & mamma själv till tre barn.
Så blir jag ofta hånad, häcklad & angripen utav andra vuxna människor, som idag mobbar mig för min vikt, kropp & mitt utseende.
Är det okej?
Nej, självklart inte!
Så jag fortsätter mitt brinnande stöd för BRIS & ALLA som blir mobbade för vad fan som helst!
Mobbing är ALDRIG RÄTT!
Visa att du också stöttar genom att dela &
sprida #brisidoler #mothatförkärlek så mycket & ofta du bara kan💞💞💞💞💞💞 Tack!
Men alltså - nu får du ge dig Tant Fyrkant
Du valde SJÄLV att klösa dig kvar i skenet från strålkastarna i ett program som fokuserar på vikt, kropp och och utseende.
Du har fått X antal spaltmetrar och TV-tid av samma skäl.
Nu när du plockat på dig ett antal kilon och folk reagerar på det - DÅ är det inte OK plötsligt. Suck och suck igen!!!
Det som skapar de kraftiga reaktionerna är inte ditt utseende utan ditt sätt: Egoistisk offerkofta med en överdriven uppfattning om din egen betydelse är inte speciellt tilltalande. Dessutom känns du falsk. Bakom ditt ständiga leende lurar en väldigt lättkränkt person. Du blir arg och hämndlysten alldeles för lätt p g a skitsaker