Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-09, 23:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Då fanns det en anledning till att hon tatuerade sig med " Biggest looser Vip" för ett tag sedan.

Ja för att hon är knäpp. Ingen annan skulle ha gjort det. Dom andra vill nog helst glömma att dom ställde upp.
Citera
2017-10-09, 23:06
Medlem
trottwells avatar
Expressen 24/8 2017:

"I Expressen TV visar hon upp sin nya tatuering på sidan av smalbenet - en stjärna, och bokstäverna B L VIP, för "Biggest loser VIP" under.
– Jag tycker den är ganska talande. Det är en liten stjärna, eftersom jag tycker att jag är en stjärna. Någon måste ju våga säga det. Och "Biggest loser VIP" - boom, säger Anna Book."

https://www.expressen.se/noje/anna-books-hemliga-forandring--visar-forst-nu/

Väldigt WT enligt mig, det skall bli spännande att se om tatueringen är kvar när hon väger 200KG.
Senast redigerad av trottwell 2017-10-09 kl. 23:27.
Citera
2017-10-09, 23:07
Medlem
elizadeaths avatar
Krönika om Annas insats i Biggest loser.

https://www.expressen.se/noje/kronikorer/anders-nunstedt/books-beslut-ar-obegripligt-nu-ar-det-over-for-alltid/
Citera
2017-10-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath

https://www.expressen.se/noje/kronikorer/anders-nunstedt/books-beslut-ar-obegripligt-nu-ar-det-over-for-alltid/

Jäklar ! Du hann före med 3 minuter Han lär inte vara poppis i det hushållet längre 😂
Citera
2017-10-09, 23:14
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukihuvudet2017
Jäklar ! Du hann före med 3 minuter Han lär inte vara poppis i det hushållet längre 😂

Snabb som bara den 😏

Nej, men tror Anna njuter av sin seger ändå. Tycker hon jobbat på bra.
Citera
2017-10-09, 23:56
Medlem
nickomyras avatar
Anna är den största förloraren i BL

"de måttligt kända ,definitivt inte särskilt folkliga deltarna som fajtas i de lägre div av kändisskap"

http://www.gp.se/n%C3%B6je/anna-book-%C3%A4r-st%C3%B6rsta-f%C3%B6rloraren-i-biggest-loser-1.4715117

Nu kan vi andas ut, nu kommer vi bara att få se mer och mer av vår Lilla Anna

Nästa karriärsteg :
" Listan är superlång , jag vill göra mer tv,föreläsa, skriva kockböcker,spela in ny musik, vara med i så mkt bättre , och i melodifestivalen. Du hör själv ! jag kan ta över allsång på Skansen ,säger hon och skrattar "
Citera
2017-10-10, 00:48
Medlem
Shit vad hon läspar med de nya tänderna
Citera
2017-10-10, 03:10
Medlem
Kattungemammans avatar
Såg "segerintervjun" med henne i nån av kvällstidningarna, 14 minuter lång intervju.
Roberto kom in under sändningen och jag tycker att han verkar ganska trevlig. Han hade kloka saker att säga, däremot gör nog hon att han fördummas. Det var väldigt pinsamt när de satte igång att råkyssas flera gånger inför kameran, Magdalena Ribbing skulle ha sagt att sånt gör man i sovrummet! Grattispuss på munnen absolut, men långa smetiga saker framför kameran, nononono...

I slutet av intervjun berättar hon att hon faktiskt har slipat ner porslinständerna lite, så tydligen har hon insett att de blev lite väl stora i munnen.
Citera
2017-10-10, 04:21
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Såg "segerintervjun" med henne i nån av kvällstidningarna, 14 minuter lång intervju.
Roberto kom in under sändningen och jag tycker att han verkar ganska trevlig. Han hade kloka saker att säga, däremot gör nog hon att han fördummas. Det var väldigt pinsamt när de satte igång att råkyssas flera gånger inför kameran, Magdalena Ribbing skulle ha sagt att sånt gör man i sovrummet! Grattispuss på munnen absolut, men långa smetiga saker framför kameran, nononono...

I slutet av intervjun berättar hon att hon faktiskt har slipat ner porslinständerna lite, så tydligen har hon insett att de blev lite väl stora i munnen.
Jag tycker att han är en slusk och knappast trevlig. Äckligt att se hur dom börja äta på varandra medan reportern stod framför. Dessutom tuggar båda som två pundare och hon flaxar med händer och armar vilket är typiska symptom.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-10 kl. 05:02.
Citera
2017-10-10, 06:31
Medlem
Hon umgås ju flitigt med Bobby och han är kola torsk sedan länge.
Citera
2017-10-10, 07:07
Medlem
enfindams avatar
Att gå ner till 56 kilo är starkt gjort. Missa inte Anna hos Tilde och Peter idag på morgonen.
Citera
2017-10-10, 08:11
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath

Av slaskjournalisten Anders Nunstedt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in