2017-10-15, 12:36
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kapacitet. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös person?

Hur har hon en enorm energi och kapacitet? Skulle gissa på att hon i snitt jobbar några dar i månaden. Innan hon blev "känd igen" var hon ju borta från rampljuset i vad, 10-15 år? Vad gjorde hon då med all sin energi och kapacitet? Gick hemma och slog dank...

Citat:
Ursprungligen postat av Sjukihuvudet2017
Får säga att hon rört om i grytan rejält, kom ut från jobbet idag och det stod en klunga kärringar utanför och diskutera om Anna högljudd och inget positivt om henne alls...

Hör precis samma på mitt jobb. Efter Arga Snickaren verkar slöjan ha fallit från fleras ögon. Bra jobbat Anna.
Senast redigerad av Aigis 2017-10-15 kl. 12:39.
Citera
2017-10-15, 12:43
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kämpaglöd. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös figur?
Vad menar du med att hon är harmlös? Hon är, enligt mig, allt annat än harmlös.
Citera
2017-10-15, 13:34
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Vad menar du med att hon är harmlös? Hon är, enligt mig, allt annat än harmlös.
Jag menar att hon är en ganska betydelselös person som har ett stort behov av att synas och höras. Anna Book uppskattar nog den här tråden eftersom all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Ni gör henne mao en tjänst.
Citera
2017-10-15, 13:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kapacitet. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös person?

Efter att ha sett Anna Books kommentarer om barnet som blev våldtaget av hennes son har jag svårt att se henne som en harmlös person.
I mina ögon är Anna Book en ond, elak och mycket dålig människa, hon är dessutom en utmärkt representant för det som här på Flashback kallas WT. Enligt mig är hon värd precis all den förakt som hon får i denna tråd.
Jag har sagt det förut, nu säger jag det igen, Anna Book är som en trafikolycka, man vet att man inte borde titta men man tittar ändå.

Jag har just hedrat henne med att ta med henne i min signatur, om någon känner för att skriva något likadant är det frit att låta sig inspireras eller kopiera. Det kan vara ett sätt att visa sitt stöd för barnet som blev våldtaget och därefter förnedrat.
Senast redigerad av trottwell 2017-10-15 kl. 13:46.
Citera
2017-10-15, 13:41
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Hur har hon en enorm energi och kapacitet? Skulle gissa på att hon i snitt jobbar några dar i månaden. Innan hon blev "känd igen" var hon ju borta från rampljuset i vad, 10-15 år? Vad gjorde hon då med all sin energi och kapacitet? Gick hemma och slog dank...

Hör precis samma på mitt jobb. Efter Arga Snickaren verkar slöjan ha fallit från fleras ögon. Bra jobbat Anna.
Hon har faktiskt tre barn, vem tog hand om dom tror du? Om du följer henne på sociala medier så upptäcker du snart att det är en person med mycket energi och som gillar när det händer saker.
Citera
2017-10-15, 13:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Hon har faktiskt tre barn, vem tog hand om dom tror du? Om du följer henne på sociala medier så upptäcker du snart att det är en person med mycket energi och som gillar när det händer saker.

Resultatet av hennes sätt att ta hand om, eller snarare att inte ta hand om barnen blev inte särskilt lyckat.
Jag är glad för att jag inte har barn tillsammans med Anna Book.
Citera
2017-10-15, 14:28
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Ta hand och ta hand. Sonen är en våldtäktsman. Äldsta dottern bor hemma, är arbetslös och verkar lägga största tiden på att photoshoppa sina selfies.

Följer vi samma instagram? Den är iofs privat nu men som jag minns det var det mest bilder på brun mat och fjantiga carpe diem-citat. Ja och emojis så klart! Det kanske var det du tyckte var mycket energi och att det hände grejer?

Däremot vill jag passa på att ge Anna ett tips. Nu har hon faktiskt den största chansen i sitt liv att verkligen ge ut den där kokboken som hon alltid snackat om. Kan tänka mig att det finns en hel del medelålders wt-kärringar som gärna skulle köpa en sån bok med hopp om att gå ner i vikt. Precis som Anna säkert själv har gjort ett antal gånger! Men det gäller att smida medans loser-järnet fortfarande är varmt, rulla igång maskineriet nu lilla tunna.
Citera
2017-10-15, 17:07
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ta hand och ta hand. Sonen är en våldtäktsman. Äldsta dottern bor hemma, är arbetslös och verkar lägga största tiden på att photoshoppa sina selfies.

Följer vi samma instagram? Den är iofs privat nu men som jag minns det var det mest bilder på brun mat och fjantiga carpe diem-citat. Ja och emojis så klart! Det kanske var det du tyckte var mycket energi och att det hände grejer?

Däremot vill jag passa på att ge Anna ett tips. Nu har hon faktiskt den största chansen i sitt liv att verkligen ge ut den där kokboken som hon alltid snackat om. Kan tänka mig att det finns en hel del medelålders wt-kärringar som gärna skulle köpa en sån bok med hopp om att gå ner i vikt. Precis som Anna säkert själv har gjort ett antal gånger! Men det gäller att smida medans loser-järnet fortfarande är varmt, rulla igång maskineriet nu lilla tunna.
Skulle kunna bli bästa bantningsboken. När jag ser Books mat på bild får jag kräkkänslor. Så vidrigt och det är nästan så man känner illalukten. Dukningen är så ful och man ser att hon köpt allt porslin på Rusta typ. Eller kanske ÖB? Allt omkring denna människa är så vidrigt sunkigt och värst var när dom började kyssas under intervjun. Då spydde jag på riktigt.
Citera
2017-10-15, 18:09
Medlem
Knullkungens avatar
I dagens avsnitt av Public service i p1 skojas det friskt om Anna. Kan höras här.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6798506
Citera
2017-10-15, 21:22
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
I dagens avsnitt av Public service i p1 skojas det friskt om Anna. Kan höras här.

Roligt..ännu roligare om Anna hörde och trodde det var på riktigt..tänk er rubriken "Kungen grattade mig"
Citera
2017-10-16, 10:28
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Snälla, kan du inte i fortsättningen skriva när i klippet de pratar om Anna? Alltid kul att höra med folk som driver med henne.

Jag tycker fortfarande synd om henne och ogillar ibland tonen i tråden, men hon gör det omöjligt att sluta "följa" henne. Jag bryr mig inte om kändisar eller skvaller, men sen jag läste den här tråden så uppdaterar jag mig om Anna typ 2-3 gånger i veckan
Citera
2017-10-16, 12:59
Medlem
Kanske har diskuterats, men, Anna hade alltså samma/likadan klänning i nyhetsmorgon som Brolin hade på BL-finalen. Ingick den i vinsten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in